גאגא סטייל: האאוטפיטים הכי הזויים של הליידי

רגע לפני שליידי גאגא מגיעה לארץ ניסינו לבדוק מה האאופיט הכי הזוי שלבשה. זו הייתה משימה בלתי אפשרית | לנסיכת הפופ יש עשרות של אאוטפיטים הזויים ולא לבישים | גאגא, אין כמוך

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2014
הליידי. מלכת הגאגא

הליידי. מלכת הגאגא

אומרים שאת כל ההשראה של היא לקחה ממדונה, אבל כיום אפשר להגיד באופן מוחלט ובטוח שבחירותיה האופנתיות של ליידי גאגא שעומדת לבקר אותנו במוצש הבא (ה-13.9), פרועות ופרובוקטיביות בהרבה משל ליידי מדונה, ובוודאי ובוודאי שיותר מעוררות תהייה והרמות גבה.

היו לה, לגאגא אינספור רגעים אופנתיים זכירים וחד פעמיים, ובעודנו יושבים כמו ילדים טובים ומחכים לראות מה תשלוף מצי מזוודותיה המלאות כל טוב כשתגיע לארץ הקודש, אפשר להזכר בכמה מהרגעים האופנתיים ההזויים ביותר שהעניקה לעולם.

הגאגא יוצאת ממונית ניו יורקית. אין לתאר

הגאגא יוצאת ממונית ניו יורקית. אין לתאר

אקססוריז
איש לא מבין באקססוריז כמו ליידי גאגא, ולכבוד הופעה פרטית ביום הולדת של חברה, לבשה בגד גוף בצבע גוף, אליו הוצמדו עלי פרחים, וצעיף תואם שכיסה את פניה. מלבד נעלי המסטיק המכובדות פינקה גאגא באקססורי ייחודי: המונית הצהובה שבה הגיעה לאירוע, שהיתה גם היא מעוטרת פרחים.

סוג של בזוקה ג'ו

סוג של בזוקה ג'ו

 

קוקו
לכבוד יום ההולדת הפרטי האחרון שלה החליטה הליידי ללבוש אאוטפיט שתוכל לשחק בו מחבואים ולנצח בכל פעם מחדש, ושילבה אותו עם פיאת בלונד פלטינה דרמטית ומשקפי שמש בצורת משושים.

כך הגיעה לצילומים של ג'ימי קימל. פלאפי משהו

כך הגיעה לצילומים של ג'ימי קימל. פלאפי משהו

 

קפה ומאפה
עבור התוכנית של ג'ימי קימל, התקשטה גאגא באאוטפיט שעשוי כולו, כולל הכובע הדרמטי, בפילטרים של מכונת קפה. התוצאה המיוחדת יצרה מראה מבהיק ופלאפי במיוחד.

שואו שלם בשמלה אחת

שואו שלם בשמלה אחת

 

ליידי מונה
גאגא הפכה את עצמה ליצירת אמנות במהלך אירוע לונדוני בו השתתפה, וכמובן שהגברת הלכה על היצירה המוכרת ביותר אי פעם, מונה ליזה של דה וינצ'י. לשמלה עליה הודפסה הגברת המסתורית ציוותה גאגא לוק תואם.

לא מדובר בטישו

לא מדובר בטישו

 

ניוד
לטיול קז'ואלי ברחובות ניו יורק יצאה גאגא מהבית בשמלה בגוון ניוד, וסלסולים תואמים לשיער. אה כן, וכשכל גופה מרוח בצבע גוף לבן. בקטנה.

השראה: בוב ספוג

השראה: בוב ספוג

 

מאדאם אנטואנט
לאירוע בברלין הגיעה גאגא בשמלה יחסית חסודה ורגועה, אם כי מעניינת בצבע חרדל, ובפאה בסגנון ויקטוריאני שהתחלקה על כל השכל והשתלטה על הפרצוף. כל זה לא היה טוטאל לוק ללא מעיל פרווה, כמובן.

אז תקנו לעצמכם גאגא לחג

אז תקנו לעצמכם גאגא לחג

 

מתנה לחג
במהלך הופעה בבריטניה העניקה ליידי גאגא את עצמה לקהל כמתנה עטופה לחג המולד, כולל סרט אדום ענקי, כשהיא שרה דרך חור עגול בבד, ומצויידת, כרגיל בנעליים בלתי אנושיות בעליל.

נשיקת אשת העכביש

נשיקת אשת העכביש

 

באטליידי
להופעה בתוכנית אקס פאקטור הוכיחה גאגא שוב שיש לה את זה, ושהיא לא צריכה להוכיח את זה לאף אחד, והגיעה כגיבורת על שהמציאה בעצמה, בסגנון באטמן.

הכי מדונה סטייל

הכי מדונה סטייל

 

פירוטכנית
האאוטפיט שבחרה גאגא ללבוש לפרסי המוזיקה של מאץ' כאילו בא לומר: כן, אני אוהבת את מדונה, והנה, אני עושה לה הומאז' אופנתי מתבקש, אבל הי, האם הציצים שלה ידעו לעלות באש?

האאוטפיט שעשה הכי הרבה בלאגן

האאוטפיט שעשה הכי הרבה בלאגן

 

ליטרת הבשר
הלוק הכי מפורסם של ליידי גאגא אי פעם הוא ללא ספק הלוק המסתכן ביותר שלה: שמלת הבשר. לשם השגת הלוק חיברה גאגא יחד חתיכות בשר נא, וכך הגיעה לפרסי האם.טי.וי. היו גם נעלי בשר וארנק בשר, וכולם, לא לחשוש, משומרים עד היום על מנת שדורות רבים עוד יוכלו ליהנות מהם.

 


השאירו תגובה