תחרות הקימורים הגדולה: מחפשים את הסופרמודל הבאה למידות גדולות

סוכנות דוגמנות מפורסמת ורשת אסוס מחפשות את הדבר החם הבא בעולם הפלאס סייז | למעלה מאלפיים נשים במידות גדולות הצטרפו לתחרות הגדולה באינסטגרם | הזוכה תקבל חוזה דוגמנות, יום צילומים באסוס וכ-30 אלף שקלים לרכישת בגדים באתר החברה

מאת  | ‏ 27 מאי 2014

מי תהיה דוגמנית המידות הגדולות הבאה? | צילום: אסוס

לא פעם בעולם האופנה אנו נתקלים בדוגמניות למידות גדולות שהן דקיקות בהרבה מהאישה הממוצעת, אך מתברר שכאשר נותנים לציבור לייצר את דוגמנית הפלאס-סייז הבאה בעצמו, הוא בוחר לתת לקימורים לדבר. במסגרת תחרות אינסטגרם גדולה של חברת אסוס וסוכנות הדוגמנות הבריטית מודלס 1, אשר יצאה לאתר את דוגמנית המידות הגדולות הבאה הגישו לא פחות מאלפיים מועמדות עד כה. זוהי השנה השנייה שהתחרות מתנהלת בהצלחה, ובשנה שעברה הגישו את מועמדותן לא פחות מ-6,000 נשים.

על מנת להגיש מועמדות, וניתן לעשות זאת עד ה-9 ביוני, יש להצטלם ולתייג את תמונת האינסטגרם ב- #makemeacurvymodel. (הפכו אותי לדוגמנית מקומרת). יכולות להגיש את מועמדותן נשים מלאות בגילאי 17-28 שמידת הבגדים שלהן היא לפחות 46.

הזוכה תקבל חוזה בסוכנות הדוגמנות, ויום צילומים באסוס, כדוגמנית למידות גדולות בתמונות האתר. היא תקבל גם כ-30 אלף שקלים לרכישת בגדים באתר החברה.

מודלס 1 היא סוכנות קלאסית וידועה, בין דוגמניותיה המוכרות ניתן למצוא את טוויגי ולינדה אוונג'ליסטה, ועל כן מדובר בהזדמנות של ממש. "הרעיון של להיכנס בדלתות סוכנות הדוגמנות שלנו יכול להיות מאיים, אז רצינו להנגיש את החוויה", מסרה סוכנות הדוגמנות. "מודלס 1 רוצה לפתוח את דלתותיה לקהל רחב יותר ולהשתמש בכוחה העצום של הרשת החברתית על מנת לסלק קצת מהלחץ הראשוני. חשוב לנו גם לבטא שאנו מאמינים שיופי בא בכל הגדלים".

זוכת התחרות בשנה שעברה, סימון צ'רלס, רצתה יותר מכל להפוך לגיבורת תרבות עבור ילדות כמו שהיתה היא בשעתו, רק שלה לא היה במי לתלות את עיניה. התלמידה בת ה-18 מלונדון הוחתמה ועובדת הרבה מאז, סימון הגבוהה, 1.79, מידה 46, הגישה תמונה של עצמה בביקיני שתפסה מיד את תשומת לבם של השופטים.

התחרות של אסוס ומודלס1. בשנה הקודמת מעל 6,000 נשים נרשמו

סימון צ'ארלס, זוכת התחרות בשנה שעברה

"מעולם לא היה זמן טוב יותר להיות דוגמנית בעלת קימורים", טוענים בסוכנות הדוגמנות. "יש ביקוש עצום לדוגמניות מלאות והוא רק גדל. הלקוחות מבקשים דוגמניות במידות גדולות באמת, לא כמו פעם, והמועמדות מאוד מרשימות אותנו. אנו מצפים לפתח את הקריירה שלהן כמו שפיתחנו את של סימון".

"זוהי הזדמנות נהדרת לעבוד בצמוד למודלס 1," אומרים באסוס. "יש לנו יחסים מצויינים איתם ושיתוף פעולה במציאת דוגמניות בכל המידות. כולנו מאמינים בדימוי גוף בריא, וביופי בריא בכל המידות. אנו מחפשים נשים אמיתיות ללא ניסיון דוגמנות קודם, שאנו מרגישים שמייצגות את המותג שלנו. חשוב לנו מאוד להציג ללקוחותינו דוגמניות בגודל הנכון והמתאים בכל קטגוריה".

המדיה החברתית מסלקת את הפחד הראשוני שבאודישן | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית של אסוס. "חשוב לנו מאוד להציג ללקוחותינו דוגמניות בגודל הנכון והמתאים בכל קטגוריה" | צילום: אסוס

2,000 נשים הצטלמו ונכנסו לתחרות | צילום: אינסטגרם

הזוכה תקבל 30 אלף שקלים לשופינג. חלום | צילום: אינסטגרם

השאירו תגובה