החתולה שעושה מיליונים בחודש מעולם האופנה

אם מגזין "פורבס" היה עורך את דירוג החתולים העשירים בעולם (והוא צריך), על השער הייתה מתנוססת שופט. החתולה הלבנה של מעצב העל קארל לגפלד עשתה בשנה האחרונה למעלה מ- 12 מיליון שקלים. כן, מה ששמעתם, זה אפילו יותר מהשכר של קארה דלווין

מאת  | ‏ 5 אפריל 2015
החתולה הריווחית בעולם (צילום: אינסטגרם)

החתולה הריווחית בעולם (צילום: אינסטגרם)

קארל לגרפלד יושב בחדרו במלון "מרסר" היוקרתי בניו יורק ולא יוצא החוצה. הוא מעדיף "לדמיין את העולם דרך חלון החדר"  וחס וחלילה לא להיקלע לסיטואציה שמגה סלב כמותו מורגלים בה היטב: "מה שאנשים ברחובות עושים, עם כל הסלפיז האלה. אני לא רוצה להצטלם עם זרים. כולם מטרידים אותי כל הזמן". כך הוא מספר למראיין ממגזין "The Cut". בהתאם לאישיות הייחודית, לגרפלד מעוניין לדבר בעיקר על שופט (Choupette), החתולה הסיאמית לבנת הפרווה וכחולת העיניים שלו. וברוך השם, יש על מה לדבר.

בשנת 2011 ביקש הדוגמן הצרפתי בפטיסט ג'יאביקוני מחברו לגרפלד להשאיר את החתולה שלו אצל אחת מעוזרותיו האישיות, לתקופה של שבועיים לרגל נסיעה. "כשהוא חזר, נאמר לו שהוא לא מקבל אותה בחזרה," מצהיר לגרפלד ביובש ומציין כי האירוע היווה מבחינתו נס של ממש. "הוא אימץ חתולה אחרת והיא נהייתה שמנה, בזמן ששופט הפכה לחתולה המפורסמת והעשירה בעולם".

אין מה לומר, מדובר בחתולה סופר חמודה (צילום:אינסטגרם)

אין מה לומר, מדובר בחתולה סופר חמודה (צילום:אינסטגרם)

הרצחת וגם ירשת, קארל? ועוד איך ירשת. "עשירה" זה אנדרסטייטמנט לחתולה המדוברת. בשנה האחרונה הרוויחה החתלתולה כשלושה מיליון אירו. לשם השוואה: זה רק קצת פחות מהשכר השנתי של קארה דלווין, שעבדה הרבה יותר קשה החתלתולה הלבנה.

שופט עשתה שני קמפיינים בסך הכל לחברת המכוניות הגרמנית "אופל" (שעם הפרזנטוריות שלה לאורך השנים נמנות גם קייט מוס ונעמי קמפבל) ולמותג הטיפוח היפני היוקרתי "שו אומורה". בהיותה אושיית טוויטר (יותר מ- 47,000 עוקבים) ואינסטגרם (58,000) ובאופן כללי דמות נחשקת ומבוקשת על ידי בלוגים ומגזינים, שופט מקבלת הרבה הצעות. "אבל אני לא מרשה לה לפרסם אוכל", מצהיר אבא לגרפלד. "היא מתוחכמת מדי בשביל זה." מזל שאפשר להיות בררניים.

האב הגאה מאחורי הקמפיין של החתולה. אין לתאר (צילום: אינסטגרם)

האב הגאה מאחורי הקמפיין של החתולה. אין לתאר (צילום: אינסטגרם)

חזות הטוויטר והאינסטגרם של שופט מציגה דיווה עוצמתית, חריפה ומפונקת מהזן העילאי ביותר, ככל הנראה בהשאלה משלל הדמויות האקסצנטריות של תעשיית האופנה, ובעליה בראשם. "יש לה שתי עוזרות אישיות, שמטפחות את הפרווה והציפורניים שלה, ומשעשעות אותה". כל זה קורה, למקרה שתהיתם, בחדר פרטי משלה במלון. "היא מרכז העולם," הוא קובע, וזה מסביר הכל. "היא סוג של גרטה גרבו, יש בה משהו בלתי נשכח. באופן שבו היא נעה ומשחקת היא מופת של אלגנטיות ואטיטיוד".

להשוות אותה בשכר לקארה דלווין זה כל כך הזוי ומוצדק (צילום: גטי אימג'ס)

להשוות אותה בשכר לקארה דלווין זה כל כך הזוי ומוצדק (צילום: גטי אימג'ס)

עולם האופנה חיכה רק לה (צילום: אינסטגרם)

עולם האופנה חיכה רק לה (צילום: אינסטגרם)

היא סלב!

היא סלב!

השאירו תגובה

 

  • מזעזע. מנצל חתולה מסכנה . צריך לקחת אותה ממנו !! מי עושה דברים כאלה ?!?! מסכנה.. אני מגדלת 6 חתולים מהממים ולא הייתה לי בעיה לשלוח אותם לדגמן . זאת כולה חיה מסכנה ! יקרציות עזבו אותה !

    מאת: אורח |‏ 6 באפריל 2015 | 12:44