היורשות של מריל

מיימי, גרייס ולואיזה נולדו לאימא אחת מפורסמת ביותר העונה לשם מריל סטריפ. עכשיו, כששלושתן כבר עמוק בשואו ביז, זה זמן מצוין לככב בקמפיין ראשון משותף. ומה אומרת אימא? "לעולם לא אגיד להן לא לעשות את זה, אבל אני מבוהלת"

מאת  | ‏ 2 מרץ 2015
הבנות. לא להאמין כמה הן דומות לה

הבנות. לא להאמין כמה הן דומות לה

התפוח לא נופל רחוק מהעץ, וניכר שבמקרה של מריל סטריפ התפוחים נפלו הכי קרוב שאפשר. שלוש בנותיה הנאוות והקסומות של השחקנית הנערצת מככבות עכשיו יחד בקמפיין אופנה חדש לרשת אנד את׳ר סטוריז הנחשקת ומראות שסטאר קווליטי וחינניות מלכותית הם דברים שעוברים בגנים.

שלוש הבנות, מיימי, 31, גרייס, 28, ולואיזה, 23, החולקות בשם המשפחה גראמר, הצטלמו ברחבי לוס אנג׳לס בבגדי החברה, בקולקציה בצבעי גלידה, ואובזרו באקססוריז בעיצובה של קלייר ויוייה. לבנות אח בכור, מוזיקאי בן 35 בשם הנרי, ואב פסל בשם דון גראמר, לו נשואה סטריפ כבר 37 שנים באושר.

האם יזכו באוסקר כמו אימא?

האם יזכו באוסקר כמו אימא?

מיימי, הבכורה והמוכרת בבנות, שיחקה כבר במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, ביניהן "אמילי אוונס", שם הופיעה בתפקיד הראשי. גם גרייס כבר מתחילה לעבוד בעסק המשפחתי, והופיעה לאחרונה בפרקים בתוכנית "אימה אמריקאית". לאחות הצעירה לואיזה יש את הנסיון הרב ביותר בעולם האופנה מבין השלישיה. היא מוחתמת בסוכנות הדוגמניות הניו יורקית IMG מזה שנה ועשתה לאחרונה קמפיין לדיור.

הבנות ההורסות גורמות גם לתיקי העור הצבעוניים שהן אוחזות להיראות קז׳ואלים ומגניבים. ״הבנות הן לקוחות החלומות שלי״, אומרת  המעצבת קלייר ויוייה, ״הן יצירתיות, עובדות קשה, אופנתיות ונשים עירוניות״.

גרייס. אחת היפות

גרייס. אחת היפות

אמא מריל סטריפ, 65, אמנם גאה מאוד בבנותיה, אבל לא שולחת אותן לתוך עסקי השעשועים בלב שקט. ״אני גאה מאוד בבנותי על שהן הולכות על זה״, אמרה למגזין ׳דה טוקס׳, ״אבל אני גם מבוהלת. כשהביקורות משתלחות בך כשאתה שם את עצמך במרכז, זה לא שמבקרים את הכתיבה או היצירה שלך. מבקרים אותך. אלה החששות שלי עבורן, אבל לעולם לא אגיד להן לא לעשות את זה. אני חושבת שהמקצוע הזה מופלא ואני מודה על כך שהתאפשר לי להביע את עצמי דרכו״.

גם הכלב שייך למשפחה

גם הכלב שייך למשפחה

מריל ובנותיה. הקופי והפייסטים (צילום: גטי אימג'ס)

מריל ובנותיה. הקופי והפייסטים (צילום: גטי אימג'ס)

כבר מכירות את השטיחים האדומים (צילום: גטי אימג'ס)

כבר מכירות את השטיחים האדומים (צילום: גטי אימג'ס)

עם הבעל דון גראמר. 37 שנים של נישואים (צילום: גטי אימג'ס)

עם הבעל דון גראמר. 37 שנים של נישואים (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • לא קצת קשה להיכנס לנעליים כאלה גדולות?

    מאת: אורח |‏ 9 במרץ 2015 | 11:05
  • מכוערות שזה פשוט לא יאמן….פרוטקציה עם כמה שהם קשורות למריל סטריפ הם לא מריל סטריפ…

    מאת: אבי |‏ 4 במרץ 2015 | 10:01
  • זה דון גאמר, לא גראמר.

    מאת: puppy |‏ 3 במרץ 2015 | 12:09