תספורת אאוט: הדרך החדשה להיפטר מקצוות שרופים היא לשרוף אותם

הטרנד החדש בעולם השיער הוא לא להסתפר אלא לשרוף את השיער | לטענת המומחים מברזיל הלחות של הלהבה נספגת בשערה כך שאין קצוות שרופים | מה שבטוח – אל תנסו לבד בבית

מאת  | ‏ 24 יוני 2014
וכן, על זה משלמים 200 דולר לטיפול

וכן, על זה משלמים 200 דולר לטיפול

ברזיל הפכה בשנים האחרונות למובילת טרנדים בתחום השיער. הפעם הטרנד החדש שמאוד מצליח בקרב הדוגמניות נקרא "הולה תרפיה" ונועד להיפטר מקצוות שרופים. מדובר בשיטה בה מסובבים את קצוות השיער ושורפים אותם עם נר. מה ששמעתם.

"הם שורפים את השיער כדי להיפטר מהקצוות השרופים", מסבירה ברברה פיאלהו, דוגמנית ויקטורי'ס סיקרט מברזיל לאתר fashionista. מעצב השיער בעצם מדליק את הנר וצורב את השיער לאט תוך שמירה על הלחות של השיער. הלהבות הפתוחות אמורות לפתוח את זקיקי השיער כדי לאפשר ספיגה טובה יותר של המרכך על השערה.

ריח השעווה באוויר

ריח השעווה באוויר

הטיפול לוקח בין שעתיים לשלוש שעות ומחירו נע בסביבות ה-200 דולר. המסופרות מעידות שמאז שהן התחילו, השיער שלהן בריא הרבה יותר . "השיער לא נהיה קצר יותר אבל אם נוגעת באזור שטופל הוא מרגיש בריא ונעים יותר".

מתברר שבעוד אנחנו רק שומעים על הטרנד, בדרום אמריקה הוא כבר קיים מאז שנות ה-60 ואין כמעט אישה בברזיל שלא שרפה את קצוות שערותיה עם נר בבית או במספרה. עם זאת, נראה שלא כולם חושבים שזה רעיון כזה טוב. "בעוד שריפת קצוות שרופים יכול להסיר אותן מהשיער שלך, את גם יוצרת פגיעות פוטנציאלית לסיב השיערה, מה שמוביל לשערות חלשות יותר", אומרת אליזבת קונן-פיליפס, טריקולוגית המתמחה במדעי השיער והקרקפת, "ישנן דרכים הרבה יותר אפקטיביות להסרת קצוות מאשר לשרוף אותם. אל תיקחו את הסיכון".

מה שכן, היא אומרת, אם החלטתם ללכת על זה בכל זאת, הדבר החשוב ביותר הוא שלא תנסו זאת בבית. כדי להיפטר מקצוות שרופים היא מייעצת, "הנמיכו את החום שבמכשירי השיער בהם את משתמשים והשתמשו במגן מחום וסרום מגן".

הכי חשוב לא לעשות את זה בבית

הכי חשוב לא לעשות את זה בבית

אבל זה בהחלט נראה יפה

אבל זה בהחלט נראה יפה

 

 

השאירו תגובה