בחורים לוהטים קוראים ומתלבשים

הטרנד החם ביותר בעולם האינסטגרם הוא חשבון בשם "בחורים לוהטים קוראים" שנפתח רק לפני כחודש ועוקבים אחריו מעל 450 אלף איש. עם כזה הייפ, אין פלא שבננה רפבליק עושה איתם שיתוף פעולה למען מטרה טובה

מאת  | ‏ 16 מרץ 2015
בחורים לוהטים קוראים (צילום: אינסטגרם)

בחורים לוהטים קוראים (צילום: אינסטגרם)

גם בעולם האינסטגרם יש טרנדים, ואחד החשבונות עם הנסיקה הגבוהה ביותר בפופולריות בזמן האחרון הוא חשבון בשם ׳בחורים לוהטים קוראים׳, שנפתח בפברואר ומיד חרך את הרשת עם תמונות של בחורים לוהטים שקוראים ספרים במקומות שונים במרחב הציבורי, ובעיקר בתחבורה הציבורית. מפתיע, נכון?

כעת מצטרפת חברת הביגוד הכל אמריקנית בננה ריפבליק לכיף הזה ושיתוף הפעולה מייצר קמפיין מהנה במיוחד, בו אפשר להמשיך לנעוץ מבטים בבחורים האינטליגנטים והחתיכים, רק אפשר לעשות את זה גם באינסטגרם של החברה.

השלב הבא באפליקציה - האם הם רווקים (צילום: אינסטגרם)

השלב הבא באפליקציה – האם הם רווקים (צילום: אינסטגרם)

לחשבון האינסטגרם הפופולרי יש כמעט 450 אלף עוקבים ועוקבות אדוקים, ושיתוף הפעולה החדש יופיע בחשבון האינסטגרם של בבנה ריפבליק עצמה. פוסט ראשון כבר עלה, בו נראה בחור שקוע בספר כשהוא עומד בסאבוויי הניו יורקי. ״הוא לומד את הספר הזה כמו את קלפי הפוקר שלו. שים את הקלפים על השולחן, אנחנו לגמרי בעניין,״ נאמר בכיתוב, שדומה מאוד לכיתובים המחפיצים והדי משעשעים שמצורפים לכל התמונות בחשבון האינסטגרם המקורי.

בהמשך הפוסט, בנסיון לקדם משהו חוץ מאת המכירות של הלייבל,  ניתן למצוא בקשה מהמלייקקים ומעניקי הלבבות לתרום גם כסף, דולרים בודדים, לקרן ״אגודת ספר ראשון״ שמעודדת קריאה אצל ילדים עניים ומחלק ספרים באיזורי מצוקה, קרן שהאנשים שמאחורי ׳גברים לוהטים קוראים׳ מקדמים כבר זמן מה, במרבית התמונות מתוך ה-45  הפוסטים שהעלו עד כה.

נפתח לפני חודש ועומד על 450 אלף עוקבים (צילום: אינסטגרם)

נפתח לפני חודש ועומד על 450 אלף עוקבים (צילום: אינסטגרם)

על מנת לעשות טיזינג ולדווח על שיתוף הפעולה העלו בחשבון המקורי תמונה של בחור שחור ומרשים קורא בעמידה, וכתבו: ״הבחור הזה נראה כאילו יצא מתוך מודעה של בננה ריפאבליק ונכנס לרכבת מספר 6. ברור שהוא נורא קול באאוטפיט הזה, אבל לי חם בטירוף״.

מעניין מה הם קוראים (צילום: אינסטגרם)

מעניין מה הם קוראים (צילום: אינסטגרם)

הפפראצי המושלם (צילום: אינסטגרם)

הפפראצי המושלם (צילום: אינסטגרם)

גם בישיבה וגם בעמידה (צילום: אינסטגרם)

גם בישיבה וגם בעמידה (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה