תתכוננו לקראש: בגד הים שכולן מדברות עליו
אם לא היה די בשפע המותגים המפתים שקיימים בשוק, קשה בימים אלו להתעלם ממותג נוסף ושווה במיוחד שמכה גלים באינסטגרם. Marysia, מותג אמריקאי שהוקם מתוך אהבה לעולמות הספורט אבל כולו מלא סטייל. וכן, הוא מגיע לארץ
גם חובבות קיץ מושבעות לא תוכלנה להתעלם מעומס הבחירות האופנתיות שהעונה החמה מביאה אותה. רגע אחרי שגמרנו להתחבט בשאלה מעיל טרנץ' או פארקה מתווספות לסדר היום האופנתי שלנו הכרעות לא פשוטות בתחום בגדי החוף והים. אם לא היה די בשפע המותגים המפתים שקיימים בשוק, קשה בימים אלו להתעלם ממותג נוסף ושווה במיוחד שמכה גלים באינסטגרם. Marysia , מותג בגדי הים שהושק ב-2009, הוא מותג פרימיום שהוקם מתוך אהבה לעולמות הספורט. רקדנית הבלט לשעבר והגולשת מריה דוברזנסקה ריווס בילתה את מרבית חייה בחליפות בלט או צלילה וההכרות שלה עם הזוויות הפרקטיות והאופנתיות של העולם הזה הובילה אותה לפיתוח קו בגדי ים משלה.
דוברזנסקה ריווס, ילידת פולין, מתגוררת כיום בארצות הברית יחד עם בעלה ושתי בנותיה. חלק בלתי מבוטל מהחשיפה למותג, איך לא, מתבצע בזכות חשבון האינסטגרם המרהיב שלו המציג נשים מצודדות מרחבי העולם שחורשות על בגדי הים המדויקים שלה בלוקיישנים מרהיבים, בריכות וחופים מהפנטים. היא עצמה מדגמנת לא מעט מהעיצובים שלה ומוכיחה שמעצבת בגדי הים אולי הולכת יחפה אבל מצוידת בארסנל בגדי ים הורס. את הסטייל האישי שלה מגבה סוללה מרשימה של נשים לוהטות, פשניסטות, בלוגריות לייפסטייל ודוגמניות כמו בהטי פרינסלו, רוזי הנטיגנטון וויטני לנה פרמינובה, לינדה טול וקיארה פראני.
העיצובים שלה מתבלטים בקו נקי עם גזרות מדויקות ושימוש בבדי פרימיום איכותיים. לא פעם העיצובים שלה מכונים "רטרואיים" ובראיון לBuro 24/7 היא סיפרה כי בפיתוח המותג נעזרה בספרים ישנים כדי לעשות מחקר היסטורי של בגדי ים. לדבריה, מה שעודד אותה לפתוח את המותג, לפני כמעט העשור היתה העדרם של מותגי הלבשת חוף שידברו אל ליבן של נשים שמחפשות משהו קצת אחר מהמיינסטרים הרשתי.
מה שעשה את ההבדל, במקרה שלה, היה כנראה ההכרות העמוקה שלה עם חיי החוף ועם מה שגורם לאישה להרגיש טוב כשהיא נמצאת בקרבת מים. החלום שלה להיות גולשת, אולי נגוז אבל בהחלט הוביל אותה למחוזות קרייריסטים מרקתים אחרים ולא פחות חשוב מכך, הוביל אותה לזרועות בעלה, ששימש כמורה שלה לגלישה בצעירותה. המחירים נעים בסביבות האלף שקלים לבגד ים והוא מגיע לארץ בהזמנת און ליין באתר המותג, ברשת AMOR ובפקטורי 54.
קולקציית אביב 2017 ממשיכה את הקו היוקרתי והמעודן המזוהה איתה. בין הדגמים הבולטים שבה ניתן לציין את דגם "סנטה ברברה"- ביקיני עם חלק עליון אסימטרי בחיתוך גלי ואת בגד הים השלם מדגם "ברודווי" עם מוטיב הקשירה בחזית. את הקולקצייה למבוגרות משלימה קולקצייה בשם Bumby לילדים שכוללת בגדי ים לילדים וילדות.
הקינאה הקינאה חוגגת!!!
מאת: אסי | 4 ביוני 2017 | 08:06לכל המגיבות כאן חחחח
אין כמו גוף חטוב מוצק ושרירי נטול שומן וצלוליט איכססס
הכי דוחה חזה ענקי כמו שקי חול
איך כל השמות מלאות כלים וצילוליטיס פתאום קפצו בקנאה ירוקה…
מאת: נשים אמיתיות אעלק | 2 ביוני 2017 | 06:43אני מידה d בחזה, ו40 במכנס, והבגד ים הזה יושב עלי מושלם! (רק אומרת)
מאת: לי | 1 ביוני 2017 | 19:41כרגיל. בחורות בגזרת מקל ספונג'ה .
מאת: אני | 29 במאי 2017 | 10:13מה זה נשים אמיתיות???
מאת: סמי | 21 במאי 2017 | 22:52http://Www.daydeal.co.il הכי זול בישראל
מאת: ירדן | 20 במאי 2017 | 18:15עדין ויפה..
מאת: אפרת | 18 במאי 2017 | 18:52ככה זה. אופנה זה רק לנשים בגוף של גבר ולא של נשים אמתיות.
מאת: ..... | 18 במאי 2017 | 17:02אולי תציגו פעם אחת משהו שלא מיועד אך ורק לבחורות נטולות חזה לחלוטין?! האם להיות פשאניסטה אומר שאת חייבת להיות במידות 32-36 אם לא פחות, ומה אם בנות כמוני שאוהבות וחיות אופנה ומחפשות בנרות בגדי ים/חזיות/פרטי גוף עליונים שיתאימו לבעלות חזה שופע ועדין יראו מעודנים, אופנתיים ולא וולגרים?! תחשבו על זה פאשן פרוורד
מאת: אלה | 18 במאי 2017 | 11:02לא הבנתי מה ההתרגשות. די סתמי. לא ממש מיוחד
מאת: חנה | 18 במאי 2017 | 05:53