הדירוג השנתי של FF: מעצבי השנה הכי טובים

שנה חמישית של פרויקט מעצבי האופנה המצטיינים של Fashion Forward. נבחרת השופטים שלנו בחרה 10 מעצבים שהכי עשו להם את זה השנה. התוצאות לפניכם

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2014
סאמפל. בהשראת אמיליה ארהארט (צילום: מירב בן לולו)

סאמפל. בהשראת אמיליה ארהארט (צילום: מירב בן לולו)

מקום ראשון: SAMPLE

האחיות עינב זיני, 38, ונופר מחלוף, 33, בוגרת שנקר, מזנקות היישר מהמקום השלישי למקום הראשון ברשימה השנתית של FF עם המותג Sample. "התחלנו לפני שש שנים ועשינו הכל לבד. לאט לאט זה צבר תאוצה", הן מספרות. אחרי עבודה עם רשת הנעליים "עמנואל" בה הציגו מספר דגמים, הקימו השתיים בשנת 2008 את המותג שלהן עם חנות במרכז שוסטר. המותג שואף לאפשר לנשים בכל הגילאים, לבוש מוקפד, אופנתי וסקסי. שילוב של בגדי קז'ואל וערב. חלק מפריטי הקולקציה מיוצרים באירופה ורובם במתפרה פרטית בבעלות המותג, תוך כדי פיקוח ודגש על גימורים באיכות גבוהה ביותר. חומרי הגלם ברובם מיובאים ביבוא אישי ובלעדי למותג.

על זכייתן מספרות השתיים בגאווה, "כיף לנו שאנשים רואים את העבודה הקשה שלנו וזה לגמרי משתלם. כיף שמפרגנים לנו". שתי האחיות הן גם אלופות בג'ינגול בין קריירה ומשפחה. עינב אם לחמישה ילדים ונופר אם לשלושה. "זה לא פשוט כשיש ילדים אבל זה שומר על פרופורציות כי זה מקצוע שקל להפליג בו עם פנטזיות מטורפות והילדים מנחיתים אותך לקרקע".

קולקציה נוכחית: את קולקציית קיץ 2014 הציגו בשבוע האופנה האחרון והוא ייכנס לחנויות אחרי החגים. הקולקציה שואבת השראה מאמיליה ארהארט, הטייסת האמריקאית הראשונה שחצתה את האוקיינוס האטלנטי בטיסת יחיד. במראה שלה היה שילוב מדהים של עוצמה, שקט ונשיות מחוספסת, אותם ערכים שעליהם מתבססת הקולקציה. בבחירת הבגדים יש שימוש בכותנות בהדפסי פסים שונים מחולצות גבריות קלאסיות ובשילוב שלהם עם הדפס הקמופלאז'. בנוסף יש גם דיטיילים מסרבלי הטיסה הידועים שקיבלו עידון ומשמעות שונה בחיבור עם סממנים נשיים.

השתיים עובדות כרגע על קולקציית חורף 2015. "יש מחשבות על חו"ל, אבל עד היום לא עשינו משהו בכיוון. אנחנו שוקלות להשתתף כרגע באיזושהי תערוכה ומקוות לתפוס את האומץ שנה הבאה לעשות את זה. הוצאנו את קולקציית החורף והרבה זמן עבר, אני מחכה לגשם הראשון ללבוש אותה".

חנות:  Sample – מרכז שוסטר, אחימאיר 25 תל אביב, טלפון לבירורים 03-5291477.
אתר: https://www.facebook.com/pages/sample
טווח מחירים: טופים: 150-1200 שקלים,  מכנסיים: 600-1250 שקלים,  שמלות: 720-2800 שקלים  ועורות 400-1,800 שקלים .

מעצב ישראלי אהוב: עידן לרוס.

עינב ונופר לסאמפל. (צילום: תום מרשק)

עינב ונופר לסאמפל. (צילום: תום מרשק)

מקום שני: VAS

רותם גור (31) בוגרת בצלאל במחלקה לצורפות ועיצוב אופנה שאת שנתה השלישית למדה ב- Ensad בפריז במסגרת חילופי סטודנטים, סיימה את לימודיה בשנת 2010 ולא בזבזה זמן להקים את המותג שלה. בשנת 2012 הקימה את VAS (קיצור של השם המלא VASnCRAFTS) לאחר למידה של שנתיים ממאסטרים שונים.

