"אם היו שואלים אותי אם אסכים לרקוד בפרסומת, הייתי אומרת שלא"

גלית גוטמן קפצה להצטלם ברומא כשהיא רוקדת על המדרגות הספרדיות. אנחנו ניצלנו את האירוע כדי לחקור אותה על הסטייל שלה, על הבת שהתחילה לדגמן וגם - איך היה לרקוד מול המצלמות? "היה קצת מביך", היא מודה, "אבל אני בעד להתנסות בדברים חדשים"

מאת  | ‏ 9 אפריל 2015
מרומא באהבה. גלית גוטמן לקרייזי ליין (צילום: דודי חסון)

מרומא באהבה. גלית גוטמן לקרייזי ליין (צילום: דודי חסון)

יש פעמים בהם צריך לנסוע כדי למצוא את עצמך מחדש. גם הבגדים צריכים לפעמים לצאת החוצה להתאוורר, לראות עולם, למצוא תפאורה חדשה. זה בדיוק זה בדיוק מה שעשו בחברת קרייזי ליין עם קולקציית קיץ 2015 כשטסו לקוויקי ברומא עם הפרנזטורית גלית גוטמן.

צילומים לקמפיין זה הלחם והחמאה של גוטמן שעובדת כדוגמנית כבר למעלה מעשרים שנה, זו לא הפעם הראשונה שהיא מצטלמת מחוץ לגבולות הארץ אבל עם כל הגלאם של יום צילומים ברחובות רומא יש בזה לא מעט קשיים.

 "על פניו זו חוויה שנשמעת מקסימה", מסבירה גוטמן, "אבל בפועל היא קצת פחות. מצד אחד, זה נחמד להתנתק מהיומיום. אין את הילדות והמטלות, אין חוגים ואין לבשל, זה עושה טוב. מצד שני, אין דקה להסתובב בעיר. זה באמת רק לנצל את יופיו של המקום. בסופו של דבר מדובר ביום עבודה. קמים נורא מוקדם וקר. בואי נגיד שחיכיתי בקוצר רוח לאמבטיה בסוף היום".

מדגמנת כבר למעלה מעשרים שנה (צילום: דודי חסון)

מדגמנת כבר למעלה מעשרים שנה (צילום: דודי חסון)

זרקו אותך למים וביקשו ממך לרקוד בפרסומת, איך זה היה? "לפני הטיסה התקשרו ואמרו לי שרוצים שאני ארקוד. ממש עמד לי על הלשון להגיד לא. אבל ברגע האחרון אמרתי 'יאללה, ננסה'. שלחו אלי הביתה צוות עם כוריאוגרפית כדי לבדוק אותי, וראו שזה משהו שאפשר להשיג ולעשות.  אני בעד להתנסות בדברים חדשים ופחות להגיד לא על דברים. כשהגענו לסט זה כן קצת הביך אותי, אבל אני חושבת שזה יצא יפה. זה לא היה קל לרקוד מול כל כך הרבה אנשי צוות, צלמים, מאפרים ותיירים. אבל אני חושבת שצלחתי את זה".

עוד אפשר להפתיע אותך בכלל עם בקשות שכאלו? "כל פעם יש משהו חדש כזה אבל אני מתארת לעצמי שעוד אפשר להפתיע אותי. אם היו שואלים אותי לפני שנה אם אסכים לרקוד בפרסומת, הייתי אומרת שלא. צריך להתקיל אותי ואז לבדוק מה קורה. התחום הזה כל הזמן משתנה ונהיה יותר ויותר מוקצן. כל אחד רוצה לעשות פרסומת שיזכרו. אני מתארת לעצמי שעוד צפויות לי הפתעות בדרך".

"צריך להתקיל אותי" (צילום: דודי חסון)

"צריך להתקיל אותי" (צילום: דודי חסון)

הבחירה בגלית גוטמן בת ה-42 כפרנזטורית היא משמעותית וחשובה. לא מדובר בדוגמנית בת 20 שמדגמנת בגדים לנשים שגילן כפול ממנה, אלא אישה אמתית. עם משפחה, קריירה וביטחון בכל מה שהיא עושה.

מה השתנה בתעשייה מאז שהתחלת? "הכל השתנה. פעם דוגמנית היה מקצוע. היו תצוגות ועבודות ופרזנטציות, היום דוגמניות שמתחילות צריכות לעבוד מאוד קשה. התחרות לא פשוטה. זה כבר לא רק דוגמניות, זה זמרות ושחקניות ויוצאות ריאליטי שקוטפות קמפיינים".

