זמן פציעות: דוגמניות מוכות הן הטרנד החדש?

בתצוגה של מנואל בולאנו בשבוע האופנה של ברצלונה הבגדים לא היו האישיו, אלא הדוגמניות עצמן | שפתיים סגולות, שיער מבולגן ובעיקר ברכיים משופשפות ופצועות הרימו לא מעט גבות

מאת  | ‏ 6 יולי 2014

הברכיים החבולות עולות על המסלול

כל כמה זמן מגיע איזה מעצב והולך על קונספט מעורר מחלוקת בתצוגת האופנה שלו. השבוע היה זה המעצב הספרדי מנואל בולאנו שהציג את הקולקציה החדשה שלו על דוגמניות עם ברכיים חבולות.

המעצב, יליד ברצלונה, כינה את הקולקציה שלו "הילד עם עיניים עצובות", The Boy with Sad Eyes. הקולקציה, שכללה מיקס של סגנונות, ביניהם גותי, אלגנטי, ילדותי וספורטיבי, הוצגה ביום הרביעי של שבוע "080 ברצלונה 2014" (שבוע האופנה של ברצלונה).

בין הפריטים מצאנו הרבה שמלות נמוכות מותן, חולצות מיקרו קרופ והמון משחקי שקיפות. אך בעיקר צד את תשומת ליבנו המכנה המשותף לכל הדוגמניות: ברכיים חבולות.

דוגמניות חבולות על המסלול בתצוגה של מנואל בולאנו

הלוק המוכה של הדוגמניות הוא מטאפורה של רגשות חבולים ולב שבור, מסביר המעצב: "בואו נדבר על הנשיקה הראשונה, חבויה מהעולם, בתוך פינה. ספרו לי מה אתם חושבים על החיים שלי, על ההתבגרות שלי. בפינה אני מטפל בפצעים שלי והדמעות שלי הולכות לאיבוד בגשם. אני שולח את ידי, מחפש לגעת בך, עוזב את העולם, מטהר את הגוף שלי מהריח שלך, כמו אידיוט שמחפש אחר טקסים שאבדו. אני משתגע, הכל מתעלל בי, אבל אני יודע כיצד לאהוב. הנשמה שלי טהורה".

מקורות ההשראה של בולאנו, שפועל כעשור בתעשיית האופנה, הם אלכסנדר מקווין וג'ון גליאנו. זה יכול להסביר לנו לא מעט דברים.

רגשות חבולים ולב שבור. הברכיים של מנואל בולאנו

זמן פציעות על המסלול

השאירו תגובה