הפלישה הבריטית: קייט מידלטון עושה את ניו יורק

במעיל מנצנץ ומגפונים הגיעה אמש קייט מידלטון יחד עם הנסיך ווילאם לאירוע צדקה בניו יורק. לארוחת ערב פרטית היא כבר החליפה לשמלת תחרה וסטילטו. אז כמה אנשי צוות הגיעו כדי לתחזק את הלוק של קייט ואיך דיאנה קשורה לביקור הזה?

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2014
קייט וויל מככבים. קייט מפרגנת למותג אופנה בריטי (צילום: גטי אימג'ס)

קייט וויל מככבים. קייט מפרגנת למותג אופנה בריטי (צילום: גטי אימג'ס)

האושיה המלכותית הכי אהובה מאז הנסיכה דיאנה הולכת בעקבותיה של החמות ונסעה עם בעלה החמוד לקרוע את ניו יורק סיטי, בסגנון בית המלוכה. קייט, הנמצאת בחודש החמישי להריונה השני, הצליחה להתאושש מבחילות הבוקר הכרוניות מהן סבלה והציגה לראשונה בטנונת זעירה.

 

כמו בכל אירוע רשמי גם הפעם הצליחה מילדטון לעלות לגדולה את האאוטפיט אותו היא לובשת. הפעם מדובר במותג הבריטי בשם "סראפין" שהפך ללייבל ההריון הרשמי של קייט. ״אנחנו מאושרים לראות את הדוכסית לובשת את המעיל שלנו ומאחלים לה הנאה בניו יורק,״ מסרו מהלייבל.

קייט במגפונים ומעיל ובטן של חודש חמישי (צילום: גטי אימג'ס)

קייט במגפונים ומעיל ובטן של חודש חמישי (צילום: גטי אימג'ס)

בני הזוג השתכנו בבית המלון קרלייל, המלון האהוב ביותר על דיאנה בשעתה, והתקבלו באהדה על ידי כל צוות המלון ומאתיים אורחים נוספים. למי שחושק באירוח מלכותי כמו של השניים רק תדעו שסוויטה במלון עולה 14 אלף דולר ללילה. לשמחת משלמי המיסים הבריטיים שמממנים את הטיול.

הפמליה של קייט

מרגע הגעתם של בני הזוג לתפוח הגדול דולקים אחריהם הצלמים וכתבי האופנה, ומתעדים כל רגע אופנתי של קייט. הכתבים כמעט התעלפו מעונג כשראו כמה מטופחת ויפה נראתה הגברת לאחר הטיסה הארוכה במעיל מנצנץ של סראפין, מגפונים ותיק קלאצ׳. הפמליה, שמונה שמונה, וכוללת את הספרית של קייט, זכתה לליווי משטרתי על למלון במנהטן, ומשם יצאו בני הזוג לארוחת צדקה יוקרתית.

לארוחת ערב אינטמית היא מחליפה לשמלה ועקבים (צילום: splash)

לארוחת ערב אינטמית היא מחליפה לשמלה ועקבים (צילום: splash)

בני הזוג השאירו את בנם, הנסיך ג׳ורג׳ בן השנה וחצי, בבריטניה עם אמא של קייט, אך כל זה למטרה טובה: הזוג הקים קרן צדקה חדשה, ולהשקתה נערך האירוע עבורו הגיעו, בדירתו המפוארת של סיר מרטין סורל, איל תקשורת בריטי, ואליו הוזמנו שלושים מעשירי ניו יורק.

הנוכחים לא שילמו על העונג להיות נוכחים באירוע האקסקלוסיבי, אך מצופה מהם להעניק תרומה משמעותית ל׳קרן הצדקה המלכותית של הדוכסית והדוכס מקיימברידג׳ והנסיך הארי׳.  לאירוע לבשה קייט שמלה שחורה עם שרוולי תחרה עדינים ועוד פרטי תחרה קטנים בחצאית, גרבונים שקופים ונעלי עקב שחורות, וגם בעלה וויל הראה שהוא לומד לאט לאט לבלוט בקהל, ולבש חליפה כחולה במקום שחורה.

הלכו על אותם מקומות שביקרה בהם הנסיכה דיאנה כשהגיעה לביקור בניו יורק

הלכו על אותם מקומות שביקרה בהם הנסיכה דיאנה כשהגיעה לביקור בניו יורק

אירועי הצדקה ממשיכים, כשהערב תיערך גאלה במוזיאון המטרופוליטן. באירוע הגאלה, בו שולחן עולה 527 אלף שקל, ישתתפו 450 חשובים, ביניהם טום הנקס, מרי קייט אולסן, ובעלי קרטייה. וויליאם מוזמן גם לבית הלבן, לפגוש את הזוג אובמה ואת ג׳ו ביידן, המעוניינים להביע את תודתם על האירוח המופלא שקיבלו לאחרונה מבית המלוכה.

קייט אמורה לבצע כמה פגישות ומחוייבויות מלכותיות בעיר, כמו גיחה למרכז סיוע לילדים בהארלם ועיטוף מתנות חג המולד עם ילדים בריטיים,  אך בין האירועים נקבע לה גם זמן למנוחה. בהמשך צפויים בני הזוג להתארח על ידי הילרי קלינטון ובתה צ׳לסי, ולבקר באנדרטת אסון התאומים.

נמשיך לעקוב אחרי הביקור המסקרן שלהם (צילום: גטי אימג'ס)

נמשיך לעקוב אחרי הביקור המסקרן שלהם (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה