דרור, עומר דרור

עם תפקיד מרושע ב"גאליס" ותפקיד ראשי בסרט החדש והמדובר של איתן פוקס, הפרנזטור של "קסטרו" עומר דרור הוא הדבר הכי חם כרגע בתעשייה | וסורי בנות, הוא תפוס, והיא דוגמנית

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2014
עומר דרור. צעיר ובועט (צילום: דודי חסון)

עומר דרור. צעיר ובועט (צילום: דודי חסון)

בדרכי לראיון עם עומר דרור, הפרזנטור החדש של קסטרו לצד גל גדות ושחקן בסדרת ההיסטריה של בני הנוער "גאליס", אני מהרהרת בדמותו. הוא בעצם דמות מפתח כרגע בשתי זירות מרכזיות- אופנה וטלוויזיה, אבל משום מה אני לא לגמרי מצליחה להיזכר בפנים שלו. ראיתי תמונות שלו לפני ואני כן זוכרת בחור ורסטילי. נראה מאוד שונה בין תמונה לתמונה. אולי בגלל שהוא מאוד צעיר והמראה עדיין ניתן לשינויים. כשאני מגיעה, כהרגלי 10 דקות לפני המועד המתואם, אני מבחינה בדמות מאחורי ומסתובבת. ילד יפה עם שיער ארוך יחסית לחייל צה"ל, בסקיני שחור משופשף ומראה של דוגמן אירופאי משהו. "אתה בטח עומר", אני אומרת. רק הוא יכול להראות ככה במרכז מסחרי בתל אביב. "היי, כן", הוא אומר בנימוס ולחיצת יד, "נעים מאוד". הבחור לא רק מנומס כהלכה ולא רק הגיע בזמן, אלא גם הקדים ב-10 דקות. מקצוען אמיתי ומכבד את זמנם של אחרים. שתי נקודות לזכותו.

אנחנו יושבים בחדר ישיבות במשרדים של רני רהב, שמיחצן את קסטרו, על קערת במבה וספל קפה. במבה של ילדים וקפה של גדולים. "אני בן 21", הוא מחייך, "אני קטנצ'יק והייתי רוצה להישאר בגיל הזה. אני כל כך נהנה ממנו כי זה כאילו להיות גם צעיר וגם מבוגר. אתה נהנה משני העולמות ואתה בגיל שכבר נחשב חוקי בכל העולם". דרור, שבקרוב ישתחרר מהצבא, משרת בימים אלו בתאטרון צה"ל. בחודש האחרון, לאורך מבצע "צוק איתן", הופיע בפני תושבי הדרום וחיילים המוצבים בעוטף עזה והחליט שגם אחרי הצבא יעשה הכל כדי לנסוע להופיע שם בהתנדבות.

איך זה שבגיל 21 אתה עדיין חייל?
"אני עובד מגיל 16 בסדרה 'אליפים', שהשתתפתי בה עד גיל 19, כך שנאלצתי לדחות את הגיוס. בצבא קיבלו את זה ואיפשרו לי דחייה. אני מאוד גאה בסדרה הזו. היא מאוד חינוכית וערכית, אבל ב'גאליס' אני הרבה יותר נהנה כי אני משחק את הנבל. זה הרבה יותר כיף ומאתגר. אני מחכה שיהיו לי סצינות עם אליאנה תדהר, אפילו ביקשתי מההפקה".

משתחרר בקרוב מהצבא (צילום: דודי חסון)

משתחרר בקרוב מהצבא (צילום: דודי חסון)

"לא תולה את הביטחון שלי במראה החיצוני"

הוא למד במגמת משחק בתיכון במודיעין אבל לא חשב שזה יהפוך לקריירה שלו. הכל פשוט קרה לו. שכנה שקלטה אותו במכולת דחפה אותו ללכת לאודישן שבזכותו קיבל את התפקיד ב"אליפים". כך גם בדוגמנות, השכנה קצת דחפה והשאר קרה כמעט מעצמו. וכן, אותה שכנה, שרית מאירי (מסוכנות שרית ולורנס) הפכה להיות הסוכנת שלו, שמלווה אותו עד היום. בנוסף לגאליס ולקסטרו ולפסטיגל שמחכה לו בחורף הקרוב, דרור גם לוהק השבוע לאחד הסרטים היותר מדוברים בתקופה האחרונה ויגלם את מייק ברנט בסרטו החדש של הבמאי איתן פוקס. "אני מאוד מאמין בעומר" אומר פוקס אחרי שבחן את דרור לתפקיד במשך חצי שנה, "יש לו הרבה תכונות שהיו למייק ברנט. הוא יפה וגבוהה כמותו, ויש לו איכויות נדירות של סטאר. הוא צנוע ואמיתי ומייצר אמפטיה גדולה במפגש עם אנשים סביבו. עומר אמנם צעיר ובעל ניסיון מועט אבל הוא רעב וחרוץ, ואני מאמין שהוא יפתיע את העולם עם הסרט הזה. אני גם מאמין שתוך מספר שנים הוא יהפוך לאחד השחקנים המוערכים בישראל".

את הקמפיין של קסטרו הוא קיבל בין השאר בזכות היותו בוסרי בתחום. לצורך כך למד מערך שלם של עבודה מול מצלמת סטילס, שלא היה מוכר לו בעבודתו הטלויזיונית. ללא מילים, עם מבטים משתנים ולצד אחת, כוכבת בינלאומית מבוססת ומנוסה, העונה לשם גל גדות.

