בהשראת מרי קייט ואשלי: מה חשבנו על שמלת הכלה של יעל פוליאקוב?

בשמלת מקסי רחבה וארוכה עשויה שלושה מטרים של שיפון מחורז בעשרות אלפי חרוזים שהגיעו במיוחד מאיטליה, התחתנה אמש יעל פוליאקוב כשהיא עם בטן של חודש שביעי. "ההשראה הייתה השמלות של האחיות אולסן למותג שלהן, The Row. מדובר בסגנון קולי אבל פיין, לא מתאמץ וינוח", מסבירה המעצבת דנה הראל. מתברר שכלה הריונית זה הטרנד הכי חם היום

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2014
עשרות אלפי חרוזים שהגיעו מאיטליה (צילום: דרור סרי)

עשרות אלפי חרוזים שהגיעו מאיטליה (צילום: דרור סרי)

חודש וחצי אחרי שזכתה להצעת נישואין מבן זוגה בשנתיים האחרונות, איש העסקים, אלעד מילוא, עמדה אמש השחקנית האהובה, יעל פוליאקוב, מתחת לחופה כשהיא לבושה שמלת גלבייה מרהיבה בעיצובה של דנה הראל. הכלה המאושרת, אם ליהונתן בן ה-12 מנישואיה הקודמים לעופר זר, נמצאת בחודש השביעי בהריון, מה שהוביל לחתונת בזק ובכך גם ליצירת שמלת בזק שתתאים למידותיה החדשות.

אין ספק שהשמלה יוצאת דופן מהנוף המקומי. כזו שכיף לחגוג בה את היום הלא נגמר הזה. היא לא מתאמצת ובעיקר ניכר כי היא נתנה מקום לטעם האישי של פוליאקוב. כיאה לבחורה מצחיקה כמו יעל, היא זרמה עם שמלה נוחה, מגניבה אך גם נשית ובעיקר פשוט יפה. יש לנו תחושה שגם בלי בטן של חודש שביעי, היא הייתה בוחרת בשמלה דומה. ההריון רק גרם לה להיראות יותר טוב בשמלה.

על יצירת השמלה הייתה אחראית בעלת המותג הנושא את שמה, דנה הראל, 32, בוגרת שנקר ואם לשניים. לרוב, הראל מעצבת שמלות ערב ושמלות כלה בהזמנה אישית נוהגת לעבוד עם כלות כחצי שנה לפני האירוע, אולם, במקרה של פוליאקוב התהליך היה, כאמור, מזורז הרבה יותר. "הכנו את השמלה יחסית מהר כי התאריך של החתונה נקבע מעכשיו לעכשיו. היו בערך שתי מדידות ולקח כשבועיים וחצי מהמדידה הראשונה ועד האירוע", היא מספרת בראיון מיוחד ל- FF. את ההשראה לשמלה לקחה הראל ממקור מפתיע. "ההשראה הייתה מהסגנון של השמלות של האחיות אולסן למותג שלהן, The Row. מדובר בסגנון קולי אבל פיין, לא מתאמץ ונינוח וגדול על הגוף".

בוהו שיק נינוח ולא מתאמץ (צילום: דרור סרי)

בוהו שיק נינוח ולא מתאמץ (צילום: דרור סרי)

"יצרנו שמלה שזורמת עם הגוף שלה איך שהוא"

השמלה נועדה לענות על שני צרכים. האחד, ההריון המתקדם של פוליאקוב והשני, סגנונה האישי. "השמלה עשויה מבד באורך שלושה מטרים של שיפון מחורז בעשרות אלפי חרוזים מאיטליה בצבע שמפניה מוקה ואילו הבטנה עשויה ממשי. הכל עבודת יד", מתארת הראל, " הגזרה היא כאמור אוברסייז בגלל ההריון וגם בגלל הסגנון של יעל שהוא מאד בוהו".

הראל מספרת שהיא לא ניסתה לטשטש את ההריון של פוליאקוב. "מלכתחילה עשינו שמלה שלא צמודה לגוף כדי שלא צריך יהיה להגדיל אותה ושתתן מקום לכל בטן שתהיה", היא מספרת. "סך הכל תפרנו את השמלה מאד מהר, כך שיעל לא הספיקה לגדול הרבה. הרעיון היה לא לטשטש את ההריון אלא ליצור שמלה שזורמת עם הגוף שלה איך שהוא".

