חברו הטוב ביותר של הפאשניסט

חמישה כלבים מציגים באתר השופינג מר פורטר את מיטב אופנת הגברים לאביב הקרוב. בנות, תאמינו לנו, גם לכן אסור לפספס את החמידות הזו

מאת  | ‏ 24 מרץ 2015
הכלבים מציגים את אופנת האביב (צילום: מתוך מר פורטר)

הכלבים מציגים את אופנת האביב (צילום: מתוך מר פורטר)

כל חובב או חובבת אופנה מצויים כבר ודאי נתקלו בעשרות מדריכי טרנדים לעונת האביב שנפתחה רשמית לפני כמה ימים. אבל אם אתם חושבים שכבר ראיתם הכול, כדאי שתחשבו שוב. "מיסטר פורטר" הוא המקבילה הגברית ל"נט-אה-פורטה", בוטיק מקוון המציע את מגוון האופנה העילית לגברים. שם החליטו בצעד מבריק לפנק את הגולשים שלהם בעוד מדריך השראות אביביות, אבל אחד שמנצח בקלות את כל האחרים. פשוט כי מושאי ההשראה כאן הם כוכבי האינסטגרם ג'ורדי לה קורגי, מר אוטיס ברקינגטון, לוגן, צ'אנגו ליאון ורמיקס- חמישה כלבים פוטוגניים להפליא, כשכל אחד מהם חולק טיפ השאוב מסגנונו האישי. המסקנה הברורה היא שכל דבר נראה יותר טוב על ארבע רגליים ופרווה.

אופנת כלבים איננה דבר חדש. האמן וויליאם ווגמן למשל מלביש ומצלם כבר שנים את כלבי הוויימראנר שלו ואחד מהם אף היה מועמד לתואר "איש השנה" של 1982. אבל עידן הרשתות החברתיות ובמיוחד האינסטגרם, מתדלקים את התופעה המקסימה הזאת והופכים אותה לרלוונטית ולוהטת מתמיד. בקיצור, אם אתם לא כלולים ברשימת העוקבים של לפחות אחד מהאושיות הנ"ל, אתם פשוט לא בעניינים, וחבל, כי העניינים מעולם לא נראו מתוקים כל כך.

הכירו את ג'ורדי (צילום: מתוך מר פורטר)

הכירו את ג'ורדי (צילום: מתוך מר פורטר)

ראשון הוא ג'ורדי לה קורגי, תושב לוס אנג'לס מושבע המחזיק בסטייל הוליוודי כיאה לעיר מגוריו. ארונו מתאפיין בעיקר בחולצות כותנה מכופתרות ואווריריות, עם העדפה מיוחדת לפסים או משבצות, והוא מלך עניבות הפרפר. האופן בו הוא משלב אותן בלוקים קז'ואליים הוא שיעור חובה לכל פאשניסט מתחיל.

אוטיס, יו (צילום: מתוך מר פורטר)

אוטיס, יו (צילום: מתוך מר פורטר)

הבא הוא אדון אוטיס ברקינגטון, בוסטון טרייר קליפורני בעל מבט ממיס. בחשבון האינסטגרם שלו הוא מעיד על עצמו כי הוא מכור לטלוויזיה ואוהד נלהב של קבוצת הפוטבול של סאן דייגו. הסטייל שלו מתאפיין בשיק אורבני-ספורטיבי, תחת המוטו "Keep it Simple". רוב הסיכויים שתתפסו אותו עם כובע גרב קולי, ועם הרצועות היוקרתיות שהוא עונד לצווארו שהפכו לסימן ההיכר שלו. לקמפיין של מר פורטר הוא מצולם עם אחת קלאסית מעור חום, ומדגים היטב איך אביזר קטן יכול להקפיץ את הלוק כולו, כמו במקרה שלו, כשהוא מדגיש את עיניו הכובשות.

לוגן פודל המשמש (צילום: מתוך אתר מר פורטר)

לוגן פודל המשמש (צילום: מתוך אתר מר פורטר)

לוגן מטורנטו הוא כבר סלב של ממש. חשבון האינסטגרם שלו "Logan's Look" קיים משנת 2012, שזה למעשה יותר מעשרים שנה בשנות כלב. אבל הפודל הננסי הזה לא מתעייף לרגע ומתחזק את החשבון שלו באופן שוטף וחולק עם אלפי עוקביו את הסטייל הקלאסי שלו. הוא מושפע ממעצבים כמו ראף סימונס ואוהב במיוחד את המותג "J.crew", אבל הוא גם נועז ומוכן לנסות הכול, מהדפסים מנומרים ועד מעילי גשם. סימן ההיכר שלו הם השרוולים המקופלים מעלה ברישול שיקי. אלמנט שללא ספק כדאי לכם לנסות בבית.

צ'אנגו ליאון הקולי (צילום: מתוך מר פורטר)

צ'אנגו ליאון הקולי (צילום: מתוך מר פורטר)

בעולם אופנת הכלבים כמו בעולם אופנת ההולכים על שתיים, רוב הפריטים נוטים להיראות יותר טוב על הקטנטנים מביניהם. אבל צ'אנגו ליאון, פיטבול טרייר מסוקס משיקגו, הוא שובר מוסכמות קשוח. ליאון הורס את הבריאות עם סגנון ההיפ-הופ גנגסטר המהוקצע שלו. תחשבו בלייזר מחויט על טי- שרט ספורטיבית, שרשרת זהב ומשקפי שמש ממותגים ונוטפי סטייל. החתיך הזה (שחולץ מ"צער בעלי חיים") יודע איך לשאת חולצות בעלות צווארון פתוח ורחב, שהן אגב, אזעקת טרנד רצינית. נא ללמוד ממנו איך עושים את זה נכון.

רמיקס ההיפסטר (צילום: מתוך מר פורטר)

רמיקס ההיפסטר (צילום: מתוך מר פורטר)

אחרון חביב- בלשון המעטה, הוא הכלב רמיקס, שנאוצר ננסי מטורונטו, שמגדיר את הסטייל שלו כ"היפסטר מזוקן פוגש את דיויד בקהאם". והוא לא יכול היה לנסח את זה יותר טוב, רק תראו בעצמכם. ויקטוריה בקהאם ודאי תוהה האם כדאי לה לעזוב את דיויד בשבילו. רמיקס משחק אותה כבר מ-2013 בסטייל היפסטרי מוקפד. יש לו אוסף של משקפי שמש וראיה, והוא אוהב לשלב אותם עם סריגים איכותיים. תמיד קלאסי, תמיד עובד, תמיד מעורר השראה.

עכשיו כל  שנותר לכם הוא להתאבזר בהתאם. אמצו כלב וצאו שופינג!

השאירו תגובה

 

  • למען השם!!! זה כלב!!!! לא אקסוסוריז, מה נסגר עם אנשים!

    מאת: אורח |‏ 25 במרץ 2015 | 14:10
  • צער בעלי חיים אשכרה מסכן הכלב איבד זהות ..

    מאת: אושר |‏ 25 במרץ 2015 | 12:43
  • מסכנים הכלבים. מתייחסים אליהם כמו בובה או אקססורי ולא יצור חי. איכס

    מאת: דנה |‏ 25 במרץ 2015 | 09:59