ריהאנה בהפקת אופנה עם בגד ים של גוטקס

ריהאנה הצטלמה להפקה למגזין האופנה "הארפר'ס באזאר" במחווה לסרט מלתעות כשהיא שוחה לצד כרישים אמיתיים. בין בגדי הים שלבשה להפקה מצאנו את שאנל, ברברי ובגד ים בצבע לבן של חברת האופנה הישראלית גוטקס. האם נראה פפראצי שלה בוואי או מקסיקו בבגד ים תוצרת כחול לבן? יש סיכוי גדול

מאת  | ‏ 8 פברואר 2015
רירי בבגד ים של גוטקס. שאפו (צילום: סריקה מתוך המגזין)

רירי בבגד ים של גוטקס. שאפו (צילום: סריקה מתוך המגזין)

ריהאנה מעולם לא טיפחה תדמית ציבורית עדינה או שברירית, ועכשיו, כחלק מכתבת שער גדולה שלה במגזין הארפר׳ס בזאר, מוכיחה הזמרת ואייקון האופנה ששום דבר לא מאיים עליה. אפילו לא כרישים חיים. כהומאז׳ לחגיגות ארבעים השנים ליציאת הסרט ׳מלתעות׳, הצטלמה רירי במעמקי הים לצד כרישים בבגדי ים שונים, ביניהם: שאנל, ברברי, טיירי מוגלר ובלט במיוחד בגד הגוף הלבן של חברת האופנה הישראלית "גוטקס".

זו ממש לא הפעם הראשונה שבגדי ים של גוטקס מופיעים במגזינים הגדולים של עולם האופנה. בית האופנה שהוקם ב- 1956 על ידי לאה גוטליב ז"ל, הפך עם השנים לחביב עם כוכבות הוליווד ויקיר הסטייליסטים שמחפשים בגדי ים קצת אחרים עם שיק ים תיכוני. האם נראה את ריהאנה בקרוב מתהלכת על חופי הוואי או מקסיקו עם בגדי ים של גוטקס כתצא לחופשה? יש סיכוי גבוה מאד.

אין מה לומר, הבחורה יודעת את העבודה (צילום: סריקת המגזין)

אין מה לומר, הבחורה יודעת את העבודה (צילום: סריקת המגזין)

במגזין החליטו להפגיש את ריהאנה עם הכרישים כמטפורה לדרכה של הזמרת בעולם אכזרי, בו למדה עם הזמן, לא לחשוש ולשחות לצד המפחידים והתוקפניים שביצורים. ״אני מאוד מנסה להמנע מכרישים בעולם האמיתי,״ אמרה הזמרת בראיון למגזין, ״אבל היו לי מספיק התקלויות איתם ובמקרים הללו התמודדתי איתם בהתאם. אני יודעת לשחות יחד עם הכרישים. כי כרישים שוחים עם כרישים אחרים״.

המחווה הזו למלתעות שימחה את ריהאנה במיוחד, כחובבת גדולה של הסרט, למרות שיצא 14 שנים לפני שנולדה. ״הסרט הזה גם הפחיד אותי וגם ריגש אותי כילדה,״ היא מספרת. ״הייתי ילדת חוף ובכל פעם שיצא סרט חדש בסדרת מלתעות, הייתי נמנעת מהמים במשך חודשים, ופשוט יושבת על החול. אם כבר הייתי מסכימה להכנס למים, אבא שלי היה מתחיל לזמזם את המנגינה של הסרט, והייתי רצה החוצה מיד. זו היתה אשמתי, כי הייתי אובססיבית לגבי הסרט הזה, וסטיבן שפילברג היה גיבור ילדותי. ועכשיו הצטלמתי בין כרישים אמיתיים, יהיה קשה להתעלות על החוויה הזאת״.

שוחה בין חברים בבגד ים של מוגלר (צילום: סריקת המגזין)

שוחה בין חברים בבגד ים של מוגלר (צילום: סריקת המגזין)

ריהאנה טוענת שהעשור האחרון בחייה, מאז שהפכה לידועה, הפך את עורה לעבה יותר, אבל שהיא עובדת על החוסן שלה מאז שהיא זוכרת את עצמה. ״לא הייתי שורדת את התהילה אם לא היתה לי את התכונה הזו קודם. לפעמים הדבר שהכי קשה לי בחיים זה דווקא להיות פגיעה. אני לא אדם מאוד רגיש אבל יש לי רגישות כלפי הסביבה, ודברים שאנשים עוברים״.

בהזדמנות זו, חולקת ריהאנה גם כמה טיפים אופנתיים: ״האופן בו אני מתלבשת קשור לאיך שאני מרגישה. לפני שטיח אדום אני לא משגעת את עצמי,״ היא מסבירה את תהליך הבחירות שלה. ״אני פשוט לובשת משהו שאני מרגישה שעובד. הלוקים שהכי נהניתי ללבוש לשטיח אדום הם לרוב כאלה שהיתה לי יד בעיצוב שלהם. שמלת הקריסטלים של סברובסקי בעיצוב אדם סלמן שלבשתי לטקס ה-CFDA, שמלת סטלה מקרטני הלבנה שלבשתי לגאלה של המטרופוליטן, שמלת הטריקו הלבנה של אדם סלמן שלבשתי לפרסי המוזיקה ושמלת אזדין אלאיה האדומה שלבשתי לגראמי״. כשריהאנה נשאלת את סגנונו של מי היתה חומדת לה ליום אחד, היא עונה את התשובה המצחיקה: ״זאק פוזן והחליפות המטורפות שלו. וגם השיער״.

רירי בחליפת בגד ים של בלמיין (צילום: אינסטגרם)

רירי בחליפת בגד ים של בלמיין (צילום: אינסטגרם)

לא מפחדת, גם לא מכרישים

לא מפחדת, גם לא מכרישים

השאירו תגובה