סוכרת זה אופנתי: מלכת היופי צעדה על המסלול עם משאבת אינסולין

סיירה סנדיסון, דוגמנית אמריקנית חולת סוכרת שקיבלה לאחרונה את תואר "מיס איידהו", עשתה היסטוריה כאשר צעדה על המסלול עם בגד ים, נעלי עקב ומשאבת אינסולין | התמונה הויראלית הפכה את סנדינסון למודל חיקוי עבור רבים: "להיות שונה לא עושה אותך פחות יפה מאחרים"

מאת  | ‏ 21 יולי 2014

סיירה סנדיסון צועדת על המסלול עם משאבת האינסולין

מפעם לפעם נזכר עולם האופנה שגם בשונות יכול להיות יופי גדול. הדוגמה האחרונה והמשמחת לעניין הזה היא סיירה סנדיסון, דוגמנית אמריקנית שקיבלה לאחרונה גם את תואר "מיס איידהו", ועשתה משהו שאינו נהוג בין מלכות יופי. הצעירה צעדה לאורך מסלול תחרות בגדי הים כשפרט לבגד הים ולעקבים, עוד אביזר ייחודי מעטר את גופה: משאבת אינסולין המוצמדת לצדי הביקיני.

סיירה בת העשרים הציגה לראווה בגאווה גדולה את המשאבה הדואגת שרמת הסוכר בדם שלה תישאר מווסתת, וגרמה להדים גדולים מצד הקהל באולם ובבית. "בכל פעם שאני נכנסת לעמוד הפייסבוק שלי אני מתחילה לבכות," היא מעידה. "כל השבוע הזה היה כמו רכבת הרים. הגילוי על המחלה הפך את עולמי על פיו לפני שנה וחצי, ובהתחלה ניסיתי להתנהג כאילו זה לא קיים בכלל, רציתי להתעלם מזה לגמרי. התוצאה של זה הייתה רמות משוגעות של סוכר בדם ובעקבות כך הרגשתי מאוד חולה, עצבנית ומיואשת".

מהווה השראה עבור רבים. סיירה סנדיסון

| שונה זה יפה |

הכל השתנה כאשר החלה להתחרות בתצוגות ולהשתמש בסכרת לטובתה. היא החליטה לקדם את הסכרת במקום שהסכרת תשאיר אותה מאחור. התוצאה: אלפי לייקים בפייסבוק ותמונה אחת ויראלית מאוד. "לעולם לא הייתי חושבת שתמונה שלי בבגד ים תייצר כזה עניין", אומרת הצעירה הענווה. "חולי סוכרת מכל העולם יוצרים איתי קשר".

המסר של סיירה הוא לכולם, לא רק לסוכרתיים, היא מבהירה. "לכולנו יש משהו שלא עומד בתקן החמור של הסטנדרטים של היופי שהמדיה מייצרת. וזה בסדר גמור! זה לא עושה אותך פחות יפה מאחרים". לאחר גל התגובות החמות ביקשה סיירה מעוקביה הרבים להעלות תמונות שלהם מאובזרים במשאבות אינסולין, או של עצמם בסיטואציות מאתגרות אחרות, ולתייג ב- #showmeyourpump.

"אנחנו מתים על זה!" כתבה אם נרגשת אחת לסיירה. "תודה שחלקת את התמונה. זה כל כך חשוב לשתי הבנות שלי שגם להן יש משאבות כאלה, וגם לאמא שלהן". אם אחרת כתבה: "שינית לבת ה-11 שלי את הקיץ! היא היתה כל כך נבוכה אבל מאז שקראה עליך וראתה את התמונה היא מתה ללבוש את בגד הים ולהראות לכולם את המשאבה. תודה גדולה".

נערות מפסיקות להתבייש | צילום: טוויטר

מהווה השראה | צילום: טוויטר

מלכה אמיתית. סיירה סנדיסון | צילום: טוויטר

השאירו תגובה