5 עצות לקרלה ברוני ההריונית

לראשונה מזה עשרות שנים צפוי להיוולד באוקטובר תינוק בארמון האליזה | אם תתנהל בצורה נכונה זו יכולה להיות סוף סוף ההזדמנות של הדוגמנית והזמרת לשעבר להיכנס לליגה של ג'קי קנדי

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2011
קרלה ברוני בהיריון | צילום: גטי אימג'ס

דוז פואה לסטייל. קרלה ברוני בהיריון | צילום: גטי אימג'ס

1. רדי מהעקבים – חביבתי, את תקופת ההיריון את מעבירה עד כה בהצטיינות. יפה לך הביקיני וגם השמלות נקיות הקווים, שבהן מודגשת בעדינות גזרתך המתעגלת. תמיד נעים לחזות באישה הרה לבושה היטב שאינה דוחפת את צמד העובדות – אני בהיריון ואני חתיכה – בפרצופה של המצלמה. ועם זאת, הימנעי אם תוכלי, מנעלי עקב בהופעות רשמיות. הטרנד הזה, שנטלי פורטמן הדגימה אותו בגאון בטקס האוסקר האחרון, מעורר אי נוחות בכל אחת שניסתה ולו לערב אחד את השילוב המזוכיסטי הזה של סטילטו בחודש שמיני. גם ניקולא יעריך את זה מהזווית שלו כשתהיו סוף סוף בגובה העיניים.

2. לחם, לא עוגות – בדוז פואה מלאות את זוכה על החלטתך הנבונה לרכוש מלתחת היריון ב-H&M. הרבה יותר קל לפרגן לגזרתך הנפלאה כשהיא חבוקה בפריטי לבוש מוצלחים במחירים עממים. את מן הסתם במבוכה, כמונו וכמו אנשי דיור, על כך שג'ון גליאנו סולק בדיוק כשאת הכי זקוקה לו עם כל המתחרות הצעירות הנושפות בעורפך ומתקשטות במיטב המעצבים. ועם זאת הן לגמרי לא בתחרות איתך, את הרי רוצה שייקחו אותך באמת ברצינות בתור הגברת הראשונה של צרפת שאכפת לה מהעם. הישארי לפיכך עם הלחם של התעשייה והישמרי לך מהתופינים.

נקווה שיירש את היופי מאמא. קרלה ברוני ובטן עם ההיריון עם סרקוזי | צילום מסך

נקווה שיירש את היופי מאמא. קרלה ברוני ובטן עם ההיריון עם סרקוזי | צילום מסך

3. סורי קרוז כמשל – את איטלקיה, בעלך צרפתי, אתם חיים בארמון עתיק בטבורה של עיר האורות וחייבים לשמור על קלאסה. שכנעת את הציבור שישנו תחליף אפילו לססיליה סרקוזי ועתה זו ההזדמנות שלך לתת שיעור לכל ההורים המפורסמים מוכי הפפרצי איך להתנהל בצנעת הקז'ואל. זה מתחיל בחדר התינוקות ואין לזה סוף גם בגרדרובה של הפעוט. אין שום דבר מצודד בהורים עשירים כקורח שמלבישים את הזאטוטים שלהם בבגדי מעצבים, שקונים לילדים יותר נעליים יקרות מצעצועים ושהילד הקטן שלהם  נראה כאילו הוא חושש להתלכלך.

4. אל תוציאי לנו את העיניים – את סטייל אייקון, אין חולק על כך ולא מצופה ממך לפרוש. ואף על פי כן, בתקופת האימהות המוקדמת, אנשים מצפים ממך להיראות קצת פחות זוהרת. זה מאוד מעצבן לראות מישהי משילה את פיגורת ההיריון כלא היתה שבוע לאחר הלידה. ברור שאת הולכת להיות אחת מאלה שלא רואים עליהן. אז במחילה ממך, תיהני מהלוקסוס של הגנים וחיי הפאר בלי להשתחצן.

5. ה-תמונה – כל אמא סלבריטאית זקוקה לתצלום מגה קולי אחד משותף עם הילד/ה  שייחקק בזיכרון של מנועי החיפוש. גווינת' פלאטרו שצולמה ברחבת האח"מים של קונצרט הרוק, צופה בבעלה על הבמה כשאפל הקטנה בזרועותיה ואוזניה חבושות במגני רעש זאת דוגמה מצוינת. אין ספק שאת תדעי לבחור היטב את הזירה, המועד והסטייליסטית הראויים, בואי נקווה שתזכרי להגניב קריצה כשתנסי שוב להרביץ את חיקוי הג'קי קנדי-אונסיס שלך.

קרלה ברוני בהיריון | צילום: גטי אימג'ס

עקבים קטנים, לא יותר מזה בבקשה. קרלה ברוני בהיריון | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה