המעודדת הבלגית מהמונדיאל שזכתה בחוזה דוגמנות, הודחה ממנו

אקסל דשפילגר הייתה סינדלרה לרגע שקיבלה חוזה דוגמנות אטרקטיבי לחברת לוריאל פרופשיונלס אחרי שנצפתה מעודדת את קבוצת בלגיה במונדיאל | לא עברו יומיים ודשפיגלר כבר הספיקה להרוס את ההזדמנות כשפרסמה תמונה בעייתית במיוחד בפייסבוק שלה | היוש וביוש

מאת  | ‏ 13 יולי 2014
זה היה קצר מדי (צילום: גטי אימג'ס)

זה היה קצר מדי (צילום: גטי אימג'ס)

כשזה נוגע להזדמנויות פז, ניכר שטעות אחת יכולה לעלות ביוקר. רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על הבחורה הבלונדינית היפה, אקסל דשפיגלר  (Axelle Despiegelaere) בת ה-17 מבלגיה שזכתה בחוזה דוגמנות עם לוריאל פרופשיונלס אחרי שנצפתה מעודדת את קבוצת בלגיה במונדיאל. אולם, באותה מהירות בה הוצע לה החוזה, כך הוא גם נלקח ממנה השבוע אחרי שפרסמה תמונה בעייתית שלה בפייסבוק.

במהלך קריירת הדוגמנות הקצרה שלה, דשפיגלר הספיקה לפרסם סרטון בהשתתפותה ללוריאל פרופשיונלס שזכה בקרוב ל- 4 מיליון צפיות ביוטיוב, אולם אז החליטה שיהיה זה רעיון טוב לפרסם תמונה שלה לצד ראם אותו הרגה בזמן ציד עם כותרת מלבבת, "ציד הוא לא עניין של חיים ומוות. זה הרבה יותר חשוב מזה… זה נלקח לפני כשנה. מוכנה לצוד אמריקנים היום חחח". קורע, נכון? אז זהו, שבלוריאל חשבו אחרת.

התמונה המדוברת מהפייסבוק שלה

התמונה המדוברת מהפייסבוק שלה

מעריצים רבים מחו נגד התמונה ולוריאל שמתנגדת נחרצות לבדיקת מוצריה על בעלי חיים, החליטה לבטל את החוזה מול דשפיגלר. בראיון ל- The Independent, דוברת החברה אמרה ש"לוריאל פרופשיונלס בבלגיה שיתפו פעולה איתה על בסיס אד הוק כדי להפיק סרטון למדיה החברתית בבלגיה. החוזה כעת בוטל".

למרות שהדוברת אמרה שהרשת מודעת לתמונה הבעייתית, היא סירבה להגיד האם זו הסיבה להחלטה לשחרר את דשפיגלר מהחוזה שלה. אולם, באותו משפט היא רצתה להדגיש שחברת לוריאל לא מנסה את המוצרים שלה על בעלי חיים בכל מקום בעולם וגם לא מאצילים את המשימה הזו לאחרים.

נראה אם כן שהמונדיאל הזה הסתיים עם תבוסה מביכה לדשפיגלר שאולי רק מעט פחות גרועה מזו של קבוצת הכדורגל של ברזיל.

כבר לא תככב בקרוב בקמפיינים לשיער

כבר לא תככב בקרוב בקמפיינים לשיער

קצת עצוב כל הסיפור שלה (צילום: גטי אימג'ס)

קצת עצוב כל הסיפור שלה (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה