יש מחליפה למרלין מונרו: ג'יזל היא הפרזנטורית של שאנל 5

הבושם הקלאסי של שאנל קיבל פרנזטורית חדשה ושווה במיוחד העונה לשם ג'יזל | הקמפיין בבימויו של הבמאי הנחשב, באז לורמן, עשוי להכניס את ג'יזל לדפי ההיסטוריה ולהכניס לכיסה התפוח סכום היסטרי | ואיך קשור התיק של הבושם שהפך לפריט מאסט בארונה של כל פאשניסטה?

מאת  | ‏ 26 מאי 2014
ג'יזל, נערת השאנל החדשה

ג'יזל, נערת השאנל החדשה

יש דברים שלעולם לא יוצאים מהאופנה, אבל גם להם צריך לעשות מדי פעם מתיחת פנים קלה. כך קורה עכשיו עם שנאל מס' 5, הבושם הקלאסי מכולם שמזוהה כל כך עם הפרזנטורית המקורית שלו: מרילין מונרו האחת והיחידה. מי שתנסה להכנס לנעליה הבלתי נשכחות של מונרו היא הסופרמודל הברזילאית ג'יזל, שנבחרה לתפקיד בזכות "היופי הטבעי והנשיות המודרנית שלה," כך מדווחים בשאנל.

ג'יזל בת ה-33 הצטלמה השבוע לסרטון עבור הקמפיין החדש בניו יורק, בבימויו של במאי הקולנוע האוסטרלי באז לוהרמן שאחראי על סרטים מלאי סטייל כמו "מולאן רוז'" ו"גטסבי הגדול". הקמפיין עשוי להכניס את ג'יזל לדפי ההיסטוריה, ובטוח יכניס לכיסה התפוח סכום משמעותי.

נכנסת לדפי ההיסטוריה (צילום: גטי אימג'ס)

נכנסת לדפי ההיסטוריה (צילום: גטי אימג'ס)

הפרזנטור הקודם של הניחוח הקלאסי היה לא אחר מבראד פיט, בשנת 2012, ששילשל אז לכיסו 7 מיליון דולר. ג'יזל היא הדוגמנית המרוויחה בעולם כבר שבע שנים, זאת על פי מגזין פורבס. ומרוויחה, בגיל 33, 42 מיליון דולר בשנה, כך שגם עבורה, אם תרצה בכך, יהלומים יכולים להיות החברים הטובים ביותר.

מונרו הרימה את המותג לגדולה כאשר ענתה את המשפט הסקסי מכולם בראיון. "מה אני לובשת למיטה?" אמרה באניגמטיות, "שאנל מס' 5 כמובן." בהמשך השנה נוכל לגלות מה תתרום ג'יזל למותג, שבעבר שמחו לייצג שחקניות כמו: ניקול קידמן, ונסה פאראדי, קתרין דנב ואודרי טוטו. לאחר בראד פיט חזרו בשאנל לקלאסיקה, אל מרילין מונרו, שמעבירה כעת את בקבוק הבושם ממעבר לקבר לידיה של ג'יזל. הניחוח קיים משנת 1921, וממשיך מאז להוות סמל לסטייל קלאסי.

קוקו שאנל עם הבושם המוכר בעולם

קוקו שאנל עם הבושם המוכר בעולם

בתקופה האחרונה אף החלו לככב תיקים בדמותו, בהם מתהדרות כוכבות כמו ריהאנה ומיילי סיירוס, שגם הן, סביר להניח, היו שמחות לייצג את שאנל מס' 5 יום אחד. התיק, הפך מהר מאד למצרך סופר מבוקש אצל כל פאשניסטה ואין כמעט בלוגרית שמחשיבה את עצמה שלא השיגה לעצמה אחד כזה.

מרלין מונרו והבקבוק. אולי הקמפיין המדובר ביותר בתעשיית האופנה מאז ומתמיד

מרלין מונרו והבקבוק. אולי הקמפיין המדובר ביותר בתעשיית האופנה מאז ומתמיד

אודרי טוטו עשתה זאת בעבר

אודרי טוטו עשתה זאת בעבר

ניקול קידמן  בקמפיין של שאנל והגב הבלתי נגמר

ניקול קידמן בקמפיין של שאנל והגב הבלתי נגמר

ג'יזל. הולכת להרוויח כל כך הרבה כסף (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יזל. הולכת להרוויח כל כך הרבה כסף (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה