לגעת בזהב: זו השרשרת שאתן חייבות לעצמכן

אם שיטוט אינסופי באינסטגרם לימד אותנו משהו בתקופה האחרונה זה ששרשרת עם תליון מטבע זהב היא קונצנזוס מוחלט בקרב הפאשניסטות. זה התחיל אצל הפריזאיות, התפשט לשאר נשות העולם ועכשיו זה הזמן המושלם לאמץ את המדליון הקטן שעושה המון כבוד לשיזוף שעבדנו עליו כל הקיץ

מאת  | ‏ 24 אוגוסט 2017

הפריזאית האולטימטיבית, ז'אן דמאס, בשרשרת מטבע זהב (צילום:אינסטגרם Rouje@)

הפריזאית האולטימטיבית, ז'אן דמאס, בשרשרת מטבע זהב (צילום:אינסטגרם Rouje@)

מה לא כתבו על הסטייל הבלתי מעורער של הנשים הפריזאיות? כנראה שכל המחקרים בתחום כבר נעשו, ועדיין, הלוק הלא מתאמץ והרענן להפליא שלהן נותר בגדר אניגמה. יש להן את השמלות היפות ביותר, את הנעליים הנכונות, מוצרי טיפוח מדויקים ואפילו פוני באורך מושלם. אבל יש עוד פרט אחד וקטן שסוגר להן את הפינה בכל יום מחדש, והוא קל לאימוץ באופן כמעט קיצוני – שרשרת מטבע זהב. זה כל הקסם.

שרשרת הזהב (רצוי שתהיה מזהב טהור, כמובן) בעלת תליון המטבע הינה פריט חובה בכל ארון של אישה פריזאית באשר היא. לכולן כבר יש אותה, מונחת בעדינות על צווארן השזוף למחצה, נצפית לרוב בגפה, אך לעיתים גם מלווה בפמליה של שרשראות זהב נוספות (לאמיצות בלבד).

 

A post shared by @naninstudio on

כשחושבים על זה, הרי זה ברור שהטרנד הנחשק הזה יגיע מצרפת. פריט כל כך קלאסי, כל כך עדין וכל כך מלא בתחכום שאין סיבה שהוא לא יפציע מהמדינה מלאת השיק הזו. אבל חשוב לזכור שאין לראותה כשרשרת סתמית שמידי פעם מבצבצת תחת צווארון החולצה.

את שרשרת המטבע יש לענוד בגאווה ולתת לה כבוד של ממש, מכיוון שבין אם תרצו או לא, היא מוקד המשיכה של כל הלוק. ענדו אותה בליווי שמלת קיץ פרחונית, גופיה קלילה או אפילו עם טי שירט וג'ינס, וראו איזה פלא – מיד תראו כאילו בזה הרגע הגחתן מקפה דה פלור.

למזלנו, לא צריך כרטיס טיסה לשארל דה גול כדי לרכוש שרשרת שכזו. ניתן למצוא אותה כמעט אצל כל מעצבת תכשיטים ישראלית, באתרי הקניות הגדולים ואפילו סתם כך בשוק הפשפשים.

מיטב הדוגמניות\שחקניות\איט גירלס כבר עונדות את השרשרת בגאון ואף מקפידות להעלות תמונות פוטוגניות לחשבונות האינסטגרם שלהן. עכשיו תורכן.  

 

A post shared by Lorna (@lornaluxe) on

 

A post shared by Christie Tyler (@nycbambi) on

 

A post shared by Laura Love (@lootin) on

 

A post shared by Daily moodboard (@fhlurs) on

 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 

A post shared by Louise Damas (@louisedamas) on

 

A post shared by Debora Rosa (@deborabrosa) on

 

A post shared by Christie Tyler (@nycbambi) on

 

A post shared by Christie Tyler (@nycbambi) on

 

A post shared by Adenorah (@adenorah) on

 

A post shared by Debora Rosa (@deborabrosa) on

השאירו תגובה