שיעור מוויקטוריה בקהאם: ככה לובשים שמלה בחורף הזה

אם מזג האוויר הקר של אירופה לא מונע מהפאשניסטות ללבוש את שמלות הקיץ האהובות עליהן, גם אצלנו זה לגמרי אפשרי. עם חולצה או סריג גולף שנלבש תחתן מתקבל הלוק הנכון של החורף, שמאפשר לאוורר את האאוטפיטים האהובים גם מחוץ לעונה. כך תעשו זאת נכון

מאת  | ‏ 21 ינואר 2018

ככה לובשים שמלה בחורף (צילום:  other stories&)

ככה לובשים שמלה בחורף (צילום: other stories&)

בעוד כל העולם עטוף שכבות בגלל שלגים עזים, וחנויות הביגוד עמוסות סוודרים עבים ומעילים עצומים, בישראל מזג האוויר הוא קריר על גבול החם, עם דחף מינורי לכובע צמר כדי להרגיש כמו באירופה. הייתן חושבות שבגלל זה הלוק החורפי יהיה מאתגר עבורנו, הנשים הישראליות, אך למעשה הודות למזג האוויר האפשרות ליצור מראה אקלקטי שמורכב משכבות הוא קל מתמיד.

המגמה האופנתית שנצפית לאחרונה הופכת את העניינים לפשוטים אפילו יותר. היא בזה ללבוש הכבד ומחזירה את הכבוד לשמלות הקלילות שלנו, כשהן מתוחזקות בסריגים או חולצות גולף חמימות שנלבשות תחתן. כך השמלה הקיצית זוכה לעוד ימים מנוצלים, כדי להראות לחורף מי הבוס וגם בגלל שאאוטפיט יפה ראוי ללבישה אפילו בימים קרירים.

 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

את הלוק המיוחד הזה לבשה לפני מספר ימים בגאון ויקטוריה בקהאם. המעצבת שנודעת בסגנונה המוקפד וחיבתה למינימליזם לרוב מתרחקת מפרינטים מקושקשים, אך בזכות הלוק הזה מוכיחה לנו שוב שהיא זיקית אופנתית משובחת: את השמלה, צבעונית ואביבית בעלת שרוולים ארוכים, שילבה עם חולצת גולף סרוגה בצבע פוקסיה. הלוק הסולידי לווה במגפי עור קלאסיים, אבל בקהאם לא נרתעה מלשדרג אותו עם קלאץ' אוברסייז ומשקפי שמש עתידניים משהו, והדגימה לעולם איך מראה אנגלי שמרני יכול לקבל טוויסט פאשניסטי.

ויקטוריה אמנם לקחה את הטרנד לצד האלגנטי והנשי, אבל ישנן עוד אינספור דרכים לצלוח את הלוק בעזרת קצת דמיון ותעוזה. למעשה, כל חולצה בעלת צווארון גולף יכולה להוות בסיס מושלם למראה הזה. כי למה להסתפק באחת סרוגה כשאפשר גם לשדרג את הלוק למראה ויקטוריאני ארוג, או לשלב את השמלה עם חולצת גולף טרנדית בעלת מראה ספורטיבי?

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

מובן שגם החלק העליון של השילוב המנצח הזה מייצר אינסוף אפשרויות, החל משמלת סליפ ועד שמלת מקסי בעלת שרוולים ארוכים.

ההמלצה הכללית היא לבחור בשמלה צבעונית או בעלת פרינט הצהרתי, ותחתיה ללבוש חולצה חלקה שתיתן לה את הכבוד והפוקוס הראויים. מגפי ברך או מגפי קרסול ישלימו את האאוטפיט באופן מושלם ויעניקו לו את תו התקן החורפי, לא שאנחנו צריכות אישור ממישהו.

 

A post shared by streeTrends (@streetrends) on

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

 

A post shared by LTKeurope (@liketoknow.it.europe) on

 

A post shared by Patricia peexo.co.uk (@peexo) on

 

A post shared by STREET STYLE (@streetstyled) on

 

A post shared by LTKeurope (@liketoknow.it.europe) on

 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

A post shared by Other Stories (@andotherstories) on

 

A post shared by streeTrends (@streetrends) on

השאירו תגובה