לא רק גוצ'י: המותג הכי נחשק של השנה

הקאמבק הסוער של טרנד הלוגואים לגמרי בשיאו, ואם כבר הספקתן לחסוך שקל לשקל ולפרגן לעצמכן את הטי-שרט החרושה של גוצ'י, חבל מאד - כי יש לוגו חדש בשכונה, והוא פשוט בכל מקום. רק תשאלו את בלה, ג'י'ג'י, קים, היילי או קיארה

מאת  | ‏ 4 מרץ 2018
 

A post shared by Atoutlemode (@atoutlemode) on

כבר ידוע שעולם האופנה עובד בצורה מחזורית. כמעט כל טרנד שקיים הרגע הוא למעשה סיבוב נוסף, אם כי שונה, של טרנד שהיה בעבר. עם התחייה של אופנת הניינטיז גם הלוגואים של בתי האופנה הגדולים הפכו להיות רלוונטיים שוב, אחרי שנים בהן להתהדר בלוגו של מותגי על היה נחשב למתאמץ מדי ולא קול בעליל.

אחרי שנרגענו כולנו מההיסטריה סביב חולצת הלוגו של גוצ׳י, הכירו את האובסס הנוכחי של האיט גירלס – פריטים של פנדי שעליהם מודפס לוגו המותג בדפוס חוזר, באופן דומה לפריטי המונוגרמה האייקוניים של לואי ויטון. שלא כמו במקרה של הטי שירט של גוצ׳י, כאן יש לפאשניסטות הרבה יותר חומר לעבוד איתו, מכיוון שמגוון הפריטים עטורי הלוגו רחב ומתאים לאירועים שונים ולמזג אוויר שונה, אף שכולם מגיעים באותה פלטת צבעים של שחור וגווני חום שונים.

 

A post shared by L A T E N D A N C E (@__latendance) on

דוגמאות? בבקשה – בסוף השבוע האחרון הסתובבה בלה חדיד בפריז בחליפה מהליין המדובר שכוללת ז׳קט מחויט וחצאית. לפניה, אחותה הגדולה ג׳יג׳י נצפתה מתרוצצת בניו יורק בז׳קט בומבר הרבה יותר קז׳ואלי. גם קיארה פראני לא פסחה על הטרנד (כי על איזה טרנד היא כן פוסחת?) וכללה במלתחת ההריון שלה לוק של ז׳קט פרוותי וחולצה תואמת מתחתיו. קים קרדשיאן הלכה על לוק מעט יותר נועז על שער מגזין ODDA ושילבה שלושה פריטים מהקולקציה – גרביונים, חולצה מכופתרת קשורה כדי לחשוף את הבטן המושלמת ומעיל פרווה ארוך, והצטלמה ליד פחי זבל ממותגים גם הם, אבל בלוגו של לואי ויטון (אל דאגה, שניהם שייכים לתאגיד המפלצתי LVMH). היילי בולדווין הלכה על מראה אחר לחלוטין ובחרה בשמלת מידי שקפקפה בגזרת טישירט פשוטה וצירפה בגד גוף שחור מתחתיה.

מדובר באחת הקולקציות הרותחות של הרגע, שכוללת גם תיק שופר שכבר הכתרנו כאן כאחד מתיקי המאסט של העונה. ההתפוצצות של הלוגו של פנדי בכל מקום מגיעה בתזמון נהדר לבית האופנה, שבדיוק העלו על המסלול בחודש האופנה הנוכחי קולקציה משותפת עם מותג הספורט פילה, שחוגגת את הלוגו האייקוני שלהם משולב עם המילה פנדי (מזל ששניהם מתחילים באותה האות). פריטי הקולקציה לא בדיוק זמינים לנו, הנשים הממוצעות, מכיוון שהם מתומחרים בכמה אלפי דולרים, כשהפריט הזול ביותר הוא רצועה קצרה לתיק שעולה 400 דולר. אפשר למצוא את הלייבל גם בארץ (בבוטיק אמור שבכיכר המדינה) – רק הכינו את קופת החזיר.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

A post shared by @haileybfav on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

A post shared by julien boudet (@bleumode) on

>

 

A post shared by Danielle Bernstein (@weworewhat) on

 

A post shared by EisMag (@eis.mag) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

A post shared by ODDA (@oddamagazine) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

A post shared by @fashionisluv on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

השאירו תגובה