האחיות אולסון עיצבו ליין תכשיטים במחירים שפויים

התאומות הכי פאשניסטיות, מארי קייט ואשלי, החליטו לרדת לעם ולעצב קולקציית תכשיטים מיוחדת כשכל הפריטים עולים עד 150 שקלים. מקור ההשראה: קבוצות כוכבים

מאת  | ‏ 4 נובמבר 2014
מרי קייט ואשלי אולסון. סוף סוף אפשר לקנות

מרי קייט ואשלי אולסון. סוף סוף אפשר לקנות

כצמד העומד מאחורי The Row, Olsenboye ואליזבת וג'יימס, האחיות מארי קייט ואשלי אולסן ידועות בתור מי שהתנסו בכל תחום אפשרי בעולם עיצוב האופנה החל מבגדים ועד אקססוריז ואפילו בשמלת כלולות. מה שבטוח זה שאי אפשר גם להתכחש לעובדה שהן ידועות בתור מעצבות יקרות במיוחד, כך שהופתענו ושמחנו לגלות שהן החליטו לרדת לעם ולעצב קולקציית תכשיטים במחירים שפויים לחלוטין.

הקולקציה המינימליסטית החדשה של האחיות הושקה השבוע ומורכבת מ-13 פריטים מקסימים שעלות כל אחד מהם 40 דולר (150 שקלים) או פחות. הקולקציה הינה חלק משיתוף פעולה של האחיות שנוצר עוד בשנת 2011 עם StyleMint להשקת קולקציית טישרטים במחירים נוחים העשויים בדים נעימים. משם השיתוף פעולה התפתח וכלל גם ג'ינסים, משקפי שמש ועוד פירטי בייסיק.

הפריטים של הקולקציה. פייר, אהבנו

הפריטים של הקולקציה. פייר, אהבנו

השתיים מחזיקות בעמדות מפתח בחברה פרט להיותן מעצבות של שלושה מותגים נוספים. אולם, בעוד השתיים נשארו מאחורי הקלעים בכל הנוגע לעבודתן ב- Stylemint הליין החדש שלהן לתכשיטים עתיד לשנות את הסטטוס הזה.

בראיון למגזין Lucky סיפרו האחיות על הקולקציה שהושפעה מקבוצות כוכבים שהיוו גם את השם לקולקציה המבוססת על ראשי התיבות של שמותיהן: AMK x SM. "שאבנו השראה מקבוצות כוכבים ויצרנו פריטים רב תכליתיים שעוברים בקלות מיום ללילה", סיפרה אשלי בראיון. "התמקדנו בעיצובים מינימליסטים שניתן לערבב, להתאים ולדרג, אבל גם חזקים מספיק לענוד לבדם", הוסיפה מארי קייט.

"אנחנו תמיד מעצבות עם מחשבה על פונקציונליות"

הקולקציה כוללת תכשיטים עדינים ביניהם שרשראות פלצור, צמידים דקים, חפתים לאוזן, עגילים נשפכים, טבעות בשיבוץ אבנים ואפילו תיקים שזמינים בשתי צורות בצבעים מטאליים וכחולים עמוקים. אם תהיתם גם למה בחרו האחיות בתיקים קטנים יחסית, אשלי מסבירה, "אנחנו תמיד מעצבות עם מחשבה על פונקציונליות. כל נרתיק יכול להינשא בתור ארנק או בתור תיק לאחסון חפצים יומיומיים כולל איפור ותכשיטים". העיצובים המתוחכמים ופשוטים גם יחד לוכדים את התמצית של הסגנונות האישיים של המעצבות והכל במחיר מוזל למדי.

שרשרת שמגיעה עד למטה

שרשרת שמגיעה עד למטה

ואם תאלצו לבחור רק בפריט אחד, מארי קייט ממליצה לאלה מביניכן עם כמה חורים באוזניים "לענוד זוג עגילים נשפכים בדגם Pyxis באותה אוזן כדי להשיג מראה א-סימטרי". את העגילים הללו תוכלו להשיג ב- 30 דולר בלבד (114 שקלים) ואילו אם תחליטו ללכת על ההמלצה של אשלי ל"דירוג פריטים מובנים עם פריטים עדינים יותר, כמו צמיד ה- Hydra עם שרשרת Lynx" תצטרכו להיפרד מ- 60 דולר (228 שקלים) סך הכל.

את הפריטים שעולים ברובם 30 דולר תוכלו לרכוש בלינק.

טבעות ועגילים עם נוכחות

טבעות ועגילים עם נוכחות

השאירו תגובה