את בעצמך כבר מזמן לא רק דוגמנית, אנחנו רואים אותך על המסך שלושה בקרים בשבוע. "נכון. עכשיו התחלתי את השנה השלישית שלי בתוכנית הבוקר. מבחינתי זה מקום שמאפשר לי להביא את עצמי ואת האישיות שלי. נורא כיף לי. אני חושבת שבחודשיים הראשונים באמת לא הבנתי במה מדובר. זה נורא מלחיץ. כל הזמן מגיעים אנשים חשובים וסיפורים קורעי לב, אבל לאט לאט למדתי. כשאני מרגישה בנוח, המרואיין מרגיש בנוח ובסוף מדובר בסקרנות ואהבה לבני אדם. וכמובן להיות טבעית. זה מה שעובד".

בינתיים גם הבנות שלך נכנסות לנעליים שלך. שירה בת ה-15 השתתפה עכשיו בקמפיין ללי קופר. איך את חיה עם זה? "קודם כל, זה היה דבר חד פעמי. הבנות חשופות לזה מאז ומתמיד, אז זה רק טבעי. כשפתאום עלתה ההזדמנות וזה הרגיש מתאים והיא נורא רצתה, אז עשינו את וזהו. אבל זה שונה מהחוויה שלי, כי יש לה אמא שנותנת לה יד ודואגת לה. היא מאוד עטופה. אני אשמח אם היא תעשה מה שעושה לה טוב. אני בעיקר אשמח אם היא פשוט תהיה מאושרת".

הכי חשוב להיות טבעית (צילום: דודי חסון)

הכי חשוב להיות טבעית (צילום: דודי חסון)

לאחרונה נבחרת כמנטורית ברשימת 100 המשפיעים בתעשיית האופנה. איך הרגשת עם הבחירה? "זה היה נורא כיף. יש בארץ אנשים נורא מוכשרים. אבל התעשייה כאן נורא קטנה וצריך להיות באמת מאוד מוכשר כדי להצליח ולהיכנס פנימה. אני לא מדברת רק על הדוגמניות, אלא גם על מעצבי השיער, המאפרים, הצלמים ואנשי הארט. אני עובדת גם בחו"ל מדי פעם, ואני יכולה להגיד בלב שלם שהרמה בארץ באמת גבוהה. אז טוב שיש הכרה בזה, ולהיות בין האנשים המשפיעים והחשובים האלו זה תמיד נחמד".

כבר שנים שאת גורפת מחמאות על הסטייל שלך. איפה את קונה בגדים? "אני קונה גם בארץ וגם בחו"ל, אבל אין לי מקומות ספציפיים. אני נורא אוהבת דברים נקיים וקלאסיים ומחזקת אותם באקססוריז מעניינים. מבחינתי חשוב שאם אני אסתכל על תמונה עוד שלוש שנים, אני לא אתפדח ממה שלבשתי".

מה עוד גלית גוטמן לא הספיקה לעשות וממש רוצה? " תאמיני או לא, אבל לא עשיתי טיול אחרי צבא ולא למדתי. אני עושה הכל הפוך, אז זה מה שנשאר לי להשיג. אה וכמובן, אני מתכננת למצוא את השקט שלי, אם אני אספיק".

חיכתה כבר לסיים את הצילומים ולהיכנס לאמבטיה (צילום: דודי חסון)

חיכתה כבר לסיים את הצילומים ולהיכנס לאמבטיה (צילום: דודי חסון)

"אני עושה הכל הפוך" (צילום: דודי חסון)

"אני עושה הכל הפוך" (צילום: דודי חסון)

"פעם דוגמנות היה מקצוע" (צילום: דודי חסון)

"פעם דוגמנות היה מקצוע" (צילום: דודי חסון)

רחובות רומא במקום הסטודיו (צילום: יח"צ)

רחובות רומא במקום הסטודיו (צילום: יח"צ)

טאצ' אפים בין טייקים (צילום: יח"צ)

טאצ' אפים בין טייקים (צילום: יח"צ)

לה דולצ'ה ויטה (צילום: דודי חסון)

לה דולצ'ה ויטה (צילום: דודי חסון)

הכותבת הייתה אורחת חברת קרייזי ליין ברומא

השאירו תגובה