ווג עושה היסטוריה: אחרי 12 שנים, דוגמנית שחורה על השער

וגם: דקוטה ג'ונסון פורצת בגדול, קים קרדשיאן זוכה בשער ווג משלה ואוליביה פלרמו משוויצה בבעלה הדוגמן. שערי פברואר הגיעו להלהיט את העונה הקרה לקראת הולנטיינ'ס דיי

מאת  | ‏ 29 ינואר 2015
דקוטה ג'ונסון על שער הווג האמריקאי

דקוטה ג'ונסון על שער הווג האמריקאי

ווג ארצות הברית >> דקוטה ג'ונסון

בתם בת ה-25 של מלאני גריפית ודון ג'ונסון כובשת את הוליווד בזכות עצמה ובעיקר בזכות תפקיד ראשי בסרט "50 גוונים של אפור". לקרת צאת הסרט המדובר של השנה, ג'ונסון זכתה להתנוסס על קאבר המגזין הנחשק בעולם, שצולם על ידי מריו טסטינו. בתוך דפי ווג היא מספרת על התהילה לה היא זוכה בימים אלו. "אני חושבת על האנונימיות שהולכת ונעלמת עבורי, וזה דבר ממש מפחיד משום שחלק גדול ממני היה שמח להעביר את חיי בחווה בקולורדו, להביא ילדים לעולם ולטפל בתרנגולות וסוסים. אבל כנראה שזה משהו שאעשה בכל מקרה". לגבי השתתפותה בסרט המצליח שטרם יצא היא אומרת כי "זה הדבר הכי מטורף שאפשר להיות חלק ממנו. מעולם לא חוויתי משהו כזה. זה מפחיד ומרגש".

ג'ורדן דאן בווג בריטניה

ג'ורדן דאן בווג בריטניה

ווג בריטניה >> ג'ורדן דאן

הבסטי של קארה דלווין, ג'ורדן דאן, עושה היסטוריה כדוגמנית השחורה הראשונה המתנוססת על שער מגזין ווג הבריטי מזה 12 שנים. לבושה בשמלה צהובה מקולקציית האביב של פראדה, דאן בת ה-24 מצולמת על ידי צלם העל הצרפתי פטריק דמרשלייה. למרות שהופיעה בעבר בשער של מיס ווג בריטניה ובשער של ווג הבריטי יחד עם רוזי הנטינגטון-וויטלי ועדן קלארק בשנת 2008, אף אישה שחורה לא הופיעה על שער המגזין מאז נעמי קמפבל בשנת 2002. מישהו אמר סופר מודל ולא קיבל?

אמה סטון על אחד משבעת הקאברים של מגזין W

אמה סטון על אחד משבעת הקאברים של מגזין W

W >> ריס ווית'רספון, איימי אדאמס, ג'וליאן מור, קיירה נייטלי, אמה סטון, בראדלי קופר, בנדיקט קאמברבץ' ושיילין וודלי

מגזין W הקדיש את חודש פברואר להופעות הטובות ביותר בעולם המשחק והציג7 קאברים שונים ואמנותיים. קירה נייטלי ובנדיקט קמברבאץ' המשחקים יחד בסרט "משחק החיקוי", ריס ווית'רספון שמככבת בסרט "הולכת רחוק", איימי אדאמס ב"עיניים גדולות", ג'וליאן מור מ"עדיין אליס", אמה סטון המשחקת ב"בירדמן", בראדלי קופר המככב ב"צלף אמריקאי" ושיילין וודלי שמככבת ב"אשמת הכוכבים". למרות שסטון ידועה בזוגיות צמודה לאנדרו גרפילד, היא כן מודה שנדלקה חזק על צ'אנינג טטוםבסרט "פוקס קצ'ר. "הוא פשוט שיסע אותי לגזרים. אני לא יודעת אפילו מה לעשות עם עצמי". על סצינות הסקס בסרט "הולכת רחוק" ווית'רספון סיפרה שמדובר ב"סצינות הסקס הנועזות ביותר שעשיתי. הייתי מאד בלחץ מימי הצילום הללו, אבל הם היו חשובים. אחרת, זה פשוט סרט על הליכה בשטח וזה לא כזה מעניין".

רד >> קייטי הולמס

קייטי הולמס על שער רד

קייטי הולמס על שער רד

בגיל 36 הולמס נראית טוב מתמיד על שער המגזין הבריטי "Red" בשיער משוך לאחור ועיניים מעושנות. כשנשאלה מה הייתה אומרת לקייטי בת ה-20 התקשתה לענות ולבסוף אמרה למגזין "אני לא כל כך שונה ממי שהייתי בגיל 20. אני עדיין קונה יותר מידי ג'ינסים. אני לא נתקעת על משהו יותר מידי זמן, כלומר על רגש כלשהו". אולי זו גם הסיבה שהקשר שלה עם טום קרוז הפך לחתונה כל כך מהר וגם התפרק במהירות.

לינה דונהאם עושה את אל האמריקאי

לינה דנהאם עושה את אל האמריקאי

אל ארה"ב >> לינה דנהאם

השחקנית, התסריטאית והסופרת המצליחה בת ה-28 מציגה שיער צבוע על שער מגזין אל האמריקאי. לינה צולמה על ידי פאולה קודאקי לשני שערים שונים. על ניצול מעמדה למטרות טובות היא מספרת למגזין "הבנתי די מוקדם שלא הייתי יכולה לנהל מערכת יחסים נוחה עם מעמד הסלבריטאיות שלי אם לא הרגשתי שאני משתמשת בו כדי לדבר על דברים שחשובים לי. אמרתי לעצמי 'תשומת הלב הזו תהיה משהו שאשתמש בו בדרך שמרגישה פרודוקטיבית, בריאה וחכמה ולא רק כתירוץ לאסוף תיקים', למרות שאני אוהבת תיקים".

