נקמת היורמים גרסת המציאות

לינדזי סקוט היא דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט מצליחה. את תקופת ההתבגרות שלה היא תזכור לעד כחנונית שבני כיתתה הקניטו והציקו עד שנותרה ללא חברים. כיום, כשהיא מדגמנת ומפתחת אפליקציות מצליחה היא מודה שבתכלס, כלום לא השתנה

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2014
לינדזי היום ואז. תכלס, כלום לא השתנה

לינדזי היום ואז. תכלס, כלום לא השתנה

בימים כתיקונם מוצאת את עצמה הדוגמנית היפהפיה לינדזי סקוט מהלכת לה במורד מסלולי תצוגות רבים ומצטלמת להפקות אופנה שאלפי דוגמניות חולמות עליהן כל הקריירה, אבל סקוט אינה דוגמנית רגילה, והיא טורחת להזכיר את זה לציבור שוב ושוב. רק לפני כשנה חשפה סקוט לראשונה את חייה הכפולים כדוגמנית ומתכנתת בתחום האפליקציות, ועכשיו היא מסובבת שוב ראשים, הפעם לעבר תמונות ילדות שחשפה, בהן קשה מאוד למצוא היכן מתחבאת הדוגמנית.

בילדותה ובנערותה לא נראתה סקוט כמו דוגמנית כלל וכלל. היא נראתה יותר כמו מי שתלך יום אחד לעשות תואר במחשבים, מה שלמעשה קרה, וספגה בשל המראה הזה המון עלבונות ואף בריונות. סקוט החליטה לענות בהרחבה לשאלה שנשאלה באתר קוורה, אתר המזמין את הקוראים לשאול ולענות על שאלות בנושאים שונים. "איך זה לעבור מלהיות לא מושך ללהיות מושך?״ שאלו, וסקוט החליטה להשיב בהרחבה, ובאופן אישי וכנה מאוד.

על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט

על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט

״אני מרגישה שאני מקרה קיצוני,״ היא אומרת בראיון ל-business insider,״לא התחילו להציק לי עד גיל תיכון. הייתי פתאום גבוהה נורא ורזה. אני מחפשת תמונות מאז, אבל הן נעלמו כולן. זה מוזר שתייגו אותי בכזו קיצוניות בטווח של 15 שנים. התפתחתי מאוחר, והתחלתי להיראות כמו דוגמנית רק אחרי קולג׳. החוויה הזו, בה אנשים מתיחסים אלי באופן כל כך שונה היתה מטורפת. כל גיל ההתבגרות הקניטו לי והציקו לי, ולא היו לי חברים. שפטו אותי רק בגלל המראה שלי. נכון, תמיד הייתי די חנונית, אבל חנונית מגניבה, לדעתי. ההבדל היחיד בין היום לאז הוא שפעם הם לא נתנו לי צ׳אנס להראות להם שאני די מגניבה, והיום אני מקבלת צ׳אנס מיד. לפעמים עדיין מתאכזבים שאני חנונית״.

כאילו כלום לא השתנה

סקוט אינה צבועה ומודה שיש לא מעט יתרונות ליופיה. ״מחלקים לי הרבה דברים בחינם, אני מרוויחה לא מעט כסף מהמראה שלי, זרים מתייחסים אלי כל הזמן, אנשים מקשיבים לי יותר וצוחקים מהבדיחות שלי ויש לי הרבה מחזרים. להיות דוגמנית של ויקטורי׳ס סיקרט שהיא גם אשת מחשבים חנונית? זה כמו למצוא את סנטה קלאוס בגינה רוכב על חד קרן עם ביגפוט״ היא מספרת.

גדלה לאל חברים ועם הרבה הצקות

גדלה לאל חברים ועם הרבה הצקות

האם הכל השתנה מאז שהפכה לדוגמנית סופר מצליחה? ובכן, התשובה היא ממש לא. סקוט מסבירה כי ״לא מעט אנשים חושבים שאני כלבה, בלי שום ביסוס. יש הרבה נשים שמאוד לא נחמדות אלי, והמון אנשים שנדהמים לגלות שאני לא מטומטמת אלא בעלת תואר במחשבים ומתכנתת מערכות הפעלה ואפליקציות. לפעמים כשאנשים מגלים את זה הם כועסים. במובנים מסויימים אני מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי היום בדיוק כמו פעם. כאילו כלום לא השתנה״.

סקוט מתייחסת אל יופיה כאל כח על שנוסף לה פתאום כשהתבגרה, והיא מאוד מאושרת על כך. ״אני יכולה להתאפר, ללבוש בגד נכון, ולהשיג את מבוקשי באופן שהוא כמעט מגעיל בפשטותו,״ היא מספרת. ״אבל כשאני עם עצמי, עם שיער מבולגן ומשקפיים שבורים, כותבת קוד בשלוש לפנות בוקר, אני הילדה שהייתי פעם. אני לא מבינה למה לא אהבו אותי אז, ועכשיו כן. אני אותו אדם. איך אדע שעכשיו באמת אוהבים אותי?האם מישהו באמת ובתמים אוהב אותי עכשיו? אלה דברים שלא ירפו ממני לעולם״.

מסר להרבה בנות

מסר להרבה בנות

שוברת את כל הסטיגמות האפשריות

שוברת את כל הסטיגמות האפשריות

על המסלול בשבוע האופנה מילאנו

על המסלול בשבוע האופנה מילאנו

 

השאירו תגובה