ללבוש את האייפון: נחשפו הבגדים שחברת אפל הוציאה באייטיז

הרבה לפני היסטרית האייפון והאייפד, חברת אפל הוציאה ליין בגדים אייטיזי להחריד לנשים גברים וילדים. גם בבגדים הצליחו להקדים את זמן לנוכח טרנד הנורמקור הנוכחי. אין ספק שרבים היו נותנים את האייפון שלהם בשביל להניח יד על הקולקציה הסופר קולית הזו

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2014
הבגדים של אפל. אכן תמונות קשות

הבגדים של אפל. אכן תמונות קשות

הרבה לפני שחברת אפל השתלטה על כל העולם, ולכל אדם שני ברחוב היה אייפד, אייפון או מקבוק, היא היתה, כפי שקרא לה פורסט גאמפ: "חברה קטנה לתפוחים." במשך שנים היתה אפל, ומקינטוש שלה, עניין של מביני דבר, שייצרה מחשבים חכמים, יקרים ושונים ממה ששלט בשוק. כעת מסתבר שהחברה הקדימה את זמנה בתחום נוסף: לא רק שהיה לה ליין ביגוד אייטיזי לנשים, גברים וילדים, אלא שהליין גילם בכל הכח את טרנד הנורמקור הנוכחי, ודי בטוח שכיום יש רבים שהיו נותנים את האייפון שלהם בשביל להניח ידם על הקולקציה.

מתברר כעת שלחברה היו שאיפות אופנתיות אמיתיות, ויד ביד עם מוצרי המחשוב, קיוו באפל להפוך גם לענקי אופנה. בשנת 1986 יצא ליין האופנה הזה, שכולו מלא בלוגואים של החברה, גזרות אייטיז רחבות וכבדות, וציורים של מחשבים שהולכים יד ביד עם העיצוב של מוצריהם דאז. מסתבר שהכל התחיל מרעיון לא טוב של סטיב ג'ובס. כן, היו לו גם כמה כאלה. לאחר ביקור בחברת סוני בשנת 1980, שם התגלה לו שכל עובדי החברה לובשים מדים, הציג בפני עובדיו את הרעיון הבא: כל העובדים יתלבשו בתלבושת אחידה ברוח האייטיז הכוללת מעיל ניילון. העובדים שרקו בוז, וג'ובס ירד מהבמה. עד שנת 1986 עזב כבר ג'ובס את החברה, אך ה"אפל קולקשן" יצא בהשראתו.

שימו לב לתפוח על הכובע, היש הזוי מזה?

שימו לב לתפוח על הכובע, היש הזוי מזה?

הקולקציה מציגה כל רעיון אייטיזי קלאסי, הרבה אוברסייז, לבן, הדפסים גדולים וזרחניים, המון לוגואים וכובעי קסקט עם התפוח המפורסם. ובמילים אחרות: המון דברים שכרגע נחשבים לשיא האופנה ואפשר למצוא בקלות בחנויות כמו אמריקן אפרל, לאחר שבמשך שנים צחקו עליהם קשות. בגדול, אפל מוכיחה שוב ושוב שהיא יודעת מה היא עושה, ואפילו הסיפור ההוא של סטיב ג'ובס בסוני לא נגמר רע באמת: באותו ביקור בו התלהב ממדי העובדים, הכירו לו את מעצב העל איסי מיאקי, שעיצב עבורו באופן אישי עשרות חולצות גולף שהפכו למדים הפרטיים שלו ולסמלו המסחרי.

באמריקן אפרל לא מאמינים שזה קורה להם

באמריקן אפרל לא מאמינים שזה קורה להם

הילדים של אז כבר מכורים לאייפון של היום

הילדים של אז כבר מכורים לאייפון של היום

הילדים של אז כבר מכורים לאייפון של היום

הילדים של אז כבר מכורים לאייפון של היום

השאירו תגובה