את  יציאת המותג חגגה גור בשיתוף פעולה עם המותג Sample בשבוע האופנה גינדי בתל אביב.לאחר חצי שנה עיצבה וייצרה עבור אלון ליבנה את הנעליים לשבוע האופנה בניו יורק ובשבוע האופנה גינדי תל אביב האחרון שיתפה פעולה בשנית עם המותג Sample. "אני אוהבת את השיתופי פעולה שמאפשרים לי חופש טוטאלי ליצור", מסבירה גור,"זה לוקח למקומות אחרים, סף ריגוש אחר מכל הבחינות ובעיקר הזדמנות ללכת למקומות קיצוניים על גבול הפנטזיה״.

קולקציה נוכחית: אחת לשלושה שבועות גור מוציאה נעל חדשה, משום ש"המותג צעיר וצריך לבעוט ולחדש בהתאם". תשומת הלב על כל פרט בנעליים ניכרת ואי אפשר להתעלם מהסוליות שנעשות בעבודת יד ובהמשך לניקיון הגזרות, התיפורים ופנים הנעל. הקו המנחה של המותג הוא שהנעל תהיה עשויה ברמה הכי גבוהה, מהחומרים הכי איכותיים ושמכל זווית שיסתכלו עליה, היא תסקרן ותפתיע.

חנות: להשיג בסטודיו בתיאום מראש – בטלפון – 0522986456.
אתר: https://www.facebook.com/vasncrafts
טווח מחירים: 900-2300 שקלים.
מעצב ישראלי אהוב: סאמפל.

vas. אי אפשר לפספס (צילום: מירב בן לולו)

vas. אי אפשר לפספס (צילום: מירב בן לולו)

מקום שלישי: Complét 

סיוון מושקוביץ, 31, וליאונורה פורר, 27, בעלות המותג "Complét" אמנם לא הופיעו בדירוג של שנה שעברה, אבל התברגו השנה במקום השלישי. סיוון, בוגרת בהצטיינות של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר שזכתה במהלך התואר בפרס הראשון בתחרות עיצוב מוצרי העור "ליינפל" היוקרתית באיטליה, התמחתה בניו יורק אצל המעצב הישראלי-אמריקאי, יגאל עזרואל. את ליאונורה, בוגרת תואר ראשון בתקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי הרצליה וסטודנטית לתואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטת תל אביב, היא פגשה לפני שלוש שנים במסגרת עבודתן המשותפת בבוטיק וורנר המבוקש.

במקביל לעבודתה, סיוון החלה בהקמת המותג ובפגישתם השנייה, לאחר סיום לימודיה של ליאונורה, החלו השתיים בדיאלוג קריאטיבי ובפיתוח הרעיונות העיצובים שיהוו את אבן היסוד של המותג. קומפלט הינו מותג אקססוריז המתמחה בהדפסים דיגיטליים יחודיים. העיצובים של המותג שואפים להציע שפה אישית שמתבטאת מיצירת החומר ועד שלבי העיצוב.

קולקציה נוכחית: קולקציית חורף 2015 של המותג נקראת "נדידה". ההשראה נוצרה מהמקום של בריחה מהמציאות אל עולם של טבע פראי המאופיין בטקסטורות ובצבעוניות חזקה. עד לאחרונה שולבו בתיקי המותג הדפסים לצד עור חלק אולם העונה יש גם תיקים מודפסים במלואם, דבר המעניק מראה ייחודי חדשני. לצד אלה מוצעים גם ורסיות חלקות העשויים מעורות בטקסטורות שונות וצבעים עזים.

חנות: ניתן להשיג באתר המותג, בבוטיק אליז בנווה צדק, בווינגולד שואורום ביפו ובסטודיו המעצבות בתיאום מראש. טלפון: 054-6286838, 050-7664356
טווח מחירים: ארנקים ופריטי עור קטנים 150-700 שקלים, תיקים 650-1800 שקלים, צעיפים 680 שקלים.
אתרhttp://www.complet-o.com האתר הוא זמני, כרגע עובדים על הקמת אתר חדש שיכיל בתוכו חנות מקוונת.
מעצב ישראלי אהוב: האחיות צוקר.

Complét. תתחדשו (צילום: מירב בן לולו)

Complét. תתחדשו (צילום: מירב בן לולו)

מקום רביעי: אווה מנדלבאום

את בית האופנה אווה מנדלבאום הקימו בשנת 2009 זוג אמנים, נעם צוקר ומיכאל ספרר, כשגילו כי החיבור ביניהם, כמו גם החיבור בין האמנות הפלסטית ואמנות העיצוב יכול להוביל ולהתפתח להקמתו של בית אופנה עם בשורה. אווה מנדלבאום מונעת על ידי החזון של בית אופנה ישראלי אשר מיישר קו עם בתי האופנה הגדולים באירופה, תוך שהוא חי עם היד על הדופק בשני השווקים גם יחד.