אנג'לינה ג'ולי על מארי קלייר הצרפתי

אנג'לינה ג'ולי על מארי קלייר הצרפתי

מארי קלייר צרפת >> אנג'לינה ג'ולי

למרות שזכתה להתעלמות מוחלטת בטקס פרסי האוסקר השנה, אנג'לינה ג'ולי עדיין מבוקשת מתמיד, ומופיעה החודש על שער המגזין מארי קלייר הצרפתי. בראיון היא מספרת על פעילותה ההומניטרית וכן אומרת שהאופן בו היא מחנכת את ילדיה מושפע רבות מאימה המנוחה. "אני לא בטוחה שאני מאמינה בחיים אחרי המוות. אני מרגישה קשורה לאמא שלי כשאני מביטה בילדים שלי. אז אני רואה את ההשפעה שלה עליי". בנוגע ליחסיה עם אביה, ג'ון וויט, היא אומרת "זה לא שזה כל כך מסובך אלא שזה פשוט אף פעם לא היה קיים. הוא לא בדיוק היה שם וזה כעת מאוחר מידי כדי ליצור משהו עמוק".

אליסון וויליאמס בקאבר של גלאמור

אליסון וויליאמס בקאבר של גלאמור

גלאמור >> אליסון וויליאמס

חברתה לסדרה של דנהאם מופיעה על השער של גלאמור ואומרת שלמרות שבתחילת הצילומים ל"בנות" עבדה קשה כדי להשיל מספר קילוגרמים עודפים, כעת  היא אוכלת מה שהיא רוצה. "אני לא מונעת מעצמי שום דבר, אבל זה דבר מעצבן להגיד, לא?" את כל המעריצים המכורים של הסדרה היא מרגיעה ואומרת שתמשיך לגלם את מרני "כל עוד ירצו אותי. לעולם לא יימאס לי לשחק אותה בגלל שאין תחושה של 'עשיתי את זה כבר'. הכל חדש". הסדרה חודשה לעונה שישית ו-וויליאמס שהתארסה לפני כמעט שנה, אומרת שהיא מתלבטת בנוגע לזמן הנכון להכנס להריון. "איך אני מגיעה למקום בקריירה שלי בו אני יכולה להפוך לאמא לקצת זמן ואז לחזור ולהיות אמא ושחקנית במקביל? כל פעם שאני רואה אישה בעולם הבידור שהיא שחקנית עם ילדים, אני כמו פסיכופטית, אורבת לה ושואלת, 'איך את עושה את זה?' כולן אומרות לי 'לא לחשוב יותר מידי'".

קים קרדשיאן בווג אוסטרליה

קים קרדשיאן בווג אוסטרליה

ווג אוסטרליה >> קים קרדשיאן

קים קרדשיאן זוכה לשער משלה בווג אוסטרליה. לבושה בשמלה לבנה וצמודה של בלמין לאביב קיץ 2015, הפרזנטורית של המותג בת ה-34 נראית טוב מתמיד. עוד לפני הצילומים קרדשיאן סיפרה כי כריסטין סנטנרה, עורכת המגזין, היא מודל השראה אופנתית עבורה. את סנטרה הכירה דרך קנייה ווסט, כשהשניים שיתפו פעולה על קולקציית האופנה שלו. מסתבר שסנטרה בעלת קרדיט רב ללוק של המוזיקאי ולמייקאובר שעברה קרדשיאן מאז הפכו השניים לבני זוג.

אוליביה פלרמו ובעלה הדוגמן על שער פלייר

אוליביה פלרמו ובעלה הדוגמן על שער פלייר

פלייר >> אוליביה פלרמו ובעלה

שיקית כהרגלה, פלרמו הצטלמה לשער המגזין פלייר יחד עם בעלה הדוגמן הגרמני ההורס, יוהנס הובל. "די מוקדם בקשר הייתה לי תחושה שהיא האחת" סיפר יוהנס למגזין. "שש שנים מאוחר יותר, סוף סוף הצעתי לה להיות אשתי".

השאירו תגובה

 

  • וואו איך הלבישו מכוער את אוליביה פלרמו!!

    מאת: גל |‏ 31 בינואר 2015 | 18:49
  • עצוב שקייט הולמס מעידה על עצמה שהיא פשוט לא התבגרה

    מאת: מלי |‏ 31 בינואר 2015 | 18:48
  • אני כל כך אוהבת שבוחרים נשים חזקות, חכמות, פעילות להופיע על השער ולא רק דוגמניות ריקות מתוכן

    מאת: הילה |‏ 30 בינואר 2015 | 00:31
  • אני לא יודעת עד כמה היא שחורה, אבל היא מהממת!

    מאת: משי |‏ 29 בינואר 2015 | 20:15
  • והיא גם לא כזו שחורה….

    מאת: יאנה |‏ 29 בינואר 2015 | 20:14
  • חוץ מזה שלגורדן דאן קרה משהו מאד מוזר ביד, היא לא נראת כזאת שחורה. נראה לי הבהירו אותה קצת יותר מידי בפוטושופ. אז אולי ההישג שלה לא כזה גדול.

    מאת: נעה |‏ 29 בינואר 2015 | 13:28