כך נראה פסטיבל האופנה האסלאמי

פסטיבל האופנה האסלאמי נערך השנה בקואלה לומפור, בירת מלזיה, שם התהלכו על המסלול דוגמניות מקצועיות ולצידן נשים שגברו על מחלת הסרטן. בפסטיבל הוצגו קרוב למאתיים מעצבים ומותגים מרקעים תרבותיים שונים. היה מסקרן ביותר

מאת  | ‏ 19 נובמבר 2014
פסטיבל האופנה האיסלמי (צילום: AP)

פסטיבל האופנה האסלאמי (צילום: AP)

שבע נשים שגברו על מחלת הסרטן התהלכו השבוע בגאווה לצד דוגמניות מקצועיות על המסלול בפסטיבל האופנה האסלאמי שלשום בקואלה לומפור, בירת מלזיה. האירוע שנקרא "נותנים תקווה, נוגעים בלבבות" אורגן על ידי Pink Unity, ארגון לא ממשלתי, בשיתוף עם מעצבים מלזיים מובילים ביניהם קלווין תו, סליקין סיידק וג'רומס. באירוע הוצגו גם פריטים מרהיבים פרי עיטם של מעצבים נוספים מסינגפור ואינדונזיה.

על פי דיווח הדיילי מייל, האירוע נועד להיות צורה ניסיונית של טיפול שהרופאים מקווים שיעלה את המורל של הנשים. במהלך האירוע הילכו הנשים על המסלול כשהן לבושות בבגדים מוצנעים ובעיקר מאד צבעוניים שכללו גם נוצות, חרוזים ונצנצים כמו גם כתרים וטיארות מרשימות במיוחד.

הצצה לעולם אחר ומסקרן (צילום: AP)

הצצה לעולם אחר ומסקרן (צילום: AP)

אחת הנשים הייתה סלמה סטיוארט שגברה על מחלת הסרטן והפכה לנשיאת ארגון Pink Unity שאמרה שהאירועים הללו נותנים לנשים תקווה והזדמנויות. בראיון עם העיתון המלזי, The Sun Daily, סיפרה, "אנחנו מקווים להעביר את המסר שלמרות שמתמודדים עם אתגרים, מי שגברו על הסרטן יכולות להיראות ולהרגיש טוב".

פסטיבל האופנה האסלאמי נחוש לעודד מגוון ולהציג קרוב ל- 200 מעצבים ומותגים מרקעים תרבותיים ודתיים שונים, כולל עיצובים מקמרון, צרפת, הודו, אינדונזיה, ירדן, מלזיה, מרוקו, סינגפור ואפילו ממעצבים פלסטיניים. בין המעצבים השונים אטרו מאיטליה, זאנק טואי מניו יורק, הינדי מהדי מפריז, מילו מבאלי, מלינדה לואי ודאטו טום אבאנג סעופי מקואלה למפור, כמו גם מותג התכשיטים הבינלאומי סברובסקי.

כמו שבוע האופנה תל אביב רק אחר (צילום: AP)

כמו שבוע האופנה תל אביב רק אחר (צילום: AP)

מחכות למסלול (צילום: AP)

מחכות למסלול (צילום: AP)

קולקציה לבנה (צילום: AP)

קולקציה לבנה (צילום: AP)

כמה היא יפה (צילום: AP)

כמה היא יפה (צילום: AP)

היינו שמחים לבוא לסקר את האירוע (צילום: AP)

היינו שמחים לבוא לסקר את האירוע (צילום: AP)

 

השאירו תגובה