הראל מספרת שלפוליאקוב לא היו יותר מידי דרישות כשזה נגע לשמלת הכלולות. "אני ויעל מאד התחברנו, הסגנונות שלנו מאד דומים. אני גם חובבת בוהו שיק, לא יותר מידי פנסי ומחויט וכשנפגשנו בסטודיו שלי מיד היה לנו חיבור. היא אהבה את הסגנון שהוא כמו גלבייה והצעתי לה את הבדים שיתאימו לה. היא לגמרי זורמת ויודעת מה יפה ומתאים לה והיה ממש קל לעבודה איתה. היא הייתה אחלה לקוחה".

שמלה שנעשתה במהירות הבזק (צילום: דרור סרי)

שמלה שנעשתה במהירות הבזק (צילום: דרור סרי)

מה שהיה חשוב לפוליאקוב שהתאימה את שמלתה לתכשיטים של ה.שטרן שענדה היה לטענת הראל, "להיראות יפה. היא לא בן אדם של אירועים, היא ניגשה לחתונה ממקום בוגר יותר ולא הייתה כלה מתלהבת. לא היה משהו נורא קריטי שהיא ביקשה. היא פשוט רצתה להיות יפה, נינוחה, מכובדת ולא יותר מידי מתאמצת. היא הייתה הכי חמודה. נראה לי שהיא רצתה להיראות כמו שהיא ביום יום אבל יותר אלגנטית".

ואם התעניינתם במחירים, אז הנה סיכום התענוג. "בעקרון השמלות כלה שאני תופרת בתפירה אישית נעות מ-10,000 שקלים ומעלה. השמלה הזאת, בגלל שהיא מבד מאד יקר ותפורה ביד, נעה באזור ה-12,000 שקלים ומעלה", מדגישה הראל. אך לא די בשמלה, גם לתכשיטים שענדה יש מחיר. פוליאקוב ענדה עגילי זהב צהוב K18 משובצים יהלומים ואבני קריסטל וטבעות מזהב אצילי 18 קרט ויהלומי קוניאק מקולקציית STARS. שווי התכשיטים 50,000$.

נינה בשמלת החתונה המדוברת ביותר השנה (צילום: ברק פחטר)

נינה בשמלת החתונה המדוברת ביותר השנה (צילום: ברק פחטר)

הטרנד הכי חם היום: להתחתן בהריון

פוליאקוב אינה הסלב הראשונה שהלכה לעבר החופה בהריון. ניכר שהבייבי בום המטורף בביצה הוביל לטרנד חתונות בהריון' כשהמובילה את הטרנד היא לא אחרת מאשר נינט טייב שבלטה בשמלת כלולותיה שהייתה צמודה בחלק העליון של הגוף ומשם נתנה מקום לבטן לנשום. ובעוד פוליאקוב בחרה בלוק האוברסייז כפי שעשתה לירז צ'רכי בחתונתה לתום אבני, ישנן כלות אחרות שהלכו על הלוק הצמוד יותר ביניהן שרי גבעתי שהייתה בתחילת הריונה בזמן חתונתה וגאולה אבן שגם הצליחה לעבוד עלינו עם לוק צמוד למדי.

גם בחו"ל יש לא מעט סלבריטאיות שנישאו עם בטן מלאה כפי שעשתה דרו ברימור שהתחתנה בטקס יהודי מסורתי בשנת 2012 בשמלה של שאנל שעיצב לה במיוחד קרל לגרפלד והזמרת לילי אלן שנישאה בשנת 2011 לבושה בשמלה יחסית צמודה שהסתירה במקצת בטן של חודש רביעי.

גאולה אבן. לא נראה ככה אבל היא בחודש רביעי (צילום: רועי קסטרו)

גאולה אבן. לא נראה ככה אבל היא בחודש רביעי (צילום: רועי קסטרו)

לירז צ'רגי, גם היא בלוק בוהו נינוח שנותן מקום לבטן (צילום: רוני מויאל)

לירז צ'רגי, גם היא בלוק בוהו נינוח שנותן מקום לבטן (צילום: רוני מויאל)

איגי וקסמן. הריונית זוהרת (צילום: ראובן שניידר)

איגי וקסמן. הריונית זוהרת (צילום: ראובן שניידר)

שרי גבעתי. צמוד ולא מסתיר (צילום: אביב חופי)

שרי גבעתי. צמוד ולא מסתיר (צילום: אביב חופי)

לילי אלן בשמלה צמודה אך לא מדי

לילי אלן בשמלה צמודה אך לא מדי

השאירו תגובה