אווה מנדלבאום הינה דמות פיקטיבית אותה המציאו השניים ומינו לעמוד בראש בית האופנה: מעצבת ממוצא גרמני-רוסי, קוסמופוליטית, צבעונית והרפתקנית אשר תרה בעולם אחרי השראה. הקולקציות השונות מתרחשות כל אחת בטריטוריה אחרת בהתאם למסעה של מנדלבאום בעולם.

קולקציה נוכחית: הקולקציה האחרונה, Ginger snaps, שואבת השראה מהמתופף האנגלי האגדי ג'ינג'ר בייקר ומהאסתטיקה הייחודית שלו. כאמן פרוע במיוחד, בייקר שהה תקופה ארוכה בדרום אפריקה של שנות השבעים, שם שאב מן התרבות  המקומית. כמוהו, גם הקולקציה עושה שימוש במוטיבים אתניים, ובגישה אקלקטית.

חנות: חנות הסטודיו ברחוב שפע טל 8 בת"א, ובמבחר בוטיקים ברחבי הארץ ובארה"ב.
טווח המחירים: 200-1000 שקלים.
אתר:  www.evamendelbaum.com
מעצב ישראלי אהוב: קום איל פו.

אווה מנדלבאום. נוסעת בעולם (צילום: ינאי יחיאל)

אווה מנדלבאום. נוסעת בעולם (צילום: ינאי יחיאל)

מקום חמישי: עידן לרוס

עידן לרוס החל את דרכו כסטייליסט ועבד בתחום כשש שנים. אחרי פגישה בינו ובין אנה בוקשטיין, החליט לעצב לה חליפה לבנה להופעת השקה של דיסק הבכורה שלה. מיד אחרי הוא כבר התחיל לגבש קולקציה אישית משלו.

המותג מתמחה בקז'ואל איכותי עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים. "הרבה פעמים זה מתחיל מלראות בד ונוצר סיפור ולפעמים זה פשוט מהיכרות אישית עם הלקוחה", מסביר לרוס' "בשנה האחרונה התחלתי גם לעצב שמלות כלה וכרגע יש עבודה על קולקציית קפסולה של שמלות כלה שעתידה לצאת בקיץ הבא בעזרת השם".

קולקציה הנוכחית: ריזורט 2015 עסקה סביב חלוקי אמבטיה בהשראת הסרט "חמש ילדות יפות". הרעיון היה לבחור להן את הבגדים במחשבה של מה היו לובשות הבנות אילו היו מתבגרות. הקולקציה עשויה ממשי, סטן ומעט ג'ינס.

חנות: בסטודיו, רחוב המסגר 1 בתיאום אישי בטלפון 0524700597.
טווח מחירים:  2,500-5,000 שקלים.
אתר: http://larostlv.com
מעצב ישראלי אהוב: ליאורה טרגן.

עידן לרוס. קז'ואל איכותי (צילוםף דין אבישר)

עידן לרוס. קז'ואל איכותי (צילוםף דין אבישר)

מקום שישי: comme il faut

קום איל פו הוא מותג אופנה ישראלי שהוקם בשנת 1987 על ידי סיביל גולדפיינר וקרול גודין. לחברה 8 חנויות ברחבי הארץ ומתחם עסקים בנמל ת"א הקרוי "בית בנמל". בשנת 2002 פרשה גודין מהחברה וכיום המעצבות הראשיות עבור הרשת הן שרון דאובה וקרין לייקוביץ.

העיצוב, התפירה והייצור מיוצרים כולם בישראל. למעט הייצור העצמי של המותג ישנם מותגי יבוא הנמכרים בחנויות ולרוב אלו מותגים מאיטליה, צרפת ויפן. המותג מתמחה בבגדי נשים, חייטות מוקפדת לצד עיצובים נינוחים מחומרי גלם מובחרים. המותג מזוהה עם חשיבות בכוח הנשי וקידומן בחברה, החל מהעיצוב ועד הפעילות החברתית. כחלק מהקוד האתי שלה, מחויבת החברה לערכים של איכות הסביבה.

