בת הים הקטנה כובשת את המלתחה הגברית

הנסיכות של דיסני אינן שמורות לנשים בלבד | במסגרת שבוע האופנה לגברים בלונדון הוצגה קולקציה השואבת השראה מהדמויות בסרט "בת הים הקטנה", ואפילו אריאל צעדה על המסלול

מאת  | ‏ 23 יוני 2014

אמאל'ה, אורסולה. מתוך תצוגת האופנה של בובי אבלי | צילום: גטי אימג'ס

הקיץ הגיע ועמו עונת הים, זהו כנראה ההסבר היחיד לכך שעולם האופנה הצליח למצוא חיבור בין אופנת גברים לבין סרט הנסיכות של דיסני, בת הים הקטנה. בקולקציה חדשה ושובבה יצר המעצב הבריטי בובי אבלי שילוב מעניין בין יצורי הים האהובים של אריאל הקטנה לבין אופנת גברים מסוקסים. על מנת ללבוש את הקולקציה, שמציגה בענק דמויות כמו סבסטיאן ואורסולה לצד חזיית קונכיות, יש להצטייד בחוש הומור ולא מעט ביטחון בגבריות.

"הקולקצייה ילדותית ומצ'ואיסטית בעת ובעונה אחת," מבטיח אבלי, שהשיק השבוע את מרכולתו בלונדון במסגרת שבוע האופנה לגברים, והעלה מהמצולות זכרונות עליזים מהניינטיז. "אריאל כל כך רצתה להיות חלק מהעולם של בני האדם, והנה, עכשיו היא יכולה".

הלוק הכללי של הדוגמנים בתצוגה היה של סקייטרים קולים וכפופי קומה, בטי-שירטים, בדים נוזלים ומכנסיים קצרים, כשכולם נעלו סניקרס של ואנס, והצטיידו בסקייטבורדים מיוחדים שעוצבו על ידי דניאל היילנד, אף הם נוצרו בהשראת בת הים הקטנה.

אריאל עולה מהמצולות | צילום: גטי אימג'ס

רק דוגמנית אחת ממין נקבה עלתה על מסלול התצוגה, כמחווה לאריאל עצמה, דוגמנית אדומת שיער, כמו הנסיכה, ולה מכנסיים ועליהם נשיקות שפתון אדומות שמרפררות לשיר הידוע מהסרט: "קיס דה גירל". התצוגה קיבלה שבחים ותשומת לב רבה בבלוגים ובאתרי האופנה השונים, ואף נכתב כי נשים רבות יהיו מעוניינות לרכוש את הפריטים השונים על אף שנוצרו במקור לגברים.

נראה שהנסיכה אריאל עומדת לעשות קאמבק ענק בקרוב, כאשר חידוש של הסיפור 'בת הים הקטנה' בבימויה של לא אחרת מאשר סופיה קופולה אמור להצטלם בחודשים הקרובים. את התפקיד הראשי מלחששים שתקטוף אמה ווטסון, ולצדה כבר לוהקו דוגמניות רבות בתור אחיותיה בתולות הים אותן היא מותירה מאחור, ויש להניח שכולן יתהדרו בזנב וקשקשים בסטייל מעלף, בהתחשב בהיסטוריה של הבמאית.

מחווה לאריאל: אדמונית ומלאה בנשיקות | צילום: גטי אימג'ס

מי אמר סבסטיאן ולא קיבל? | צילום: גטי אימג'ס

הצדפות שמכסות. הנשים מחכות לגרסה משלהן | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה