הניו יורקים נגד מעצב האופנה ראלף לורן

המקום הכי חם בניו יורק הוא הפולו בר של מעצב האופנה ראלף לורן. הבעיה: אם אתה לא חבר אישי או סלב אין סיכוי שתוכל להיכנס ולשבת על כריות בעיצובו של לורן. הניו יורקים זועמים

מאת  | ‏ 4 פברואר 2015
ראלף לורן, הצליח להרגיז את תושבי ניו יורק (צילום: גטי אימג'ס)

ראלף לורן, הצליח להרגיז את תושבי ניו יורק (צילום: גטי אימג'ס)

בניו יורק יש לא מעט מקומות חמים שלא פשוט להשיג אליהם שולחן, אבל אם מוכנים להיות גמישים, לרוב יוכל אדם בודד למצוא לעצמו מקום על הבר בשעת אחר צהריים מאוחרת באמצע השבוע/ לא כך בפולו בר, המקום החדש של ראלף לורן שממוקם מעבר לפינה מהחנות הגדולה שלו בשדרה החמישית, כל הזמנת מקום כרוכה בהמתנה של חודש – חודשיים לפחות.

כל זה לא נכון במידה ואתה חבר אישי או מגה סלב, אז יש מיד שולחן פנוי בשבילך ואפילו פגישה אישית עם המעצב עצמו שמאז פתיחת המסעדה בתחילת החודש מרחף בין השולחנות ומלקט מחמאות. הניו יורקרים זועמים והרשת מלאה בפוסטים זועמים של המקומיים שחולמים לשבת על כרית משובצת של המעצב.

הבר המדובר. הכי סטייל פולו ראלף לורן

הבר המדובר. הכי סטייל פולו ראלף לורן

המקום מעוצב בסגנון קלאסי ישן, עם מנורות עתיקות, רהיטים חומים עשירים ותמונות של רוכבי סוסים משחקים פולו. המקום מתוקתק, המלצרים שולטים בעניינים, והכל מתנהל בנקיון וסדר של שעון שוויצרי, בסגנון האלגנטי והמוקפד שמאוד מאפיין את לורן כמעצב אופנה.

במקום 132 כיסאות ובר בו 36 מקומות נוספים. הוא מלא בגומחות שקטות להתבודדות ובריפודי עור מושקעים, וניתן לזהות שם לא מעט סלבריטאים בימים האחרונים כמו: איוונקה טראמפ, ג׳רי סיינפלד, ברברה וולטרס ועוד.

לפחות אין קוד לבוש: בגדי המעצב

לפחות אין קוד לבוש: בגדי המעצב

התפריט המכנה עצמו 'קז'ואל מעודן' הוא בסגנון צרפתי ואמריקני עם הרבה בשר ורטבים. ולתפריט המשקאות הענף יש לא פחות מאשר 11 עמודים שלמים. בינתיים, כצפוי, המקום עולץ, רועש ורוגש גם בשעות הקטנות של הלילות הקרים ביותר.

״אני נמשך לסוג האוכל שאנשים נהנים באמת לאכול״, מסביר המעצב, ״חשוב לי שאנשים ירצו לחזור לפה שוב ושוב״. בהמשך מבטיח לורן שיוגש במסעדה בשר מהבקר המובחר אותו הוא מגדל בחווה האישית שלו בקולורדו, ובתפריט הקינוחים ניתן למצוא גלידה בטעם קפה המיוצרת מתערובת הקפה האישית של לורן שמוגשת בבית הקפה שלו, מקום שנפתח בספטמבר האחרון.

המלצרים לובשים כמובן ביגוד אחיד בעיצובו. זוהי למעשה המסעדה השלישית של ראלף לורן. הראשונה נפתחה בשיקגו בשנת 1999, והשניה בפריז בשנת 2010 ושלושתן קיימות ומשגשגות. בקיצור, אם אתם מתכננים נסיעה לשבוע האופנה ניו יורק בשנה הבאה, זה הזמן להזמין מקום על הבר.

עם החברה הקרוב קארה דלווין. לה בטוח יש מקום מובטח על הבר (צילום: גטי אימג'ס)

עם החברה הקרוב קארה דלווין. לה בטוח יש מקום מובטח על הבר (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה