אדום עולה: כל הפאשניסטות באובסס על החולצה הזאת של מנגו

מדי פעם פריט ספציפי זוכה לתהילת עולם על גבי האינסטגרם ומצליח לכבוש את ליבה של כל מי שאוחזת בחוש סטייל. הפעם על הפרק: חולצה אדומה ומכופתרת של מנגו, שאם לשפוט לפי הפיד לא פסחה על אף פאשניסטה ברחבי העולם. אז מה סוד הקסם שלה, עם מה כדאי לשלב והכי חשוב – כמה היא עולה בארץ? כל התשובות בפנים

מאת  | ‏ 11 ינואר 2018

כשאנחנו גוללות בפיד האינסטוש שלנו ומזהות שלכל בחורה עם סטייל מסביב לעולם יש את אותו האאוטפיט, תמיד נחמד לגלות שלא מדובר בפריט מעצבים שרחוק מהישג ידינו אלא אם נמכור איזה איבר פנימי, אלא להיט רשתות נגיש לכל כיס. אחרי שחצאית המשבצות נוטפת השיק של זארה גרמה ללב שלנו להאיץ, קבלו את היורשת שלה – החולצה האדומה של מנגו שכובשת את האינסטגרם.

מה שבדרך כלל הופך פריט לקונצנזוס אינסטגרמי הוא שילוב בין שני מרכיבים חשובים – ורסטיליות מצד אחד, שתאפשר ליצור אתו לוקים רבים, וייחודיות מהצד השני, כי לא כל בייסיק הופך ללהיט. החולצה האדומה של מנגו מספקת בדיוק את זה – בתור חולצה מכופתרת בצבע חלק, היא מתאימה למכנסיים וחצאיות, בתוך החגורה או מחוצה לה ועובדת עם פרינטים, עם פריטים חלקים בצבעים שונים וגם עם המכנסיים התואמים שמציעים במותג. הציוות בין השניים הוא הבחירה הפופולרית ביותר של סטיילינג שראינו בפיד שלנו, וביחד שני הפריטים הופכים לטוטאל לוק אדום שהוא שיא השיק ועובד מעולה במשרד עם זוג סניקרס או בבר עם מגפוני עקב.

 

A post shared by Laura Jackson (@iamlaurajackson) on

ניסינו לפצח את סוד הקסם שלה וגילינו שמלבד הצבע העז שהופך אותה לקשה לפספוס, הוא נמצא בפרטים הקטנים. התיפורים בולטים ולבנים, יש לה כיס אחד מעט גדול מהנהוג, צווארון עם השראה מעולם ההפלגות שאפשר לקשור בקפידה או ברישול, קפלים מחמיאים בקצה השרוולים והדובדבן לטעמנו – כפתורים מוסווים שאת מקום הימצאם מסמנים תפרים קטנים ומושלמים. כל אלה גורמים להסתכל על החולצה פעמיים ולבחון את כל הדיטיילים.

אבל בואו נענה על השאלות החשובות – כמה היא עולה, וחשוב מכך – האם ניתן להשיג אותה בסניפי מנגו בארץ? התשובות הן 299 שקלים וכן, החולצה הגיעה לארץ ועכשיו תוכלו גם אתן להתהלך בה ולהיראות כמו תמונת אינסטוש שקמה לתחייה. חייבות גם את המכנסיים ההורסים כדי להשלים את הלוק? גם אותם תוכלו למצוא בסניפי מנגו המקומיים עבור אותו המחיר – 299 שקלים.

 

A post shared by Lindsey Holland (@ropesofholland) on

 

A post shared by Mariamacomk (@mariamacomk) on

 

A post shared by Joana Verissimo (@joana_staygold) on

צווארון קשירה, כיס גדול ותיפורים (צילום: mango)

צווארון קשירה, כיס גדול ותיפורים (צילום: mango)


 

A post shared by Mariamacomk (@mariamacomk) on

299 שקלים (צילום: mango)

299 שקלים (צילום: mango)

השאירו תגובה