תעקמו פרצוף, אבל בסוף גם אתם תלכו עם הכובע הזה

עם בואו של הקיץ חשוב להיות חכמים בשמש, אבל חשוב עוד יותר לעשות את זה בסטייל. אם לשפוט לפי פיד האינסטגרם שלנו, המצחייה השקופה מאיימת להיות האביזר שיסייע לנו בנושא, והיא עושה מאמצים לקאמבק משמעותי. לאמץ או לוותר?

מאת  | ‏ 28 אפריל 2018
 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

באחד הפוסטים האחרונים שהעלתה קים קרדשיאן לחשבון האינסטגרם שלה היא נראית יושבת עם אחותה קורטני על החוף. עד כאן אין שום חדש. גם בגדי הים הזערוריים והתואמים של השתיים לא הצליחו לרגש את מיליוני העוקבים שלה. מי שכן הצליחו לגנוב את כל ההצגה היו כובעי המצחייה השקופים של האחיות – כובעים שמצטרפים לרשימה ארוכה של פריטים שחוזרים אלינו משנות התשעים המאוחרות.

המראה המיושן של המצחיות, שמזכיר יותר מהכל שיק של פנסיונרים על מגרש גולף, סיפק הזדמנות להעלאת הפריט המיותר הזה מהאוב. ועכשיו, כמו במקרי עבר של פריטים שהרלוונטיות האופנתית שלהם שנויה במחלוקת, על פאשניסטות העולם להחליט בסוגיה החשובה: האם להתמכר למצחייה המאתגרת או להעלים עין עד שיעבור זעמו של הטרנד. 

כשב"ווג" יצאו לחקור את הקאמבק התמוה של הפריט, הועלתה האפשרות שהאפיל האתלטי מקנה לו סוג של לגיטימיות: "למצחייה, בסופו של דבר, יש שורשים מגניבים וספורטיביים. היא חלק בלתי נפרד מעולם הטניס, ושחקניות עוצמתיות כמו סרינה וויליאמס ואנה קורניקובה חבשו אותה והתאימו את הצבעוניות שלה ללוק הכולל. אפילו סינדי קרופורד חבשה אחת עם חזיית ספורט וקוקו גבוה בגיליון יולי 1991 של המגזין – לא מראה שרע לנסות ולאמץ מחדש שלושה עשורים מאוחר יותר".

כמובן שחזרתן של המצחיות מגובה בנוכחות על מסלולי התצוגות. לאחרונה העלו אותה על המסלול בתי אופנה נחשבים כמו דיור, ברברי וטומי הילפיגר. בהמשך לדומיננטיות של החומריות הפלסטית, גם כובעי המצחייה מתגאים באימוץ של הטרנד, ורבים מהדגמים מאובזרים במצחיית פלסטיק שקופה.

 

A post shared by Safilo Turkiye (@safiloturkey) on

באגף מותגי העל מתבלטות שתי מצחיות מרכזיות. הגרסה ה"דיורית" מתצוגת אביב 2018 העונה לשם DIORCLUB1, והמצחייה המשובצת-שקופה של ברברי. מחירן של שתי המצחיות נע באזור ה-1,300 שקלים והן מסתמנות כלהיט בקרב אלו שרוצות ויכולות להשקיע במותגים, גם כשמדובר באביזר כל כך טרנדי.

האם תצליח המצחייה לנשל את כובע הקש  ממעמדו העונתי? כמו בכל מלחמת כוחות בין פריט סופר-טרנדי לפריט על-זמני, נמליץ לוותר על מבחן הפיד ולתת דווקא למבחן הקלאסיות להכריע.

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

 

 

A post shared by Cara Robbins (@cararobbins) on

 

 

A post shared by DeJ Loaf (@dejloaf) on

 

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

 

A post shared by Con Artist (@conartist_workshop) on

 

 

A post shared by see-through (@seethrough.official) on

 

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

 

 

A post shared by Con Artist (@conartist_workshop) on

 

 

A post shared by jennedelson (@jennedelson) on

 

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

השאירו תגובה

 

  • דווקא מגניב. יש טרנדים הרבה יותר מכוערים שחזרו אל מחוזותינו (היוש נעלי באפלו)

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 באפריל 2018 | 12:52
  • ובשנות התשעים המאוחרות זה היה קאמבק משנות השבעים המאוחרות. ממש מיחזור רב פעמי

    מאת: סאן וויזור |‏ 29 באפריל 2018 | 11:09
  • כובע! בכובעים אין טרנדים . כובע זה חשוב וכל כובע מיוחד . חוץ מטמבל

    מאת: G |‏ 29 באפריל 2018 | 08:20