משבר? קים וקנייה נראים מאוהבים בקמפיין של בלמיין

קים קרדשיאן וקנייה ווסט, אולי הזוג הכי מצולם בשנים האחרונות, פרסמו תמונה ראשונה מתוך הקמפיין החדש והמשותף שלהם לבית האופנה הצרפתי בלמיין. הצילום, בספק מגע אוהב, ספק חניקה, רק מתסיס את השמועות על זוגיות במשבר. כי אם רבים, לפחות שזה יהיה בבגדי מעצבים

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2014
הקמפיין החדש בכיכוב קימייה (צילום: אינסטגרם)

הקמפיין החדש בכיכוב קימייה (צילום: אינסטגרם)

נראה שהשנה הקמפיינים של אופנת האביב הולכים בעיקר לסלבריטאים. אחרי שג'וליה רוברטס חטפה את הקמפיין לז'יבנשי וניקי מינאז' התגייסה למען רוברטו קוואלי, הגיע תורם של בני הזוג המלכותיים של עולם הבידור, הלא הם קים קרדשיאן וקנייה ווסט, לדפוק פוזה לוהטת לבלמיין.

קים כידוע, איננה אחת שמחכה זמן רב לעדכן את מעריציה בנעשה בחייה. אחרי הכול, היא מלכת הריאליטי, ולא אחת שנוהגת להתבייש או להצטנע אל מול אור הזרקורים (ע"ע שער מגזין פייפר).

אורחי הכבוד בתצוגת של בלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

אורחי הכבוד בתצוגה של בלמיין (צילום: גטי אימג'ס)

 אולם, נראה שיש לה תחרות לא קטנה כשזה נוגע לאגו של בן זוגה, קנייה ווסט, שידוע באהבתו העצמית הגדולה. זו הסיבה שלא ממש הופתענו לראות באינסטוש של קים את תמונתם של השניים בתור הפרזנטורים החדשים של בלמיין, עוד לפני שהמותג אפילו הספיק להפיץ את התמונות באופן רשמי.

פרסום הקמפיין הזוגי מגיע ימים אחדים לאחר שמועות מהצהובון "אין טאץ'" על כך שהיחסים בין השניים עלו על שרטון, ושקנייה, העסוק בהקלטות אלבומו החדש, יעדר מחגיגות חג המולד המשפחתיות. מה שבטוח זה שקים מתעקשת להציג אידיליה זוגית מושלמת עם בעלה בתמונה לבלמיין, אותה העלתה לפני כשעה וכבר צברה כ-350,000 לייקים. בתמונה נראית קים בשמלת משבצות עם שיער מוחלק לאחור ואיפור כבד כשהיא אוחזת בחושניות את פניו של קניה, כשהמחשוף שלו עמוק אפילו יותר משלה.

חברים טובים. אוליביה רוסטינג וקימייה

חברים טובים. אוליביה רוסטינג וקימייה

גם המנהל האמנותי של המותג, אוליביה רוסטינג, שהוא אגב חבר טוב של המשפחה, מיהר לאשר באינסטגרם את הפרסום, כמו גם לבסס את השניים בתור זוג אוהב. רוסטינג העלה לרשת החברתית שני תקריבי קלוז אפ של השניים, ורק לאחר מכן את התמונה המלאה, תחת הכיתוב "האהבה של בלמיין".

קים ידועה בתור חובבת המותג ואף עשתה לו מספר פרסומות ראויות בשנה האחרונה. במאי הגיעה למסיבת הרווקות שלה בפריז עם שמלת מיני עם שיבוצי פנינים בצבע לבן-תכלת ודיוקן פרחוני מקולקציית סתיו-חורף 2012 של המותג, שעלתה לה מעל ל-70 אלף שקלים.

באוגוסט פרגנה שוב בטקס פרסי ה-VMA עם שמלת הדפס אתני בצבעי אדום, שחור ולבן ומחשוף עמוק במיוחד. ככה שזה כנראה היה רק עניין של זמן עד שהיא תתחיל להרוויח קצת כסף מכל הפרסומת החינמית שהיא עשתה עד כה למותג. בואו רק נקווה שהקמפיין גם יחזק את הזוגיות.

בשמלת בלמיין במסיבת הרווקות שלה

בשמלת בלמיין במסיבת הרווקות שלה

בשמלה של בלמיין בטקס ה-VMA האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

בשמלה של בלמיין בטקס ה-VMA האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

BFF. אוליביה רוסטינג עם קנדל וקים

BFF. אוליביה רוסטינג עם קנדל וקים

משבר או לא? זמן יגיד (צילום: גטי אימג'ס)

משבר או לא? זמן יגיד (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה