עושים היסטוריה: טיפאני בקמפיין טבעות אירוסין עם זוג גייז

בעוד אצלנו לא מכירים בנישואים חד מיניים, בארה"ב חוגגים את זה באהבה: מותג התכשיטים הוותיק הנחשב שמרני למדי עושה היסטוריה ומציג זוג גייז בקמפיין החדש שלו לטבעות אירוסין. הקמפיין עשה רעש תקשורתי לא קטן וגרם להרבה תגובות. "זוהי גישה מודרנית לאהבה ורומנטיקה" מסבירה יחצנית הרשת. סוף סוף מבינים את כוח הקניה הלא קטן של הקהילה

מאת  | ‏ 11 ינואר 2015
הקמפיין החדש לטיפאני (צילום: פיטר לינדברג)

הקמפיין החדש לטיפאני (צילום: פיטר לינדברג)

בעוד שבמחוזותינו נמצאת מפלגת הבית היהודי בכותרות לאחר שהצהירה פה אחד כי היא מתנגדת לנישואים חד מיניים, במקומות אחרים בעולם מדובר כבר בדבר נורמטיבי ומשמח. את ההוכחה הניצחת לכך ניתן לראות במודעות החדשות לחברת התכשיטים האיקונית טיפאני, שהציבה זוג גייז במרכז הקמפיין החדש שלה.

המודעה, שצולמה בשחור לבן על ידי הצלם פיטר לינדברג, מפרסמת את טבעות האירוסין החדשות של המותג, ושני הבחורים יפי התואר שמדגמנים בה אינם סתם דוגמנים, אלא זוג ניו יורקי אמיתי. לצד התמונה של בני הזוג מופיע הכיתוב: ״אתה מבטיח לעולם לא להפסיק להחמיא למשפטים שלי, לשירה הזייפנית שלי? האם תסכים שהיום יהיה המשפט הראשון בסיפור ארוך שלעולם לא יסתיים?"

מודעה נוספת מהקמפיין (צילום: פיטר לינדברג)

מודעה נוספת מהקמפיין (צילום: פיטר לינדברג)

״כיום הדרך אל הנישואים אינה לינארית יותר. אהבת אמת יכולה להתקיים יותר מפעם אחת בחיים, וכן לבוא בשלל צורות וגוונים״ אומרת לינדה באקלי, מנהלת יחסי הציבור של טיפאני&קו. ״זוהי גישה מודרנית לאהבה ורומנטיקה. טבעת האירוסין של טיפאני תהווה חלק אינטגרלי מסיפור הזוגיות של בני הזוג כשיסכמו את חייהם המשותפים, שיהיו לבטח ייחודיים, עמוקים ואינטימיים. זהו המסר שאנחנו רוצים להעביר באמצעות הקמפיין הזה".

אהבה מגיעה בשלל סוגים וצבעים (צילום: פיטר לינדברג)

אהבה מגיעה בשלל סוגים וצבעים (צילום: פיטר לינדברג)

הקמפיין, המציג בנוסף עוד שלושה זוגות, התקבל ברעש וצלצולים ברחבי הרשת. התקשורת כולה מברכת אותו ומציינת שזהו צעד ראשון וחשוב של רשת טיפאני, הנחשבת לשמרנית יחסית בארה״ב, ומראה שגם מותג קלאסי יכול להשתנות עם הזמן.

״יהלומים מחזיקים מעמד לנצח, אבל קמפיינים מוכרחים להשתנות״, ציינו בשמחה בעיתון "יו.אס.איי טודיי", ״זוהי הפעם הראשונה שהמותג, שחגג לא מזמן 178 שנים להיווסדו, שם זוג כזה בתור הפנים שלו, ומכיר בקהילה הזו כבלקוחות משמעותיים".

המודעה הזו היא חלק מטרנד חדש וחשוב בו החברות הגדולות מתהדרות בזוגות חד מיניים כחלק מקמפיינים אופנתיים שונים. גם רייבאן, ג׳יי קרו, בננה ריפבליק, גאפ ואפילו חברת שברולט הבינו שהומואים הם כח קניה אדיר, המשפיעים על תרבות הצריכה ועולם האופנה באופן משמעותי.

קמפיין חשוב (צילום: פיטר לינדברג)

קמפיין חשוב (צילום: פיטר לינדברג)

שיהיה במזל, חמודים! (צילום: פיטר לינדברג)

שיהיה במזל, חמודים! (צילום: פיטר לינדברג)

  • לגיטימי. לא הבנתי על מה הרעש

    מאת: גילי |‏ 12 בינואר 2015 | 15:03
  • אולי מספיק לקרוא לכל זוג הומואים "חמודים"?
    זה מקטין ומרגיז

    מאת: אורח |‏ 12 בינואר 2015 | 04:36
  • זוהי גישה מודרנית נקודה. צריך לצאת מהמקום המקובע והטיפשי הזה. אתה לא יכול להגיד לבן אדם את מי לאהוב ולמי להימשך

    מאת: קרין |‏ 12 בינואר 2015 | 00:12
  • כן ירבו

    מאת: ספיר |‏ 11 בינואר 2015 | 22:26
  • זה כזה מגוחך, לא הבנתי את העניין. טבעות אירוסין, מה הקשר זוג גייז?

    מאת: רינת |‏ 11 בינואר 2015 | 22:26
  • דווקא מעציב אותי שזה מקבל "באז" וזה נחשב וואו שהומואים השתתפו בפרסומת לטבעות אירוסין. זה הכי לגיטימי בעולם

    מאת: הילה |‏ 11 בינואר 2015 | 22:24
  • ורק בישראל עדיין תקועים

    מאת: טליה |‏ 11 בינואר 2015 | 16:28
  • הגיע הזמן! רלוונטי והגיוני בדיוק כמו זוגות סטרייטים

    מאת: דגנית |‏ 11 בינואר 2015 | 16:28

השאירו תגובה