בקרוב תגיעי רחוק: קרם פנים ב-4,000 שקל עם רכיבים מהחלל החיצון

כל כמה זמן מגיע קרם חדש בתחום האנטי-אייג'ינג שמנסה להאפיל על המתחרים, אם זה מבחינת חומרים, כמויות, ובעיקר, מחירים | עכשיו נכנס שחקן חדש לזירה, עם רכיבים מהחלל. כן, כל כך נדיר שעולה כמעט 4000 שקלים. אז מי בעניין?

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2014
קרם עם רכיבים מהחלל החיצון. סנדרה בולוק כבר ניסתה? מתוך הסרט "גרביטי"

קרם עם רכיבים מהחלל החיצון. סנדרה בולוק כבר ניסתה? מתוך הסרט "גרביטי"


כבר שמענו על קרמים לחידוש הנעורים עשויים אנזימים של ביצי סלמון, או מצמחים הגדלים רק בפסגות הר מושלגות, ואפילו ריר חלזונות. כולם מבטיחים עור מחודש ומתוח, מבלי להיות תחת סכין המנתחים. כדי לא להפסיד לקוחות שכאלו, הקים המנתח הפלסטי ד"ר יאניס אלכסנדרידס, מותג דרמה-קוסמטי חדש בשם 111 Skin. את המותג הקים לאחר שפגש קוסמונאוטים מתכנית החלל הסובייטית, שחזרו מפעילות בחלל עם עור נפול.

אלכסנדרידס, יליד יוון המתגורר ועובד בלונדון, גילה שכיוון שאין כוח משיכה בחלל החיצון, העור נופל ומזדקן הרבה יותר מהר לכאלו שחזרו משם. ביחד הוא עבד עם הקוסמונאוטים על סרום מתקן, אותו הוא הפיץ לקהל לקוחותיו הרחב, שחזר ורצה עוד.

המותג הפך בשנתיים מאז הוקם לתופעה היסטרית, ונמכר בבתי הכלבו הגדולים ביותר, ביניהם "הרודס" הלונדוני ו"ברני'ס" הניו יורקי. למותג מספר מוצרים, אולם גולת הכותרת היא סדרת הקרמים "יהלומים שחורים" שמחירה 1,095 דולר, שזה כמעט 4000 שקלים.

יהלומים שחורים על הפנים

יהלומים שחורים על הפנים

הסדרה, Celestial Black Diamond Collection, מורכבת מקרם פנים, קרם עיניים וסרום, ומכילה, כמו שהשם אומר, יהלומים שחורים, או בשמם המדעי, קארבונדו. אלו הם יהלומים כהים ומסיביים המשמשים לליטוש וקדיחה, שניתן למצוא רק בברזיל ומרכז אפריקה. התיאוריה גורסת כי הם תוצאה של מטאוריטים שפגעו בכדור הארץ לפני מיליארדי שנים. אולם היהלום השחור אינו מרכיב פעיל, אלא הוא משמש כזרז העוזר לשאר המרכיבים להיספג טוב יותר, שזוהי גם אחת הבעיות המאתגרות בהרכבת מוצרים לטיפוח העור, כיוון שהעור למעשה מתוכנת להוציא דברים החוצה, ולא לספוג אותם.

אם כך, השילוב בין מקור הקרם המגיע מהחלל, יחד עם הקוסמונאוטים שחיפשו דרך להשיב את עור נעוריהם, הפכו לסיפור שמאחורי המותג האקסקלוסיבי, כזה שכבר קיבל את חותמת המדענים, עם מחקרים קליניים שגילו כי הקרם אכן מפחית קמטים, ומזומנים.

מהחלל הישר לעור הפנים | צילום: גטי אימג'ס

מהחלל הישר לעור הפנים | צילום: גטי אימג'ס

קרם מהחלל | צילום: גטי אימג'ס

קרם מהחלל | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה