הטרנדים של קיץ 2017: מדריך שכולו כחול לבן

מותניים מודגשות, משבצות שמעיפות אותך ליום חופש, פיג'מה שלובשים לעבודה, קשירות מקדימה ומאחור וחולצות שיש להם מה להגיד על החיים. קבלו מדריך טרנדים סופר קייצי שכולו עיצוב ישראלי

מאת  | ‏ 4 יולי 2017

שמלה: beky brock

שמלה: beky brock

קיץ 2017 הביא איתו שפע של טרנדים שדי קל ליישם. אחד הטרנדים העיקריים הוא שינוס מותניים. ההתמקדות באזור המותניים הפכה לאחרונה לאחת מהמגמות המובילות בעולם האופנה. בין שמדובר בחגרות סטייטמנט שחובקת את המותן או מחוך שרוכים שמשדרג את כל ההופעה- זהו האזור לשים עליו את הפוקוס.

טרנד נוסף שזועק קיץ הוא במשבצות ובמיוחד במשבצות הפפיטה הטרנדיות. הן זורקות אסוציאטיבית לפיקניק קיצי מפנק ומעניקות לכל פריט אופי של חופשת חופים שמשית. ואם אנחנו בחופש ושמש אז דעו שמראה הפיג'מה שהפך לכל כך פופולרי בעונות האחרונות ממשיך ובגדול. אופנת הקיץ הקרוב תלויה בפרשנויות חדשות לפריטים מוכרים עם זוויות חדשות וסטיילינג קצת אחר. האפשרויות הן רבות ומגוונות וכל מה שצריך לעשות זה לתת לדמיון להתפרע.

חולצה:  moi, מכנסיים:  mon ami byami sanzuri

חולצה: moi, מכנסיים: mon ami byami sanzuri

אם את בעניין של להכניס קצת פלפל ללוק שלך, לכי על אלמנטים מגוונים של קשירות. הם הדרך הבטוחה לשינוי מרענן. פריט רגיל כמו שמלת מקסי או אפילו חולצת כפתורים, ישתדרג בקלות בתוספת קשירה מפתיעה. כפי שציינו קודם, אזור המותן מתבלט הקיץ במיוחד, אבל בכל מה שקשור לקשירות אין באמת מגבלות. בין שמדובר בשרוולים, בצווארונים או אפילו באזור הגב- הקשרים לגמרי שולטים.

כיתובים מסקרנים הם עוד דרך להטעין את הלוק העונתי בטוויסט. העניין הגרפי של האותיות מושך את העין והופך כל פריט למשהו לדבר עליו. חולצות הטי הן הכוכבות הבלתי מעורערות של הטרנד הזה וכל מה שנותר לעשות זה לקרוא בין השורות ולמצוא את האחת שלכן.  כל הפריטים בהפקה נלקחו מבוטיק המעצבים שבדיזנגוף סנטר (קומה 1-, במעבר בין שני הבניינים). הבוטיק כולל מיקס של עיצובים כחול לבן של מעצבים מקומיים שמתאימים את הטרנדים העונתיים לאקלים המקומי והופכים אותם ללוהטים במיוחד. 

שמלה: beky brock

שמלה: beky brock

חולצה מכופתרת, מכנסיים אדומים moi

חולצה מכופתרת, מכנסיים אדומים moi

 >>בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר פתוח בימים חמישי – 14:00- 20:00 ושישי – 10:00 – 15:00.

השאירו תגובה