שבוע האופנה במקום ארוחת שישי

על המסלול בשבוע האופנה בלונדון צעדו להן יחדיו יסמין לה בון והבת אמבר, בעוד שאת התצוגה של וויויאן ווסטוד סגרה נכדתה של המעצבת האגדית | הכל נשאר במשפחה

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2014
יסמין ואמבר לה בון רגע לפני המסלול (צילום: גטי אימג'ס)

יסמין ואמבר לה בון רגע לפני המסלול (צילום: גטי אימג'ס)

שבוע האופנה בלונדון בסימן משפחתי. דוגמנית העבר, יסמין לה-בון, אשתו של סולן להקת דוראן-דוראן האייטיזית, כיכבה השבועי יחד עם בתה אמבר, בתצוגת האופנה של המותג הבריטי Gyunel, בעוד שאת התצוגה של וויויאן ווסטוד רד לייבל, סגרה נכדתה של המעצבת האגדית. הכי משפחה שיק

אין ספק שהגנים עובדים. על כך תעיד משפחת לה-בון הבריטית-אירנית, שבראשה סיימון ויסמין, מהזוגות היותר זכורים מהאייטיז. יסמין לה-בון, 50, הייתה אחת מהדוגמניות הרווחיות והמצליחות ביותר בשנות השמונים והתשעים, וכיכבה באינספור שערים, מווג, לאל והרפארס בזאר. יחד עם סיימון, הם היו פאוור קאפל מהזן המוכר של מוזיקאי ודוגמנית. בשנת 2010 אפילו השתתפה בקליפ של דוראן דוראן, יחד עם ארסנל טופ מודלס מהאייטיז – נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, הלנה כריסטיאנסן ואווה הרציגובה.

יסמין לה בון, דוגמנית על מהניינטיז (צילום: גטי אימג'ס)

יסמין לה בון, דוגמנית על מהניינטיז (צילום: גטי אימג'ס)

ללה-בונים שלוש בנות, כשהבכורה היא אמבר, 25, שנכנסה גם היא לעולם הדוגמנות, ובאמתחתה קמפיינים למוסקינו, פוראבר 21 ופנטן. אתמול האם ובת חלקו את אור הזרקורים יחד, כשכיכבו על מסלול של המעצבת האנגלייה ילידת אוזבקיסטן,, גווינל רוסטאמובה ( Gyunel Rustamova), בתצוגת אביב/קיץ 15 של המותג הנושא את שמה, כחלק משבוע האופנה בלונדון. רוסטאמובה סיפרה כי הקולקציה שהוצגה הושראה מעולם הנוודים, עבור נשים עצמאיות וחזקות, והבחירה בפתיחה וסגירת התצוגה על ידי נשות משפחת לה-בון, הייתה מכוונת למטרה זו.

הבת אמבר, הולכת בדרכי אימא (צילום: גטי אימג'ס)

הבת אמבר, הולכת בדרכי אימא (צילום: גטי אימג'ס)

אבל לה-בון לא הייתה המשפחה היחידה שחגגה את לונדון פאשן וויק. גם המעצבת האנגלייה האגדית, וויויאן ווסטוד הציגה יורשת עצר משל עצמה. את תצוגת הרד-לייבל שלה, שהשראה ממאבקה של סקוטלנד לעצמאות, סגרה לא אחרת מנכדתה של ווסטווד, קורה קוריי (Cora Corré), בת ה-17. קוריי היא בתו של ג'ו קוריי, בנם של ווסטווד והמוזיקאי מלקולם מקלארן. קוריי עובד גם הוא בתעשיית האופנה, והקים יחד עם זוגתו את מותג ההלבשה התחתונה הנחשק, אג'נט פרובקטור, שלו קהל מעריצות רב, ביניהן קייט מוס, לילי אלן ודיטה פון טיז, שהיו גם פרזנטוריות שלו. הנכדה קורה, שסגרה את התצוגה בשמלת מקסי לבנה מרהיבה, חתומה בסוכנות הדוגמנות נקסט הבריטית, ומככבת בתצוגות וקמפיינים נוספים מלבד זה של סבתה.

ויויאן ווסטווד והנכדה. תודו שזה מרגש (צילום: גטי אימג'ס)

ויויאן ווסטווד והנכדה. תודו שזה מרגש (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה