הדגים בהלם: הכירו את התיק שמתפקד כאקווריום

מעצבת בריטית יצרה תיק אקווריום הורס במיוחד - למבוגרים שאוהבים לסובב ראשים או ילדים שנקשרים יותר מדי לחיית המחמד השתקנית | את הדגים קונים בנפרד, כן?

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2014

זה תיק או אקווריום? זה תיק אקווריום

שנת הלימודים הבאה כבר בפתח, ואם כל הילדים זוכים להתהדר בתיקים חדשים, הרי שגם לגדולים מגיע. המעצבים תמיד עמלים בקדחתנות על מנת לספק סחורה חדשה ומעניינת בתחום התיקים, ולאחרונה מופיעים תיקי סטייטמנט חדשים ברוח מעט אקסטרימית, שאולי לא יתנו יותר מדי מקום לאכסן דברים, אבל יארגנו אפקט אחר, שלפעמים הוא יותר חשוב ממקום לשים את המפתחות.

חנות האונליין לא רק לייבל מחזיקה כעת את התיק הכי מקורי בסביבה, שדורש טיפול מיוחד, ואין הכוונה לכביסה ביד. מדובר בתיק שהוא למעשה אקווריום שקוף.

תודו שזה די היסטרי

את האקווריום יצרה המעצבת הלונדונית קסנדרה וריטי גרין, והוא חלק מקולקציה בשם "בתו של נפטון". ההשראה, מפתיע לגלות, הגיעה מסבתה של המעצבת, מלכת יופי לשעבר ואיקונת סטייל אישית של גרין. השם, בתו של נפטון, הוא שמו של סרט ישן העוסק בשחיינית צורנית, והיווה השראה נוספת ומשמעותית.

החנות מספקת רק את האקווריום עם הכתפיות, את הדגים יש להשיג לבד, ולבחור כמובן על פי הטעם האישי בדגים ובצבעים. הידיות, כך נכתב, מתכווננות, והאקווריום סגור ולא ידלוף בעת נשיאה. בתמונות העמוד ניתן למצוא גם אופציה של פרחים פורחים בתוך המים, שהיא רומנטית יותר. ניתן לרכוש את התיק תמורת 260 ליש"ט.

חלק מקולקציה בשם "בתו של נפטון"

התיק אינו מגיע עם הדגים בילט אין. וטוב שכך

האופציה הרומנטית: פרחים במקום דגים

החנות מציגה עוד כמה תיקים לא קונבנציונליים. הבולט מביניהם הוא תיק השיניים הצועק, העשוי מעור טלה שחור ולבן, בעבודת יד. יש בו כיסים וניתן לשאת דברים, מלפנים או מאחור.

הרצועה ניתנת להסרה למי שתבחר ללכת עם התיק כקלאץ', והסיפור הזה עולה 300 ליש"ט. התיק הוא פרי עיצובה של לאריסה האדג׳יו, שמקבלת את השראתה מהמסיכות האפריקניות ומעצבת פריטים בעלי אלמנטים חייתים.

תיק השיניים. הכי נשכני שיש

השאירו תגובה