קולקציה נוכחית: נושא ההשראה השנתי "רגשות" חולק בין אסופות הקיץ לחורף, כך שבעונה זו עסקו המעצבות ברגשות הגבריים יותר: קור רוח, קשיחות, דומיננטיות, אגואיסטיות, מיקוד, וכל שאר התכונות הנחוצות בכדי להצליח בעולם החומרי. קולקציית החורף עוסקת במוקדי כוח ורגשות גבריים כאשר צמד המעצבות לייקוביץ' ודאובה, השתמשו באלמנטים של ה-Power suit ושל שימוש בבגד בכדי לסמל כוח ומעמד. בעיצוב הקולקציה שאבו המעצבות השראה מהלבוש הגברי, צווארונים גדולים ומודגשים ושימוש בנפחים בשרוולים, מכנסיים וחצאיות. תשומת לב רבה הוקדשה לפרטים הקטנים; צווארוני חפת, חפתים מעוצבים, חיתוכים חדשים כיסים וריקמות. טווח המידות לקולקציה נע בין 36-48.

חנות: בית בנמל – האנגר 26, נמל תל אביב. טלפון: 03-6020521, קניון רמת אביב – איינשטיין 40, תל אביב. טלפון: 03-6415133, רחובות – ויצמן 1. טלפון: 08-9315591, רעננה – אחוזה 170. טלפון: 09-7740965, רמת השרון – אוסישקין 44. טלפון : 03-5400010.
טווח מחירים: ג'קטים: 1490-2490 שקלים, מכנסיים: 630-1390 שקלים, שמלות: 990-1690 שקלים, טופים: 690 שקלים, ווסטים: 890-1950 שקלים, חולצות:790-890 שקלים, חצאיות: 1100 שקלים, טי-שרטים: 290-590 שקלים, גרביים: 149 שקלים.
אתר: www.comme-il-faut.com
מעצב אהוב: ששון קדם.

קום אל פו. אמירה חברתית אמיתית (צילום: נטלי זירקר)

קום אל פו. אמירה חברתית אמיתית (צילום: נטלי זירקר)

 מקום שביעי: הילה טולדנו

מעצבת התיקים הילה טולדנו רק בת 29, אבל כבר מעצבת תיקים במשך שש שנים. בתחילת דרכה בחרה לגשת למקצוע בצורה המסורתית ולעשות סטאז' כשוליה במפעל לייצור תיקים, שם רכשה את כל רזי המקצוע בצורה מעמיקה וקפדנית. דגש רב מושם על הפרטים הקטנים והפרקטיים של כל תיק.

מותג התיקים החל את דרכו בשנת 2008, והשנה הוא גדל, התרחב לחו"ל (קליפורניה, דרום אפריקה ועוד) ועבר מיתוג מחדש. טולדנו מקפידה לייצר פריטים שיהיו אופנתיים לצד על זמניים ואלגנטיים. התיקים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת של בעלי מלאכה מקצועיים בסטודיו בת"א. טולדנו משקיעה זמן רב בבחירת החומרים ממציאת אוספי וינטג' מצרפת ואיטליה משנות ה-70 ועד לבחירה קפדנית של עורות איכותיים ויחודיים בטקסטורות שונות: חיתוכי לייזר, הדפסים יחודיים בדוגמאת אריגה, ונחש ומרקמים מחוספסים מסוג נאפה, המיובאים מאיטליה.

קולקציה נוכחית: בקולקציית סתיו – חורף 2014/15 הילה עיצבה תיקים בשחור דרמטי עם נגיעות גבריות, תיקי גב מאסיביים ותיקי עור בהדפס קומפלאז' סקסי. "בקולקציה החדשה אתגרתי את עצמי ואת בעלי המלאכה שעובדים איתי לנסות את עצמנו בתחום שפחות מוכר לנו", היא אומרת. "לרוב המומחיות שלנו היא בעיקר בעיבודים קשיחים וקופסאות. עקב השינויים שהמותג עבר, גם אני חשתי צורך לצאת מהקופסא תרתי משמע. ניסיתי את עצמי בשטח חדש, הפרנזים, ובכלל ביציאה מהגבולות, לצורות מעוגלות יותר בעלות קימורים וקפלים".

חנות: להשיג בסטודיו הילה טולדנו, רח' רמב"ם 5 ת"א. בתיאום מראש – 054-7649828
אתר: https://www.facebook.com/HillaToledanoDesign
טווח מחירים: תיקי קלאצ' וערב: 440-1500 שקלים, תיקים בגודל בינוני – גדול: 1350-3150 שקלים, תיקי גב: 1850 שקלים.
מעצב ישראלי אהוב: שירלי איציק לרובי סטאר.

