זה רשמי: אלה הסניקרס הכי פופולריות ברשת

אם אין לכם את הסניקרס האלה, אתם לבד. דגם ה-NMD של אדידס הוכתר כמתויג ביותר באינסטגרם, עם יותר מ-5 מיליון השטאגים. במידה וחשקה נפשכם להעלות פוסט משלכם עם הנעליים הפופולריות, תשמחו לשמוע שאפשר לשים עליהן את הידיים גם בארץ

מאת  | ‏ 23 יולי 2018
 

A post shared by Sneakers AR (@ardanara.ar) on

אם אין לכם השטאג באינסטוש, האם אתם בכלל קיימים? התשובה היא – סביר שלא, בטח אם אתם פריט אופנתי. זה כבר ממש לא סוד שהרשת החברתית מבוססת התמונה היא ה-מקום למצוא את כל מה שרותח בעולם האופנה, ולכן מדד התיוגים שם משקף לא מעט.

אז קבלו את הסניקרס האהובות ביותר באינסטגרם כרגע. כלומר, אלה שמתויגות ב-5.7 מיליון פוסטים, יותר מכל דגם סניקרס אחר. מדובר בדגם ה-NMD של אדידס, שגבר על כל שאר דגמי הסניקרס שיש בהיצע כרגע. מדובר בהישג לא מבוטל, שכן הסניקרס עשו קאמבק מרשים לפני כמה שנים ומאז אפילו בתי האופנה הגדולים ביותר כבר מתהדרים בסניקרס משלהם.

 

A post shared by Sugar (@sugar_tw) on

מה הופך את הנעליים האלה לכל כך פופולריות? ה-NMD יצאו לראשונה ב-2015 ועוצבו על ידי אותו עובד אדידס שעזר להשיק את קו הנעליים של קניה ווסט (yeezy boost) תחת המותג. כמו רוב הסניקרס הכי חמות כיום, ל-NMD יש סוליה עבה ומעט רחבה מהרגל, מה שיוצר אשליה של רגל דקה יותר.

החלק העליון שלהן סרוג ומגיע בגווני פסטל, שכנראה מוסיפים גם הם לפופולריות של הנעל – ורוד ותכלת, לצד הקלאסיקות של לבן, אפור, כחול ושחור. לסיום, כמובן, הן מעוטרות בשלושת הפסים האייקוניים.

מחירן של הנעליים בסניפי הרשת בישראל הוא 549 שקלים. לא מעט, אבל מלבד העובדה שמדובר בדגם הורס ופוטוגני, וידוע שעל אסתטיקה משלמים, מדובר בנעלי ספורט עם טכנולוגיה מתקדמת של סוליית Boost רספונסיבית, מה שאומר שהן גם בין נעלי הריצה הטובות בשוק – כאלה שמספקות גם בוסט של מהירות למי שנועל אותן בעת ריצה, ולא טובות רק לפוסטים אופנתיים.

אדידס, אגב, לגמרי מככבים ברשימת הסניקרס המתויגות ביותר. חמשת המקומות הראשונים פורסמו, ומיד אחרי ה-NMD מגיע במקום השני אחד הדגמים של קניה ווסט לאדידס – Yeezy 350. במקום השלישי נמצא ה"אולד סקול" של ואנס, במקום הרביעי שוב אדידס עם דגם ה"סופרסטאר" ובמקום החמישי קונברס עם דגם "צ'אק טיילור" האייקוני. נייקי וריבוק, אתם קוראים את זה?

 

A post shared by FangGok (@fanggok) on

 

 

 

 

A post shared by JD Sports Deutschland (@jdsportsde) on

 

 

השאירו תגובה