עושות היסטוריה: קייט ולוטי מוס יככבו על שער האחיות הראשון של ווג

לראשונה בתולדות תנ"ך האופנה יצולם שער המוקדש לאחיות, בו יככבו קייט ולוטי מוס | הבריטיות השדופות עקפו פאשניסטיות משפחתיות כמו האחיות אולסן, המידלטוניות ובנות קרדשיאן | זו הפעם הראשונה של לוטי בת ה-16 על הקאבר של ווג, ואילו עבור קייט מדובר בשער מספר 36

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2014

האחיות מוס עושות היסטוריה | צילום: גטי אימג'ס

כשיש לך אחות מפורסמת כמו דוגמנית העל קייט מוס, הסיכויים שתצליחי לחדור לתעשיית האופנה הם די גדולים. ואכן, נראה שלוטי בת ה-16 בתהליכי שחזור ההצלחה המסיבית של אחותה בת ה-40.

לוטי היא אחותה של קייט מנישואיו השניים של אביה פיטר לאשתו, אינגר. היא הוחתמה כבר בגיל 13 על ידי "סטורם", סוכנות הדוגמנות הנחשבת, שגילתה את אחותה הגדולה כשהייתה בגיל 14 ופרצה לתודעת הציבור רק השנה, כשהגיעה לגיל 16. את הסיפתח לעבודות בעולם הדוגמנות קיבלה עם קמפיין לקלווין קליין, מחווה לתמונות שעשו את אחותה הגדולה מפורסמת אי שם בשנות התשעים.

הקמפיין לקלווין קליין. מימין: קייט, משמאל: לוטי

בשורה הראשונה. לוטי וקייט בתצוגה של טופשופ יוניק | צילום: גטי אימג'ס

לוטי תזכה בקרוב להגשים את המשאלה הכי גדולה של כל דוגמנית ולככב על השער של מגזין ווג הנחשק עם לא אחרת מאשר אחותה לצידה. אין מה לעשות, צריך לחלוק את כס המלכות, אבל לנו זה נראה לגיטימי לחלוטין שהרי אחותה היא זו שהביאה אותה עד הלום. השתיים נמצאות במגעים עם אלכסנדרה שולמן, עורכת ווג בריטניה, עבור שער לגיליון שיצא לדוכנים ככל הנראה בחודש דצמבר.

לקייט יש לא מעט נסיון בתחום הקאברים, זהו הקאבר ה-36 של קייט לווג, אך הפעם מדובר בשער שונה מתמיד: המגזין מעולם לא פרסם קאבר של שתי אחיות יחדיו. אין ספק שקנדל ג'אנר אוכלת את הכובע ברגעים אלו ממש.

שועלה ותיקה בתחום השערים של ווג. קייט מוס

פייר? יש דמיון. קייט מוס בצעירותה ואחותה לוטי

השאירו תגובה