לא רק נורת' ווסט: הילדים של הכוכבים בתצוגות האופנה

בעוד הורים סלבריטאים רבים מסתירים את ילדיהם מהמצלמות, ישנם כאלה ששמחים לחלוק את אור הזרקורים עם הזאטוטים ובמקום לקחת אותם לג'ימבורי השכונתי, הם מעדיפים לשבת איתם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

מאת  | ‏ 29 ספטמבר 2014
במקום ג'ימבורי היא בשורה הראשונה בשבוע האופנה בפריז (צילום: גטי אימג'ס)

במקום ג'ימבורי היא בשורה הראשונה בשבוע האופנה בפריז (צילום: גטי אימג'ס)

בזמן שילדים משחקים בגן השעשועים מתחת לבית, ילדי הסלבס הולכים יד ביד יחד עם הוריהם המפורסמים לתצוגות אופנה עוד מגיל צעיר כך שאין פלא שרבים מהם חודרים לתעשייה בגילאים מאוחרים יותר. נורתו ווסט שחגגה לא מזמן יום הולדת שנה, הספיקה כבר להצטלם לווג, לככב בצילומים ל- CR Fashion Book כשהיא לבושה בשאנל, להיות בתצוגה של בלסיניאגה ועכשיו לגנוב את כל הפוקוס בתצוגה של החבר הקרוב של ההורים, ריקרדו טישי לגבית האופנה ג'יבנשי.

על התצוגה הראשונה בחייה מספרת אימא קים לאתר yahoo   styleכי הפעוטה בת 15 חודשים לא הייתה אמורה להגיע איתם, אבל בסוף זה פשוט קרה. "היא התחילה לבכות כשיצאנו מהדלת ופשוט לא יכולנו לעזוב אותה. אז זה היה עניין ספונטני לחלוטין", מסבירה קים, "אבל זו הייתה תצוגה מדהימה בשביל התצוגה הראשונה שלה".

לא לגמרי בטוח שבגיל הזה היא נהנת

לא לגמרי בטוח שבגיל הזה היא נהנת

קים וקניה, שידועים בהתאמת הלבוש שלהם כשהם יוצאים יחד, טרחו להלביש את נורת' בבגדים שייצגו היטב את המשפחה כולה.לתצוגה הראשונה לבשה נורי את החולצת סיבב ההופעות של אבא קניה, ואילו לתצוגה השניה, הגיעה בחליפת שיפון של ג'ינבשי תואמת לזו של אימה. אגב, על פי הדיווחים לא בכתה בתצוגה והתנהגה למופת.

הנה עוד כמה ילדים של כוכבים שכבר ביקרו במספר תצוגות אופנה שוות:

הארפר. היחידה שיכולה לצחוק עם אנה ווינטר

הארפר. היחידה שיכולה לצחוק עם אנה ווינטר

הרפר בקהאם
הרפר בקהאם, ביתם בת השנתיים של ויקטוריה ודיוויד הפגינה נוכחות מרשימה יחד עם אחיה, ברוקלין, 14, רומיאו, 11 וקרוז, 8, בתצוגת האופנה של אימה לסתיו חורף 2014 שנערכה בפברואר בניו יורק. רבים שמו לב להעדרה של הילדה החמודה בשבוע האופנה בניו יורק לקולקציית אביב/קיץ 2015 בתחילת החודש בתצוגה של אימה אליה הגיעו דיוויד וברוקלין בלבד.

לילה מוס עם אימא קייט

לילה מוס עם אימא קייט

לילה מוס
ביתה בת ה-12 של קייט מוס כבר מורגלת היטב לביקורים בתצוגות אופנה וביקרה עם אימה ואביה החורג, ג'יימי הינס, בשבוע האופנה בפריז במרץ השנה.

אמי לופז. יום כיף עם אימוש

אמי לופז. יום כיף עם אימוש

אמי אנתוני
ג'ניפר לופז הגיעה יחד עם ביתה, אמי, לתצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריז לפני שנתיים כשהשתיים התלוו על ידי חברה של לופז, קספר סמארט שמאז כבר לא נמצא בתמונה. לבושה שמלה ורודה ומתוקה, אמי זכתה לראות את הקולקציה לאביב 2013 של קרל לגרפלד וישבה ליד פטריק דמרשליה. חשוב לציין גם שהילדה שהייתה אז בת 4 לבשה אקססוריז של שאנל בשווי של 2400 דולר כולל תיק שעלותו 2100 דולר וסיכה לשיער בשווי של 310 דולר.

אילה וונג. הדוד השווה בעולם

אילה וונג. הדוד השווה בעולם

אילה וונג
אילה וונג, אחייניתו של מעצב העל אלכסנדר וונג, היא מהפריזנטוריות הראשיות שלו. למרות שהיא בסך הכל בת ארבע, וונג הספיקה להופיע בלא מעט תצוגות של הדוד המפנק ולדפוק הופעות עם בגדים מעור, חצאיות מיני ולא מעט אאוטפיטים בצבע שחור.

ליב. ג'ינג'י זה דפנטלי גנטי

ליב. ג'ינג'י זה דפנטלי גנטי

ליב פרוינדיך
אי אפשר לפספס את השחקנית האדמונית ג'וליאן מור וביתה הג'ינג'ית (לא מפתיע) ליב פרוינדיך בת ה- 12. השתיים  שהגיעו להפגין נוכחות זהה למדיי בתצוגה של ריד קרקוף שהוצגה בשבוע האופנה בניו יורק.

סקיילר ואימא רייצ'ל זו

סקיילר ואימא רייצ'ל זו

סקיילר ברמן
לא מפליא לראות את בנה האופנתי של הסטייליסטית והמעצבת רייצ'ל זו יושב לצידה בתצוגת אופנה של הקולקציה שלה בשבוע האופנה בניו יורק. אנחנו צופים לו גדולות.

עם אימא כזו לא פלא שהם כבר על המסלול

עם אימא כזו לא פלא שהם כבר על המסלול

קינגסטון וזומא רוסדייל
ילדיהם הפוטוגניים של גוון סטפני וגאווין רוסדייל כבר מזמן ויתרו על גן השעשועים לטובת תצוגת אופנה טובה. עם לבוש אופנתי למשעי ושינוי סגנונות שיער לפי הטרנדים הנוכחיים, בניה של הזמרת והמעצבת מוצאים את עצמם בבית בתצוגות כמו גם על המסלול כפי שליוו את אימן בתום תצוגה של L.A.M.B. בעיצובה לבושים בסטייל רוקיסטי ביותר. קינגסטון אף ליווה את אביו השנה בשבוע האופנה בניו יורק לתצוגה של אדון בשנת 2011.

השאירו תגובה