הטרנד החם של הסלבס: צמידי גומי צבעוניים

מה שכבר מזמן הפך ללהיט אצלנו, מגיע באיחור אופנתי לבית המלוכה הבריטי ולהוליווד | קייט מידלטון, דיוויד בקהאם ועוד מפורסמים מחליפים את הבלינג בלינג והיהלומים בצמידי גומי ילדותיים

מאת  | ‏ 24 יוני 2014

קייט מידלטון וצמיד הגומי | צילום: גטי אימג'ס

שיגעון ה"גומי לום" מלווה את ילדי כל העולם כבר בערך שנתיים. זה התחיל בארה"ב, טייל בעולם, סחף בדרך גם את ילדי ישראל ועתה נוחתות הגומיות הצבעוניות הקטנות בבריטניה, ולא פוסחות על איש, ובמקרה זה אישה. הגברת הכי משפיעה בבריטניה: קייט הדוכסית מקיימברידג'.

קשה להאמין שבת מלוכה שיכולה לענוד את מיטב היהלומים שיש למלתחה של חמותה להציע מסתובבת דווקא עם גומיות ילדותיות שזורות יחד, ועוד יותר קשה להאמין שכעת אלפי נשים ברחבי הממלכה לוקחות את הטרנד הזה ומיישמות.

אופנת הגומי לום, שזירות פשוטות ומורכבות יותר על נול פלסטיק, שמתאימות בעיקר לאצבעות פצפונות, שטפה את העולם, ומאחר שרוב הילדים מכינים יותר צמידים מכפי שיש ביכולתם לשאת על גופם הצעיר, הם מחלקים לא מעט יצירות לקרובי משפחה וחברים. קייט קיבלה את הצמידים שפתחו רשמית את הטרנד והפכו אותו להצהרה אופנתית לגיטימית משתי ילדות שפגשה בטיול המלכותי לאוסטרליה וניו זילנד, ואותו הדבר נכון גם לקמילה, הדוכסית מקורנוול, שנראתה עם צמידים דומים בנסיעה רשמית לקנדה.

מראה רשמי עם טוויסט ילדותי | צילום: גטי אימג'ס

קמילה דוכסית קורנוול מיישמת את הטרנד | צילום: גטי אימג'ס

מאז שנראתה קייט עם צמידי הגומי לום עלו המכירות של המוצר בבריטניה ב-331 אחוזים, ושוב, מדובר ב"אפקט קייט" מובהק, שהפעם נוטש את עולם הבגדים ועובר לעולם התחביבים והצעצועים. עוד סלבס שענדו את האופנה הילדותית בגאון הם דיוויד בקהאם, הארי סטיילס מוואן דירקשן, פרן קוטון ואדי וודר, זמר פרל ג'אם.

התופעה העולמית הזו מתקרבת להשתוות לתופעות כמו הקוביה ההונגרית והיו-יו, כשהגומיות באמת מאפשרות יצירתיות רבה ושיטוט קצר ביוטיוב מראה שעם סבלנות וטכניקה ניתן ליצור בעזרתן כמעט כל דבר שעולה על הדעת. "התחלנו להביא את הקיטים בשנה שעברה", מספרת אנה פרוטרו, קניינית ראשית בחברת הוביקאפט, "ולאחר שהדוכסית מקייברידג' נראתה כשהיא עונדת צמיד הם התחילו לעוף מהמדפים. מדובר בפעילות שהיא נהדרת לילדים ויכולה להעסיק אותם נפלא בחופשת הקיץ".

גברים מחוספסים עם צמידי ילדים. דיוויד בקהאם ואדי וודר

מימין: ג'ימי קימל בתוכניתו, לובש חליפה שלמה מגומי לום, משמאל: פרן קוטון

עוד ב-FF:
אסוס חזר לחיים, הבגדים פחות >>
בת הים הקטנה כובשת את המלתחה הגברית >>
קרנבל על הרגליים: הנעליים שכבשו את המונדיאל >>

השאירו תגובה