לצעוד על המסלול של פראדה בגיל 14

הכירו את רוס אייבלס, ילדה יפייפיה שלא מזמן חוגגה יומולדת 14, זה אומר שהיא צריכה להיות בכיתה ח'. אייבלס היפה צעדה השבוע לראשונה על מסלול תצוגת האופנה של המותג הנחשב "פראדה" בשבוע האופנה במילאנו. האם היא תככב בקרוב בקמפיין של המותג? סביר להניח שכן

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2014
אייבלס על המסלול של פראדה. לא פחות ולא יותר

אייבלס על המסלול של פראדה. לא פחות ולא יותר

מיוצ׳ה פראדה, העומדת מאחורי הלייבלים האיקוניים "פראדה" ו"מיו מיו", ידועה ביכולת שלה לסמן דוגמניות חדשות ומצליחות ולקחת אותן תחת כנפיה. נדמה כי היא מוצאת את הדוגמניות הללו כשהן רק בוקעות מהביצה, ומצעידה אותן על המסלולים הנחשקים והנצפים ביותר כשהן צעירות, ממש צעירות.

בשנת 2011 ליהקה  את השחקנית היילי סטיינפלד לקמפיין של מיו מיו כשבדיוק חגגה יומולדת 14, ובאותה שנה כיכבו בקמפיין של פראדה שלוש דוגמניות בגילאי 14 עד 16: אונדריה הארדין, קלי מיטנדורף ואנטוניה ווסלו. עכשיו חוזרת מיוצ׳ה על הטריק הזה, שתמיד יוצר דיבור מעורר מחלוקת, ומציגה מוזה צעירה וחדשה: רוס אייבלס, שצעדה השבוע על מסלול התצוגה של פראדה והיא בת 14 בלבד.

אייבלס היא הרכש החדש של ברייב מודלס מילאנו, ולאחרונה שינתה את חשבון האינסטגרם שלה כך שלא יעיד על גילה, אך עכברי הרשת הצליחו למצוא בגוגל את הגירסה הקודמת, שם מוצהר גילה הצעיר באופן ברור. ישנו קמפיין של ארגון האופנה האמריקני המנסה להוריד דוגמניות מתחת לגיל 16 מהמסלולים, אך עולם האופנה, המאוהב ברוח הנעורים, מצליח לדלג על המלצות אלה שנה אחר שנה, ולאפשר לילדות הללו, מוזות שמסחררות את ראשי המעצבים ונוטעות בהם רעיונות חדשים, להופיע בתצוגות.

כן, היא רק בת 14. יפה בקטע אחר

כן, היא רק בת 14. יפה בקטע אחר

דיאן ואן פירסטנברג שהעלתה למסלול גם היא דוגמניות צעירות בעבר, הבטיחה לתקשורת השנה כי זה לא יקרה שוב. ״כל דוגמנית שתצעד בתצוגה שלנו תציג תעודת זהות לפני העליה למסלול,״ אמרה. ״אני מקווה שעוד מעצבים ילכו אחרינו בנושאה הזה ויעקבו אחר הנחיות ארגון האופנה.״ כמו כן התחייבה ואן פירסטנברג כי לא תעסיק דוגמניות מתחת לגיל 18 אחרי חצות. ״אנו המעצבים מחוייבים להגן על הבנות והנשים הצעירות הללו בתוך העסק, ולהעביר מסר שיופי זה גם בריאות.״

כך או כך, אייבלס, 1.75, היא יפהפיה אמיתית, ונראית מבוגרת ומתוחכמת בהרבה מסך שנותיה. מיוצ׳ה כבר רמזה לתקשורת כי נראה עוד הרבה את הדוגמנית הצעירה, ויש להניח שזה יקרה בקמפיין הבא של פראדה.

מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה. במקום חוג

מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה. במקום חוג

השאירו תגובה