הילה טולדנו. התרככה (צילום: דביר כחלון)

הילה טולדנו. התרככה (צילום: דביר כחלון)

 מקום שמיני: שני צימרמן

המעצבת שני צימרמן, בת 27,  סיימה את "שנקר" בהצטיינות ולמדה אחר כך גם ב- College of Fashion בלונדון. שני החלה את דרכה בזמן הלימודים בהפקה של מכירות מעצבים בתחילת דרכם שנקראו "לאבאזאר" ונערכו בדיזינגוף. ב- 6 השנים האחרונות היא  בעלת סטודיו בתפירה אישית לשמלות ערב, כלה ובגדי Ready To Wear. בסטודיו נערכות פגישות אישיות בתיאום מראש עם הלקוחות. הקולקציה מתאפיינת בשמלות קזואל, חליפות (קלאסיות ויום יום), גלאביות, שמלות ערב ושמלות כלה בעבודות יד רקומות.

קולקציה נוכחית: צימרמן הציגה טעימה של קולקציית אביב קיץ 2014 בתצוגת ה- Upcoming Designers בשבוע האופנה גינדי תל אביב. הקולקציה משדרת אווירה נינוחה וקלילה המשלבת מנעד רחב של חומרים מבדי משי רכים ומתנפנפים ועד לפלסטיקים נוקשים. מדובר בקולקציה בהשראת צבעי הקיץ ומוטיבים פרחונים, צבעי פסטל ופרינטים שעוצבו במיוחד במגוון סוגי בדים. האקססוריז, תיקים וכובעים (וויזרים), בתצוגה היו פרי שיתוף פעולה עם מעצב האופנה בוגר שנקר, עידן לדרמן, ועוצבו באווירת חופשת קיץ בהשראת הדגמים של המעצבת.

חנות: רח' בן אביגדור 18 קומה 3 תל אביב , בתיאום מראש, טלפון 054-4779407
אתר: http://shanizimmerman.com
טווח מחירים: 800-5000 שקלים.
מעצב ישראלי אהוב: לי גרבנאו.

שני צימרמרן. מושפעת מעונות השנה (צילום: דנה קרן)

שני צימרמרן. מושפעת מעונות השנה (צילום: דנה קרן)

מקום תשיעי: אלירן נרגסי

אלירן נרגסי (29) סיים לימודי עיצוב אופנה בשנקר בשנת 2012 ולאחר סיום הלימודים עבד כשכיר בסטודיו כלות ובחברה מסחרית גדולה. המותג שלו, כך מספר, נולד במקרה וללא כל תכנון מקדים, אך כנראה שכך זה היה צריך לקרות. בתחילת שנת 2013 הוזמן להשתתף בתערוכה שעוסקת באסתטיקה והחליט ליצור דגם בהשראת ברקוד ה-QR. בסופו של דבר התערוכה לא התקיימה אך משם נולדה הקולקציה הראשונה של נרגסי לאביב-קיץ 2013. מאז שחרר שתי קולקציות נוספות וכיום הוא נמצא בשלבי סיום של הקולקציה הרביעית שלו.

המותג, שמאז הקמתו נמכר גם בחנות קונספט במילאנו הנקראת The Boidem ובקרוב גם בסינגפור, הוקם במטרה לקחת חלק בזירת אופנת הגברים הישראלית. לנרגסי חשוב לתת מענה לגבר המודרני שמחפש פריטי לבוש חדשניים ובעלי אמירה אישית. העיצוב המאפיין את המותג הוא נקי, מודרני ומינימליסטי תוך שימוש בניגודים וחתכים גרפיים.

קולקציה נוכחית: הקולקציה הנוכחית לסתיו-חורף 2015 עוסקת בעולם של תעופה, יצר, סקרנות ורצון לראות את העולם הזה מזוויות אחרות. "השתמשתי בהשראה ויזואלית ממסלולי המראה ונחיתה וגם מהאטמוספירה", אומר נרגסי. הקולקציה כוללת כ-18 פריטים ביניהם חולצות מכופתרות מבדי כותנה, חולצות סמי-מחויטות שמשדרות מראה ספורטיבי, נינוח אך מחויט ומכנסיים ב-3 גזרות שונות.

