מה עשו קנדל ג'אנר וג'סטין ביבר על שפת הבריכה?

בני "אצולת האינסטגרם" הכוללת בין השאר את ג'סטין ביבר, קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד, מצולמים לווג בהפקת אופנה שקורצת לחבורה אחרת משנות השמונים. התמונות הראשונות דלפו, איך לא, לאינסטוש

מאת  | ‏ 25 מרץ 2015
ההפקה החדשה של ווג עם קנדל וביבר (צילום: אינסטגרם)

ההפקה החדשה של ווג עם קנדל וביבר (צילום: אינסטגרם)

בשביל להבין את משמעות הפקת האופנה החדשה של ווג, המפגישה את ג'סטין ביבר, קנדל ג'אנר, ג'יג'י חדיד, אנסל אלגורט ודילן והופר פן תחת הכותרת "חבורת הפרחחים החדשה", צריך קודם כל לחזור לאייטיז העליזות, אל "חבורת הפרחחים" (Brat Pack) המקורית.

הכינוי נדבק אז אל חבורת שחקנים ששיתפו פעולה במספר סרטים מצליחים באמצע שנות השמונים, כסוג של הומאז' לחבורת העכברושים (Rat Pack) מהפיפטיז של פרנק סינטרה, דין מרטין וסמי דיוויס ג'וניור. החבורה האייטיזית כללה את דמי מור, אמיליו אסטבז, רוב לאו, ג'אד נלסון, אנדרו מקארתי ומולי רינגוולד, שנהגו לקרוע את העיר יחד על רקע הפלאשים של הפפראצי ונחשבו לאיט גירלז ואיט בויז הרבה לפני שמישהו חשב להמציא את הביטוי הזה. השמועות, אגב, אומרות שהחברים ממש שנאו את הטייטל שהודבק להם, ובסופו של דבר הפסיקו לבלות יחד רק כדי להתחמק ממנו. עכשיו מסתבר שהוליווד פשוט חייבת חבורה חדשה כזאת, שאפשר לקרוא לה בפשטות חזרה רטרואית לאייטיז.

באישורה של אנה ווינטור. קנדל וג'יג'י (צילום: אינסטגרם)

באישורה של אנה ווינטור. קנדל וג'יג'י (צילום: אינסטגרם)

הגרסה העדכנית שמכונה "אצולת האינסטגרם" כוללת כאמור את ביבר, פופ סטאר בעל מוניטין מפוקפק, קנדל ג'אנר, נצר למשפחת הטראש המפורסמת בעולם (מעניין לציין שאחותה קיילי נעדרת מהרשימה האקסקלוסיבית, למרות כי הכלב שלה נורם דווקא זכה להיכנס), ג'יג'י חדיד, הדוגמנית הלוהטת, אנסל אלגורט, דיג'יי וכוכב הסרט "אשמת הכוכבים" (ובנו של ארתור אלגורט, צלם אופנה ותיק של ווג) ולבסוף דילן והופר פן, דוגמנית ושחקן, ובעיקר הצאצאים של רובין רייט (קלייר אנדוורד בשבילכם) ושון פן, שעל פי הדיווחים היה נספח ל"חבורת הפרחחים" הישנה, ומעולם לא הצליח להיכנס כחבר מן המניין.

החבורה מצולמת כשהיא עוסקת בפעילות פרחחית קלאסית, מתגפפים ומשתזפים על שפת הבריכה, מבלים במושב האחורי של מכונית יוקרה, מסתובבים ברחובות ועושים סלפיז, כשהכל פוטוגני להחריד. מעריצי "אחת שיודעת" ודאי נרגשים לקבל כאן את גרסת המציאות, על פי אנה וינטור.

אבל לא מעט קולות ברשת מתקשים להכיל את מה שנראה להם כחטא נוראי למהות "חבורת הפרחחים" הישנה והטובה. "הם שנאו שקראו להם ככה, הם לא היו גאים בתואר הזה. זה אפילו נחשב לצעד מסכן קריירה כי זה פגע להם במוניטין. ועכשיו? מסתבר שזו מחמאה. נו באמת!" כך נכתב באחד מבלוגי הרכילות. "אני רוצה את מה שאנה וינטור מערבבת בקוקטייל הצהריים שלה", הצהיר בלוגר אחר. "לכנות את קבוצת חסרי הכישרון האלה 'חבורת הפרחחים החדשה' זה עלבון וחוצפה! מה גם שאני משתגע מהניסיון להחליט מי הוא מי. האם בחבורה הישנה היה תינוק מגודל ומפונק מקנדה?" הוא שואל ומתייחס, כמובן, לאדון ביבר. אז אולי ההכתרה הזאת באמת מקדשת את ערכי הטראש והכלום. ואולי אנשים שגדלו באייטיז פשוט צריכים להתקדם הלאה ולקבל באהבה את חבורת הפרחחים החדשה של זמננו.

החבורה החדשה של הוליווד. אנסל אלגורט וקנדל (צילום: אינסטגרם)

החבורה החדשה של הוליווד. אנסל אלגורט וקנדל (צילום: אינסטגרם)

צעירים ועשירים נהנים יותר? (צילום: אינסטגרם)

צעירים ועשירים נהנים יותר? (צילום: אינסטגרם)

כל היום באינסטוש (צילום: אינסטגרם)

כל היום באינסטוש (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה