בנות הזהב של דולצ'ה גאבנה

הקמפיין החדש של דולצ'ה וגאבנה נוצר בהשראת הפלמנקו והטוריאדורים. בניגוד לעבר, הפעם בפרונט אפשר למצור דוגמניות שחצו את גיל השמונים. כמובן שהסבתות הספרדיות גונבות לכל הדוגמניות הדקיקות את כל ההצגה

מאת  | ‏ 24 דצמבר 2014
הסבתות הקוליות ביותר

הסבתות הקוליות ביותר

אמנם פה רק התחיל החורף, אבל בעולם האופנה תמיד עובדים קדימה. קמפיין קיץ 2015 של דולצ׳ה וגבאנה כבר פה, והוא מבטיח שיהיה לוהט, ייצרי, וגם, ובכן, גריאטרי. לקמפיין החדש, שנוצר בהשראת עולם הפלמנקו והטוריאדורים הספרדי, גוייסו, לצד לא מעט דוגמנים מצודדים כמו הדוגמנית העולה ביאנקה באלטי, כמה סבתות ספרדיות אסלי, שגונבות את ההצגה בקלילות.

במודעות והפרסומת של המותג האיטלקי, ששילב בספרדיות גם נגיעות סיציליאניות, יושבת רביעיית סבתות שראו דבר או שניים בחייהן, ומנצחות על ההצגה הדרמטית והחושנית. גם את הסבתות הלבישו בבגדים אופייניים מתחרה שחורה עשירה, כשבידיהן הן אוחזות תיקי קלאץ׳ מעוטרי תכשיטים ולראשיהן טיארות מקושטות פרחים ואבנים נוצצות. להכל מתלוות גיטרות פלמנקו ושירה אופיינית. מדובר בחגיגה שמחה במיוחד.

שילוב של גברים חתיכים וסבתות מגניבות

שילוב של גברים חתיכים וסבתות מגניבות

זהו כיוון חדש עבור דולצ׳ה וגבאנה, כך מברכים הבוקר אתרי האופנה. יש פה הפסקה מנסיונות עבר להיות פרובוקטיביים וניכרת פה התבגרות והשענות על ההיסטוריה וידע קדום. בין הדוגמנים ניתן למצוא לוחם שוורים אמיתי, כוכב ספרד, בשם חוזה מארי מנזנרז. דולצ׳ה השיקו את הקמפיין בכל המדיות, וגם בחשבון האינסטגרם שלהם, שם כתבו: ״קול צחוקה של אישה, בת כל גיל, הוא שם נרדף ליופי טהור״. בהחלט לא הצהרה שגרתית בעולם האופנה, מה שהופך את הקמפיין לעוד יותר יוצא דופן.

בעיתונות האיטלקית מתבדחים וקוראים לקמפיין ׳דולצ׳ה דה לה נונה׳, על שם עוגה איטלקית מפורסמת בשם "עוגת הסבתא". הבחירה בכוכבות החדשות אינה ויזואלית בלבד אלא מעידה על תוכן הקולקציה, שכאמור משלבת בה לא מעט ידע סיציליאני וספרדי עתיק מעולמות התחרה והאריגה. על לא מעט מהפריטים ניתן למצוא  אלמנטים ארוגים ורקומים, וסודות מעולם התכשיטים ושיבוץ האבנים, שבהחלט ניתן היה למצוא בארון של הנשים שבפריים, רק שבית האופנה לקח אותם כמה צעדים קדימה והניח אותם במקומות לא שגרתיים, כמו נעליים, תיקים ומכנסיים.

 

לא, זו לא סצינה מסרטו של פדרו אלמודבר

לא, זו לא סצינה מסרטו של פדרו אלמודבר

חוזרות משופינג בדולצ'ה

חוזרות משופינג בדולצ'ה

כל כך פחות מעניינות בקמפיין

כל כך פחות מעניינות בקמפיין

מוכנים לקרב בשיא הסטייל

מוכנים לקרב בשיא הסטייל

 

 

השאירו תגובה