חנות: הסטודיו הביתי ברחוב המכבי 3, רמת גן – בתיאום מראש בטלפון 050-5409070, בבית בנמל – קום אי פו, האנגר 26, תל אביב, אאוטסייד סוסייטי, ברזילי 2, תל אביב וב- Etsy.
אתר: www.elirannargassi.com
טווח מחירים: 200-1000 שקלים.
מעצב ישראלי אהוב: נדב רוזנברג מהמותג Northern Star.

אלירן נרגסי. התאהב במסלולי המראה (צילום: מיגל מור)

אלירן נרגסי. התאהב במסלולי המראה (צילום: מיגל מור)

מקום עשירי: Stella and Lori

שתי האחיות, ורד בלנק-גריזים וזוהר בלנק-קמה, הקימו את מותג מוצרי העור ובגדים ייחודיים, “Stella and Lori” על שמן של הסבתות שלהן, "נשים חזקות אשר גדלו והתחנכו באירופה, עלו לישראל, חיו בתל אביב והביאו עמן ניחוח, סגנון ושיק אירופאי", הן מספרות. המותג החל מאוגוסט 2011 והוקם אחרי ששתי האחיות שגדלו בתל אביב והתמחו כל אחת בתחומים שונים (זוהר למדה תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני בהתמחות בשיווק במכללה למנהל וורד למדה אדריכלות באוניברסיטת תל אביב),בחרו לצאת יחדיו לדרך של יצירה. השתיים התמחו בקורס עיצוב תיקי עור בבית הספר לעיצוב "גילדה". "חיידק היצירה והתשוקה לעיצוב מלווה אותנו לאורך השנים", הן מספרות. "החלטנו לתת לזה דרור והקמנו מותג למוצרי עור המיוצרים בעבודת יד המבטאים את הכמיהה שלנו לאיכות, סטייל ואסטתיקה".

אחד העקרונות הבולטים ביותר שחונכו על פיהם הוא להכיר ולאהוב את השוני, הגיוון והיחודיות של כל אדם ואדם, רעיון שמלווה אותן גם ביצירה."אנחנו מאמינות ביופי הטבעי, שאינו מושלם. כפי שאין אדם מושלם. לעולם נקפיד על 'אמת' חומרית ועיצובית וניתן דגש לאיכות הטבעית המשתפרת עם הזמן". המותג של השתיים הוא רב תחומי והן מייצרות מוצרי עור ופריטי לבוש שונים אשר רובם רב עונתיים, ללא קשר לעונה או לטרנד חולף.

קולקציה נוכחית: הקולקציה החדשה ממשיכה לייצג את הערכים לפיהן השתיים מעצבות. "הקולקציה מספרת סיפור של בריחה ומציאת מקום מקלט", הן מסבירות. "אנו מאמינות כי הבגדים והאביזרים אותם אנו נושאים מהווים שכבת ביטחון אותה אנו עוטים עלינו ובאמצעותה יוצאים ומתמודדים עם העולם והחברה. זה בא לידי ביטוי בפריטים גדולים במיוחד אוברסייז אשר מסתירים את קימורי הגוף ומבטיחים כי האישי לנו ביותר לא ייחשף. כמו כן, הם למעשה גדולים מספיק כדי להכיל אותנו ולאפשר לנו מקום נוח ובטוח, מקום מקלט. הפריטים מהווים בלבישתם אמירה אמיצה ומבטאים נשיות חזקה".

חנות: מסריק 19, תל אביב וחנות אינטרנטית באטסי.
אתר: http://stellaandlori.com/
טווח מחירים: 500-1500 שקלים.
מעצב ישראלי אהוב: רובי סטאר.

סטלה אנד לורי. הבגד הוא המקלט (צילום: שי אפגין)

סטלה אנד לורי. הבגד הוא המקלט (צילום: שי אפגין)

השופטים:  דריה שועלי – יזמית אינטרנט, מיטל ויינברג אדר – קריאייטיב אופנה ולייף סטייל, שירה דולינגר –  קניינית ובעלים של בוטיק ורנר, קרן בנקר כהן – מעצבת אופנה ובעלת המותג עלמה ואמריקן וינטג׳ בישראל, סהר שלו –עיתונאי אופנה ב"הארץ",  מיטל ברונר- סטייליסטית אישית ומפיקת אופנה,  אורית רזילי-  אוצרת אופנה, בעלים של רשת האופנה "רזילי", רוזה סינייסקי – כתבת אופנה, רונן חן – מעצב אופנה, תמר קרוון – צלמת וסטייליסטית.

השאירו תגובה