זמן קסם: הטרנדים החמים בעולם הצ'ארמס

תכשיטי התליונים של PANDORA מציגים את הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה: מלבבות, דרך פריחה וצמחים ועד עולם החי | הצ'ארמס שמוסיפים טאץ' אופנתי ואלגנטי

מאת  | ‏ 22 ספטמבר 2014
צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תכשיטי תליונים הם מסוג התכשיטים שלעולם לא יוצאים מהאופנה. הם תמיד יפים ונכונים, וכשטרנדים באים והולכים, הם מצליחים להישאר מעודכנים.

לצ'ארמס יש את היכולת לספר סיפור, לכן הם תמיד יהיו אופנתיים ואקטואליים. בשילובים השונים, אפשר להפוך כל צמיד, שרשרת, טבעת או עגילים לתכשיט מקורי וייחודי לכל אחת, כזה המגולל את האהבות והעדפות האישיות שלך. ומי בעצם לא תרצה פריט עם אמירה אישית, ועוד כזה שיכול להשתנות כל הזמן, בהוספה או הורדה פשוטה של צ'ארמס.

המותג הדני PANDORA הפך את הצ'ארמס לסימן ההיכר שלו. כך כל אחת יכולה לסגנן לעצמה תכשיט על פי העדפותיה האישיות, ממבחר של יותר מ-800 צ'ארמס, בין אם במוטיבים עיצוביים, עכשווים או קלאסיים, ועד החומרים מהם עשויים – מהאיכות הגבוהה ביותר. גולת הכותרת היא הביטוי האישי באמצעות תכשיט שיכול בכל עת להשתנות ולהיות וורסטילי, אופנתי וייחודי לכל אחת. המחשבה והמשמעות באים לידי ביטוי באמצעות הצ'ראמס המיוחדים, הנותנים ערך מוסף לכל תכשיט.

בחרנו שישה טרנדיים מרכזיים בעולם האופנה שבאים לידי ביטוי בתליוני הצ'ארמס. כך תוכלי למצוא את המראה והסגנון שאת הכי מתחברת אליהם, כאלו שתרצי להוסיף לאוסף הפרטי ויעניקו לך את כל הצ'ארם שבעולם.

מלכת לב אדום

הלב האדום הוא אייקון על זמני. הוא כמובן רומנטי, אבל גם מלא בעוצמה. יש בו מראה פופי, כמעט סיקסטיזי, ומעצבי האופנה תמיד אוהבים להשתמש בו, במיוחד ויויאן ווסטוד ומארק ג'ייקובס, שאף הפך את הלב לטרייד מארק שלו. צ'ארם שכזה יכול להיות מתנה מאהוב ליבך, מאמא יקרה, או גם ממך לעצמך, כי את פשוט בחורה רומנטית עמוק בפנים.

היילי סטיינפלד ולנוון (צילום: גטי אימג'ס)

היילי סטיינפלד ולנוון (צילום: גטי אימג'ס)

אנה דלו רוסו (צילום: גטי אימג'ס)

אנה דלו רוסו (צילום: גטי אימג'ס)

נגד עין הרע

תכשיטים נגד עין רעה ידועים כבר מאות שנים בתרבות הערבית כבעלי משמעות ונוכחות מיסטית. בשנה האחרונה תכשיטים וכן הדפסים עם עיניים קיבלו תשומת לב מיוחדת בעולם האופנה והפכו לסופר טרנדיים, במיוחד בקרב קהל בוהמייני. לכן תכשיטים עם צ'ארמס של עיניים משתלבים באופן מושלם עם שמלות מקסי, חולצות שיפון ארוכות, ובסתיו ובחורף, עם צעיפים גדולים ועוטפים.

היילי ויירה ניוטון (צילום: גטי אימג'ס)

היילי ויירה ניוטון (צילום: גטי אימג'ס)

כס המלוכה

לא מזמן סיפרנו לכן כי טרנד הכתרים הפך לרותח במיוחד, כאשר צמד המעצבים דולצ'ה וגבאנה הוציאו אל הרנווי את הדוגמניות שלהם כשהן מעוטרות בכתרים במראה נסיכות ביזנטיות. מאז, הלוק הפך חביב במיוחד על קייטי פרי ודומותיה, ובמיוחד בקרב בלוגריות פאשניסטות שאוהבות לקחת סיכונים אופנתיים, ולהיות צעד אחד קדימה. אבל אם לא בא לך להתהלך עם כתר ברחוב, האופציה הכי נכונה היא צ'ארמס במראה כתרים, וכך, גם את יכולה להרגיש כמו קייט, גם מבלי שיש לך את וויליאם וג'ורג' לצידך.

קייטי פרי (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי (צילום: גטי אימג'ס)

בוטניקה

כעת כשהקיץ נגמר והסתיו נושב בעורפנו, זה הזמן להיזכר בעולם הצמחייה שמסביבנו, גם אם אנחנו גרות בג'ונגל האורבני. עלי השלכת המשנים צבעם הופכים את העונה לרומנטית ועדינה, ומסמלים את יופיו השברירי של הסתיו. צ'ארמס שכאלו, עם מוטיבים בוטניים, יוצרים מראה עדין ונוגה המתכתב באופן מושלם עם לוק בוהו שיק, שהוא תמיד טרנדי ואהוב במיוחד.

אנה וינטור ומרי קטרנצו (צילום: גטי אימג'ס)

אנה וינטור ומרי קטרנצו (צילום: גטי אימג'ס)

Munthe (צילום: יח"צ)

Munthe (צילום: יח"צ)

אפקט הפרפר

אייקונים עם פרפרים לא חייבים להיות שמורים לילדות צעירות. הם יכולים להיות אלגנטיים ומרשימים בכל גיל. בתצוגת ההוט קוטור האחרונה של ולנטינו בפריז הוצגו שמלות עוצרות נשימה עם פרינטים פרפריים בצבעים נועזים. מבט אחד בהם גורם לנו להתאהב מחדש בפרפרים, מן החיות המרשימות בטבע, ולענוד צ'ארמס בהשראתם כסמל לארעיות החיים, ולזכור שיש לחיות כל יום במלואו.

אלכסה צ'אנג ולנוון (צילום: גטי אימג'ס)

אלכסה צ'אנג ולנוון (צילום: גטי אימג'ס)

    אפקט הפרפר (צילום: יח"צ)

אפקט הפרפר (צילום: יח"צ)

שירת הברבור

הברבור, אחת מן החיות הכי אצילות בטבע, הוא סמל ליופי וחגיגיות, הודות לעוצמה אותה משדר. הברבור מגיח כהשראה לעתים קרובות בעולם האופנה. בין אם בשמלות משי לבנות רכות, או בפריטים בטקסטורת נוצות, השאובים מתוך עולם הבלט, שכמובן הנציח את יופי הברבור בבלט הקלאסי "אגם הברבורים". לכן כל תכשיט וצ'ארמס בהשראה שכזו יוצר שילוב מנצח של עדינות וכוח.

דיור ו-ולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

דיור ו-ולנטינו (צילום: גטי אימג'ס)

הכתבה נכתבה בשיתוף PANDORA.


השאירו תגובה