ג'וליה רוברטס בגיל 47: אישה יפה מאד

בגיל 47 ג'וליה רובטרס עומדת מול המצלמה כפרזנטורית של בית האופנה ג'יבנשי ונראית מדהים. ריקרדו טישי, המנהל הקריאטיבי של המותג, מודה שלא האמין שהאישה היפה בעולם תסכים לו, "היא אייקון, לא עוד סלבריטאית"

מאת  | ‏ 9 דצמבר 2014
ג'וליה רוברטס כמו שלא ראיתם בחיים

ג'וליה רוברטס כמו שלא ראיתם בחיים

ג׳וליה רוברטס מוכיחה באופן חד משמעי שגיל 47 הוא רק מספר, ובמקרה שלה, המספר הנכון כדי להפוך לפנים של ג׳יבנשי, בית האופנה הצרפתי היוקרתי, שהודיע על הבחירה שלו להובלת קמפיין אביב 2015 .

הבשורה, שהדהימה ושימחה רבים בעולם האופנה, התגלתה בחשבון האינסטגרם של ריקרדו טיצ׳י, המנהל האמנותי של ג׳יבנשי. טישי כתב: ׳ברוכה הבאה ג׳וליה׳, ושחרר תמונת שחור לבן יפהפיה של זוכת האוסקר בחליפה מחוייטת ונקיה, כשהיא נראית הכי רחוקה שרק ניתן מאותה סצינה ידועה בחנות הבגדים בסרט ׳אישה יפה׳ שהעלה אותה לגדולה

את הקמפיין צילמו הצלמים מרט אלאס ומרקוס פיגוט ועל הסטיילינג אחראית קייטי אנגלנד. מעט מאוחר יותר שחרר טישי תמונה נוספת מהקמפיין, וקרא לרוברטס ׳אייקון׳, תואר שקשה שלא להסכים עליו. ג׳וליה ידועה כחובבת ג׳יבנשי. רק השנה לבשה שמלה שחורה של הלייבל לטקס האוסקר ובשנת 2013 לבשה אאוטפיט בהשראת טוקסידו של ג׳יבנשי לבכורה הקליפורנית של סרטה ׳אוגוסט: מחוז אוסייג׳׳.

חובבת המותג. בשמלה של ג'ינבשי (צילום: גטי אימג'ס)

חובבת המותג. בשמלה של ג'ינבשי (צילום: גטי אימג'ס)

הלייבל ידוע בבחירות מפתיעות של פרזנטורים, ובעברו הלא רחוק מינה לתפקיד את הזמרת אריקה באדו וקנדל ג׳אנר. הקמפיין האחרון שעשתה רוברטס היה עבור חברת לנקום, עמה היה לה חוזה ארוך במיוחד.

פחות גלאם, יותר קול

״הייתי בשוק כשהיא הסכימה,״ מספר טישי בהתרגשות למגזין סטייל, ״היא אחת ממיעוט של כוכבים שלא עושים הרבה דברים כאלה. היא לא עושה אופנה, לא מצטלמת לשערים, ועדיין כל העולם מכיר אותה. גם אנשים שלא באמת מחוברים לאופנה, מחוברים אליה, אנשים כמו אמא שלי ואחותי, שכשסיפרתי להן היו בהתרגשויות על. מדובר בקולקציה מאוד כנה מבחינתי.  רציתי קמפיין טהור. בקרוב אהיה עשור בג׳יבנשי, ורציתי לצלם את הפריטים שמבחינתי הם איקוניים. עבדתי עם ג׳וליה בעבר, כשהיא רצתה טוקסידו לפרמיירה, ומאז אני יודע שיהיה נפלא לעבוד איתה על קמפיין. אני מעריך אותה מאוד כאישה. היא מאוד אינטליגנטית ומצחיקה. יש לה המון ביטחון עצמי, וזו האישה שאני חושב עליה מבחינת הבגדים״.

בת 47 והורסת

בת 47 והורסת

טישי מדווח שהצילומים היו חווייה חזקה מאוד. ״מרט ומרקוס צילמו, והסתובבו אלי ואמרו לי: וואו, זאת ג׳וליה רוברטס!״, הוא נזכר. ״הכל היה מאוד מקצועי. לפעמים כשמצלמים אדם כל כך ידוע הנטיה היא לנסות לעשות שהכל יהיה מאוד נוצץ, אבל אני רציתי לקחת את זה לכיוון של איך שהיא הגיעה מהבית. חולצה גברית, ג׳קט שחור, ג׳ינס. בלי איפור, בלי לעשות שיער. אמרתי לה: בגלל שהחיוך שלך כל כך יפה וכולם מכירים אותך בזכותו, אני חושב שנצלם בלי חיוך. היא היתה מאוד קולית והסכימה. עשינו את זה ואני מאוד מרוצה".

טישי מספר בראיון שגם ג׳וליה הייתה מרוצה מהתוצאה, על אף שתחילה חששה להצטלם ללא איפור. ״היא הסתכלה בתמונות ואמרה שהיא יכולה לראות את עצמה בהן, את האני האמיתי שלה,״ הוא מספר בגאווה. ״וזה בדיוק היה הקונספט. פחות גלאם, יותר קול, יותר גברית, יותר אמיתית ואמריקנית ואורבנית, ניו יורקית. היה מצב רוח טוב על הסט, וזה היה היום צילום הכי קצר שהיה לי בחיים. היא הרגישה בבית, וזה ניכר. היום להיות סלב נמדד בכמה עוקבים יש לך ברשתות החברתיות, היא שחקנית איקונית, לא עוד סלבריטאית״.

הכי נשית בחליפה של ג'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

הכי נשית בחליפה של ג'יבנשי (צילום: גטי אימג'ס)

כמה פשוט, ככה יפה

כמה פשוט, ככה יפה

מחכים בקוצר רוח לכל הקמפיין

מחכים בקוצר רוח לכל הקמפיין

השאירו תגובה