את רוצה ללבוש איש שלג?

מותג הבגדים הנחשק "קום דה גרסון" יוצא בשיתוף פעולה עם לא אחר מ"פרוזן", הסרט הרווחי מבית דיסני שכבר מזמן הפך לתופעה. שלא יהיו טעויות, זה ממש לא לילדים וכל פריט עולה מאות שקלים. אנה ואלזה מעולם לא נראו כל כך בסטייל

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2014
עד התמונה לא האמנו שזה אמיתי

עד התמונה לא האמנו שזה אמיתי

גם עולם האופנה לא מצליח להתעלם מהתופעה התרבותית המכונה "לשבור את הקרח" (פרוזן). למי שחי על הירח בשנה האחרונה מדובר סרט הילדים החמישי הכי מרוויח בכל הזמנים שכבר מזמן פרץ את עולם הילדים והקפיא בסערה את כל השאר. עכשיו, פרוזן עולה כיתה והופך לליין בגדים סופר שווה בשיתוף פעולה בין דיסני לבין המותג הנחשק "קום דה גרסון".

שלא יהיו טעויות זה ממש לא מיועד לילדים ולא תמצאו שם תחפושות זולות לפורים. מדובר בקולקציה מושקעת ומגניבה שנמצאת בחנות הדגל של המותג בלונדון ברחוב הכי טרנדי בעיר דובר סטריט מרקט. החנות הפכה עתה, בטיימינג מושלם ולא מקרי עם חג המולד, לסניף שיקי במיוחד של ממלכת ארנדל.

דובר סטריט מרקט מעולם היה כל כך חמוד

דובר סטריט מרקט מעולם היה כל כךדובר סטריט מרקט מעולם היה כל כך חמוד חמוד

בין השלל הנחשק אפשר למצוא חולצות, ג׳קטים, סינרים, צעיפי משי, תיקים וכריות. את הפריטים של השיתוך פעולה הזה אפשר למצוא בלונדון, ניו יורק וטוקיו בלבד. העיצובים הסופר מתוחכמים משלבים בתוכם את גרפיקת הסרט המוכרת באופן קליל שיצריך מבט נוסף, ועלותם בין 400 ל- 1400 שקלים לפריט.

המעצבת היפנית ריי קוואקובו העומדת בראש המותג, נחשבת למעצבת סופר מעניינת בעלת עין נקיה ואינטלקטואלית, לכן שיתוף הפעולה הזה מסעיר ומסקרן כל כך את עיתונות האופנה. על אף שאלזה, אנה ואולף מככבים על גבי הפריטים השונים, קוואקובו לא שכחה לשים עליהם את האלמנטים הבולטים של המותג כמו למשל: נקודות, לבבות ועיניים. ״זה קרה באופן אורגני,״ מספר מנהל דובר סטריט מרקט, אדריאן ג׳פה. ״דיסני יפן פנו אלינו, ואנחנו קפצנו על ההזדמנות״.

הפריטים: מאות שקלים לחולצה

הפריטים: מאות שקלים לחולצה

המוטיבים של המותג הגיעו גם לקולקצית פרוזן

המוטיבים של המותג הגיעו גם לקולקצית פרוזן

בקרוב בתל אביב?

בקרוב בתל אביב?

הכריסמס הזה כולנו אולף

הכריסמס הזה כולנו אולף

שיתוף פעולה מהנחמדים שראינו

שיתוף פעולה מהנחמדים שראינו

השאירו תגובה