דוגמנית העל קארה דלווין התחדשה בקעקוע מוזר במיוחד

אומרים שקעקועים מקשים על דוגמניות להיות הקנבס הלבן שמצפים מהן להיות, אבל לקארה דלווין, קייט מוס וחברותיהן זה ממש לא מפריע | הנה הצצה לקעקועים הכי מיוחדים, אופנתיים, גנריים וגם הזויים של הדוגמניות הכי גדולות

מאת  | ‏ 9 ספטמבר 2014

זה לא כל כך מפתיע אותנו שהקעקועים שלה הזויים במיוחד. קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

יש תחושה שכל כמה שבועות אנחנו קמים בבוקר, פותחים את האינסטוש ומגלים שקארה דלווין קעקעה קעקוע חדש על חלק בגופה, רצוי כזה שלא תמיד רואים בצילומים. אולם, אפילו אנחנו לא היינו מאמינים שאחרי תמונה של אריה, שמה של אימה פנדורה, כיתוב של "תוצרת אנגליה" על כף רגלה, ראשי התיבות של שמה ועוד, קארה החליטה לעבור תחת המחט כדי לקעקע מכל המילים הקיימות במילון דווקא את המילה "חזיר" או ליתר דיוק, בייקון, על כף רגלה הימנית.

קארה שהתקעקעה מעל לחמש פעמים במספר חודשים בלבד הבינה מה המאכל האהוב עליה והחליטה לקעקע אותו על גופה לבל תשכח. התמונה של הקעקוע המשונה פורסמה אתמול וצברה מאז קרוב ל-300,000 באינסטגרם שלה.

לא כשר. הקעקוע החדש של קארה | צילום: אינסטגרם

למרות שבסך הכל יש לקארה לא מעט קעקועים בולטים יותר ופחות, אין ספק שאחד המשמעותיים שעשתה היה יחד עם חובבת הקעקועים וחברתה הטובה כמו גם הדוגמנית, ג'ורדן דאן. לדאן יש גם קעקוע של אלה מצרית קדומה על עורפה, הביטוי "את חייבת את זה לעצמך, תציתי את העולם בלהבות" והמילה "ריילי" בפנים כף ידה על שם בנה. עם זאת, הקעקוע המפורסם ביותר שלה הוא זה שעשתה יחד עם קארה.

שתי החברות הטובות שעשו קעקוע זהה ביולי האחרון של האותיות דאבל די, על שם האות הראשונה של שמות המשפחה שלהן.

ג'ורדן דאן | צילום: אינסטגרם

BFF עם דאבל די. ג'ורדן וקארה | צילום: אינסטגרם

קארה וג'ורדן אינן היחידות שהעבירה את גופה המושלם תחת המחט. הדוגמנית הדנית, פריה בהה אריקסן, היא חובבת קעקועים מושבעת בעלת 16 קעקועים לפחות. בזרועה האחורית כתוב "אושר הוא החיים" ובצד הפנימי של אותו הזרוע המשפט, "גם זה יעבור", הכיתוב "לצוף" מופיע על הצוואר שלה, יש לה ברק וכוכב על בית החזה ולמעשה, היא די אובססיבית לעניין.

הדוגמנית שהתחילה להתקעקע בגיל 16 סיפרה בראיון ל- Style.com שהקעקועים לא הפריעו לקריירה שלה. "מעולם לא היו לי בעיות בגלל זה, אני חושבת שהם כבר הפכו להיות חלק מהסגנון שלי". עם זאת היא מודה, "אם את דוגמנית מתחילה ויש לך הרבה קעקועים זה עלול להקשות עלייך למצוא סוכנות שתחתים אותך".

פריה בהה אריקסן | צילום: גטי אימג'ס

קייט מוס גם כן חובבת קעקועים אם כי קטנים ועדינים יותר ובעיקר יקרים הרבה יותר. יש לה עוגן של ספינה על שורש כף היד ושתי יונים בגב התחתון שלה שקועקעו על ידי הצייר לוסיאן פרויד שלמד את המקצוע בזמן ששירת בחיל הים.

"הוא שאל אותי, 'אני יכול לעשות לך אחד. מה תרצי? את רוצה חיות מממלכת החיות?'", סיפרה מוס בראיון לואניטי פייר ב-2012. "כאילו, זה פרויד מקורי. מעניין כמה אספן היה משלם עבור זה? כמה מיליונים?" מכיוון שהציור היקר ביותר שלו נמכרו ב-17.2 מיליון לירות שטרלינג, שתי היונים הקטנות של מוס ודאי עלו לה לא מעט ואכן בשנת 2002 אספן אחד אכן שילם 7.29 מיליון דולר לפרויד תמורת תמונת עירום שלו של מוס בה היא מופיעה עם הקעקוע.

קייט מוס | צילום: גטי אימג'ס

עוד דוגמנית שהלכה על קטן היא ג'יזל בונדשן שקעקעה כוכב נופל עבור סבתה על שורש כף ידה. "היא נפטרה כשהייתי מאד צעירה. כשבאתי לראשונה לניו יורק לא היו שום כוכבים בשמיים אז כדי להזכיר לי אותה ציירתי אחד על שורש כף ידי והשארתי אותו שם למשך חודש ואז ביקשתי ממשהו לקעקע לי את הציור ולכן הוא קצת עקום. הוא החזיק מעמד לא רע במשך 10 שנים. זה עוזר לי להיזכר בה", סיפרה הדוגמנית ל- Elle.

ג'יזל. כמו מוס, היא חובבת קעקועים קטנים | צילום: גטי אימג'ס

הקעקוע של שאנל אימאן הוא מחווה לדיי ג'וב שלה. "מניחים בגדים על מתלה ומניחים בגדים על דוגמנית", סיפרה ל- Elle. "הוא מייצג להיות דוגמנית". כאילו, דה.

הקעקוע של שאנל אימאן

לארין ווסון יש מעל ל-20 קעקועים על גופה, אולם תופתעו לגלות שאין להם משמעות גדולה עבורה. כפי שסיפרה ל- Gloss, "אני הבחורה שפשוט חושבת על משהו בזמן שאני הולכת למכון הקעקועים ועושה אותו תוך חצי שעה. אני מאמינה בעיטור הגוף. אני מאמינה שאם את מרגישה את זה, פשוט תעשי את זה".

פשוט מתקעקעת, לא חושבת על זה יותר מדי. ארין ווסון

ארין ווסון | צילום: אינסטגרם

לרוזי הנטינגטון וויטלי יש שלושה קעקועים: אחד של לב קטן על הזרוע שלה, יונק דבש בפנים כף ידה וכוכב קטן על כף רגלה. אין ספק אבל שהמיוחד מכולם הוא זה של יונק הדבש, שיש אנשים המאמינים שמשדר אהבה ושמחה.

רוזי הנטינגטון וויטלי | צילום: גטי אימג'ס

יונק הדבש של רוזי הנטינגטון וויטלי

השאירו תגובה