דרמה בווג: עכברים השתלטו על משרדי המערכת

האם המכרסמים מנסים לחדור לשוק האופנה? אורחים בלתי צפויים הגיעו למשרדי ווג החדשים, והשאירו את גלליהם על המחשבים ועל בגדי קוטור יוקרתיים. אנה ווינטור לא מסכימה להכנס למשרדה עד שהבעיה תטופל

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2014
אין ספק שזו החיה הכי טרנדית

אין ספק שזו החיה הכי טרנדית

אם היה זה העכברוש רטטוי שעשה זאת בגדול בפריז בתור שף בסרט המקסים של "דיסני" ו"פיקסאר", ניכר שכעת התגלו במשרד ווג האמריקנים אותם פוקדת העורכת הידועה אנה ווינטור, עכברושים חובבי אופנה מושבעים.

מוקדם יותר החודש, ענקית המגזינים קונדה נסט, הבעלים של מגזין ווג בין היתר, הודיעה על המעבר המיוחל לבניין מספר 1 של מרכז הסחר העולמי החדש. בעוד חלק מהקומות כבר מאוישות, קונדה נאסט לא הסתירה את העובדה שהיא מצפה לכך שחברות מגניבות נוספות ישכרו משרדים בבניין. אלא שניכר עכשיו שבעיית העכברושים החמורה במשרדים החדשים של ווג עלולה לגרום לחברות אחרות לחשוב פעמיים לפני שהן עושות את המעבר. ואפילו אנה ווינטור מוטרדת בנוגע לנושא.

גורמים רבים סיפרו ל-Gawker שמשרדי ווג הממוקמים בקומות ה-25 ו-26 של בניין מספר 1 מתמודדים עם מגיפת עכברושים קשה. והבעיה עד כדי כך נוראית שבצעד יאה לדיווה, ווינטור לאחרונה פרסמה הודעה לעובדיה לפיה, על הצוות לוודא שהמשרדים האישיים שלה יהיו נטולי עכברושים לפני שהיא נכנסת אליהם. מעניין מה למריל סטריפ ב"שטן לובשת פראדה" היה לומר על זה.

אנה ווינטור. לא מאמינה שזה קורה לה

אנה ווינטור. לא מאמינה שזה קורה לה

הבעיה החמורה לא רק משפיעה על ווינטור אלא על כל עובדי המשרד אשר מוטרדים מאד ממצב הבגדים היוקרתיים המאוחסנים במערכת. "צוותי המכירות והשיווק כבר עברו לבניין החדש. צוות העריכה היה אמור לעבור ביום שני אבל הם מתלבטים היום האם לדחות את המעבר עקב המגיפה", נכתב בדיווח של Gawker. "הבעיה הכי רצינית וגם משעשעת היא שהעכברים עלולים לכרסם את כל הביגוד".

על פי הדיווח המזעזע, "המכרסמים המציקים כבר פלשו לארון האקססוריז והפכו את הנוכחות שלהם לידועה בכך שהשאירו גללים במשרדים, מחשבים ובגדי קוטור יוקרתיים. ארון האקססוריז הידוע שהורכב בעזרת מרכולתו של המעצב מהמשרד הקודם, בדיוק התחיל לקבל צורה כשהעכברושים חדרו אליו. היו גללים על כל הרצפה וחלק מקופסאות הנעליים נלעסו".

לטענת People, הסיבה להופעתם של העכברושים שנוכחותם ידועה ברחבי מנהטן היא שהם "ככל הנראה נכנסו דרך מערכת האוורור שבדיוק עבדו עליה כשהצוות עבר לבניין. קירות הוזזו כדי שיתאימו לשינויים בדקה האחרונה שנערכו על ידי אנה וקונדה נסט, וככל הנראה כך העכברושים חדרו".

מגיפת העכברושים הדוחה במשרדי ווג מפדחת במיוחד משום שמאז המעבר, המגזין ניסה לשווק את הבניין והמשרדים החדשים בכל דרך אפשרית במדיה החברתית. מטעם קונדה נאסט טרם שוחררה הצהרה לעיתונות.

בנות ווג בשוק

בנות ווג בשוק

הצוות המפורסם של אנה ווינטור. מי מוצא את העכברים למטה? (צילום: אינסטגרם)

הצוות המפורסם של אנה ווינטור. מי מוצא את העכברים למטה? (צילום: אינסטגרם)

מה יקרה לכל הבגדים?

מה יקרה לכל הבגדים?

מה יהיה לגרולן של הנעליים (צילום: אינסטגרם)

מה יהיה לגרולן של הנעליים (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה