הכוכבות הכי גדולות בהוליווד בקמפיין אחד

קמפיין הסתיו של גאפ מפציר בפני הלקוחות "להתלבש נורמלי" ומציג שורה של שחקנים ושחקניות מהוליווד, שהתרחקו מהשטיח האדום עבור אג'נדת נורמקור קז'ואלית במיוחד | מי צריך דוגמניות כשיש לנו את אנג'ליקה יוסטון, ג'נה מאלון ואליזבת' מוס?

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2014

אנג'ליקה יוסטון ומייקל קיי וויליאמס בקמפיין של גאפ

בעוד עולם הדוגמנות זכה לתהילה מחודשת עם שלוש סופר מודלס צעירות המעטרות את שער ספטמבר היוקרתי של ווג, חברת גאפ בחרה דווקא להשתמש בפרזנטורים קצת אחרים וללהק לקמפיין הסתיו של החברה שחקניות ושחקנים מוכרים בלבד.

| נורמלי זה הכי, אחותי |

אומרים שסלבריטאים הם בדיוק כמו כולנו, ואם לשפוט לפי הליהוק לקמפיין קולקציית סתיו החדשה של חברת גאפ אין ספק שכולנו קונים באותו מקום. הקמפיין מציג את אנג'ליקה יוסטון, זושיה ממט מ"בנות", אליזבת מוס מ"מד מן", מייקל קיי וויליאמס מ"אימפריית הפשע" ו-"הסמויה", לוק גריימס מ"אחים ואחיות" וג'נה מאלון מ"משחקי הרעב" בבגדים יומיומיים שרחוקים שנות אור ממה שהם רגילים ללבוש על השטיח האדום.

המוטו מאחורי הקולקציה שאמורה לגרום לכולנו לרצות להתלבש כמותם הוא, "תתלבשו כאילו אף אחד לא צופה" ו"תנו למעשים שלכם לדבר חזק יותר מהבגדים שלכם". במילים אחרות, נורמקור זה כאן.

הטרנד של הג'ינס השחור והלבוש הנוח הינו "חגיגה של לבוש ומציאת הפריטים המושלמים האלו, שנותנים לך להיות אותנטי", כך לטענת סמנכ"ל השיווק של החברה, סת' פרבמן. גאפ מבטיחה לכלול בהמשך גם סלבריטאים נוספים.

זושיה ממט מהסדרה "בנות"

אנג'ליקה יוסטון. "התלבשו נורמלי" מפצירים בנו הכוכבים

המהלך של גאפ לשילוב הסלבס מצטרף להחלטת הרשת לחזור לפרסם פרסומות בטלוויזיה וייתכן שעל ידי שילוב שחקנים מוכרים, רובם מסדרות טלוויזיוניות, זוהי השיטה החכמה ביותר להבטיח את התעניינותם של הצופים והקונים. גם הקמפיין האחרון של גאפ הציג סלבס סמי-מוכרים כמו אר ג'יי מיט מ"שובר שורות", המוסיקאית בירדי ועוד.

"למצוא את הגרסה שלך ל'לבוש נורמלי' זו אמנות", אמר פרבמן. "הנורמלי שלי שונה מהנורמלי שלך וזו המהות של הקמפיין".

"גאפ תמיד הגנה על אינדיבידואליות ועל להיות כמה שיותר אותנטי", אומר סטפן סאנקס, מנהל גאפ. "על ידי אתגר הרעיון של מהו לבוש נורמלי, אנחנו מקווים לתת השראה וביטחון לסגנון האישי של כל אחד". הקמפיין יפורסם ברחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה ויפן במהלך החודש, הקולקציה תושק ב-2 בספטמבר ותציג לראשונה את אותם סלבס שטרם נחשפו.

אליזבת' מוס, הלוא היא פגי מ"מד מן"

ג'נה מאלון. רחוקה מהשטיח האדום - בג'ינס וחולצה

לוק גריימס. הכי יומיומי שיש

מייקל קיי וויליאמס. לא הדוגמנים שאנחנו רגילים אליהם

השאירו תגובה