איך מצטלמים לצד כוכבת שמבוגרת ממך בעשר שנים וכרגע היא השם החם בהוליווד?
"גל היא בחורה מדהימה עם הישגים לא מבוטלים, שממשיכה לשמור על אנושיות וצניעות שמדהימים אותי. היא נשארה כל כך עממית במובן הטוב של המילה, למרות כל ההצלחות שלה. אני מרגיש איתה הכי בנוח והיא מאוד עוזרת לי בהשתלבות בקסטרו".

פונה לילדים ולמבוגרים (צילום: גורן ליובונציץ)

פונה לילדים ולמבוגרים (צילום: גורן ליובונציץ)

איך למשל היא עזרה לך?
"בהתחלה ממש לא ידעתי מה לעשות ואיך מצטלמים. עשו לי כמה ימי צילומי עם הצלמים והצוות על מנת לבנות את הכימיה בינינו ומאחורי הקלעים של התצוגה. הכל כל כך גדול ומאסיבי ולצד זה יש התנהלות מקצועית ומשומנת שמדהימה אותי".

איך היה באמת ללכת על מסלול מול קהל ביקורתי? אי אפשר שלא להיזכר במעידה המפורסמת של גל.
"הלב שלי דפק לפני ההליכה על המסלול. כמעט ולא הייתי בהכרה. למזלי לא עשיתי פדיחות, אבל הפעם בטח יהיה לי קצת יותר קל".

כשהוא אומר הפעם, הוא מתכוון לתצוגת האופנה של המותג ביום שלישי הקרוב, בו יציג יחד עם לירז דרור ושאר הדוגמנים את קולקציית המסלול של החברה. אחת הדוגמניות שתצעד לצידו על המסלול היא בת זוגו, שלומית מלכה, 21, דוגמנית מצליחה בזכות עצמה. השניים מנהלים זוגיות כבר חצי שנה ולאחרונה אף בילו כמה חודשים בבירת האופנה מילאנו, שם עברו בין אודישנים לצילומים.

עם החברה שלומית מלכה. צמד דוגמנים (צילום: צ'ינו פפראצי)

עם החברה שלומית מלכה. צמד דוגמנים (צילום: צ'ינו פפראצי)

עומר לא מרגיש מאד בנוח לדבר על בת זוגו. השניים אומנם לא גרים יחד אבל הם לגמרי מאוהבים.  דרור בכלל מאד מחובר לצד הנשי שלו, הוא קרוב מאד לאחותו הקטנה ולאחרונה אף הסכים לחלוק איתו את האוטו שלו אחרי שקיבלה רישיון כדי שלהורים לא תהיה הוצאה גדולה מדי.

בעבר אמרת על עצמך שהיית חנון מחוצ'קן. איך זה מרגיש להיות עכשיו מישהו שהמראה שלו הוא ודאי מושא להערצה?
"גם כשהייתי צעיר יותר ולא הייתי הכי חתיך והכי מקובל בבית ספר הסתדרתי יופי והיו לי חברות והכל היה סבבה. אני לא מישהו שתולה את הבטחון העצמי שלו במראה החיצוני".

אז במה כן?
"המשפחה שלי היא הדבר הכי חשוב לי. מהם אני שואב את הביטחון שלי".

מזכיר את הליהוק של דודי בלסר (צילום: גורן ליובונציץ)

מזכיר את הליהוק של דודי בלסר (צילום: גורן ליובונציץ)

צעיר מדי ועסוק מדי

אין ספק שהבחירה בדרור היה בחירה מאוד מוצלחת מבחינת "קסטרו": דמות מבוססת, מוכרת ואהובה ככוכב ילדים, אך טרייה וחדשה בזירת הדוגמנות ועם טונות של כריזמה. המראה הנקי והמרענן שלו מזכיר מעט את דודי בלסר, המגה דוגמן הראשון, שקיבל את ההכרה הגדולה שלו בארץ בזכות אותם קמפיינים של קסטרו שהתנוססו על שלטי ענק בכבישים המהירים והפכו אותו לפנים כל כך מוכרות בתודעה הלאומית. בלסר של היום, אם חושבים על זה, רחוק שנות אור מעולם הדוגמנות. הוא נשוי ומתחיל לפתח קריירה פוליטית.

יש לך תוכנית מגירה למקרה שכל זה יום אחד יעלם?
"לא כרגע. אני צעיר מדי ועסוק מדי בשביל תוכניות מגירה. אולי תוכנית המגירה שלי לדוגמנות היא המשחק. אני לוקח את המשחק ברצינות ויש לי המון דברים חדשים על הפרק. החזרות לפסטיגל, עונה נוספת של גאליס, עונה נוספת של מועדון החנונים, הפקות תאטרון שעליהן אני מנוע מלדבר כרגע והסרט של החדש של איתן פוקס כמייק ברנט".

קשה לעשות את המעבר בין תפקידים? לעבור מלהיות כוכב ילדים לדוגמן של קמפיין אופנה נחשק ולשחקן קולנוע בסרט של במאי מוערך?
"לא חשבתי על זה ככה. האמת שאני מתחבר יותר לילדים ולעולם שלהם. אני מרגיש יותר קרוב אליהם בגיל ובכלל".

טוב, יתכן שקסטרו היא כוכב המזל של מי שרוצה קריירה בינלאומית.
"כן. הם כנראה קמע מזל".

במגזין האופנה, בטלוויזיה ובקולנוע (צילום: דודי חסון)

במגזין האופנה, בטלוויזיה ובקולנוע (צילום: דודי חסון)

לכל הפרטים על תצוגות האופנה של קסטרו ב- 19/8 שתשודר בלייב ב- mako

השאירו תגובה